۱۰۰ دستگاه ون وانا از محل قرارداد شرکت ایران خودرو دیزل با وزارت کشور، تحویل اتحادیه تاکسی‌رانی‌های شهری کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس مهدی تاج اعلام کرد که تمام باشگاه‌ها مدارک خود برای بازیکنان هفته اول را تحویل داده‌اند.
نماینده گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا گفت: تجار بار صادراتی را تحویل بدهند در کوتاهترین زمان بارگیری و کشتی را روانه این کشور خواهیم کرد.
سازمان ثبت احوال اعلام کرد: هموطنان شناسنامه و کارت هوشمند ملی پیدا شده را به ثبت احوال تحویل دهند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش خصوصی «واگنر» خود را برای تحویل تسلیحات و تجهیزات به مسکو آماده می‌کند.
۲۴ خرداد فهرست اولویت متقاضیان خرید خودرو در مرحله دوم عرضه از طریق سامانه یکپارچه اعلام و موعد تحویل خودروها مشخص می شود. همچنین امکان برداشت ۱۰۰ میلیون تومانِ مسدود شده فراهم خواهد شد.
فعالان ضد جنگ در شهر «آشافنبورگ» در ایالت بایرن آلمان تجمع و مخالف خود را با تحویل سلاح به اوکراین اعلام کردند.
مولوی شمس‌الدین پهلوان اعلام کرد حکومت افغانستان به زودی فهرست ایرانیان محبوس در افغانستان را تکمیل و روند تحویل این افراد به مقامات قضایی جمهوری اسلامی ایران را آغاز می‌کند.
براساس اعلام دفتر سخنگوی فراجا عاملان ضرب و شتم یک خانم جوان پس از دستگیری تحویل دادستانی تهران شدند.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد شرط تصویب طرح پیوستن سوئد و فنلاند به ناتو را، استرداد تروریست های ضد دولت آنکارا به این کشور عنوان کرد.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «تلاش می‌کنیم لایحه بودجه با سیاست‌های ابلاغی رهبری با برنامه هفتم توسعه تطابق داشته باشد» سه رویکرد بودجه ۱۴۰۲ را رشد باثبات اقتصادی، عدالت‌خواهی و کارآمدسازی نظام حکمرانی برشمرد.
رییس‌جمهور با بیان این‌که «تلاش می‌کنیم که لایحه بودجه با سیاست‌های ابلاغی رهبری با برنامه هفتم توسعه تطابق داشته باشد» سه رویکرد بودجه ۱۴۰۲ را رشد باثبات اقتصادی، عدالت‌خواهی و کارآمدسازی نظام حکمرانی برشمرد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای افزایش کیفیت محصولات ایران‌خودرو هم‌زمان با طرح تحول کیفی، خودروهای خانواده هایما مشمول بسته‌های تشویقی و جبرانی شد.
منابع خبری اعلام کردند که یک گروه مسلح که با نیروهای آمریکایی در پایگاه التنف در جنوب سوریه کار می‌کند، با نبش قبر سرکرده داعش در درعا جسد او را به نیروهای آمریکایی تحویل داده است.
معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه ۴۲ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده از رخدادهای طبیعی توسط بنیاد در دست اجرا و تعمیر قرار دارند از بهره‌برداری بخش عمده‌ای از واحدها در نیمه اول سال بعد خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جزئیات ساخت و تحویل مسکن برای ایثارگران را اعلام کرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: آمار دقیق مسکن‌های آماده تحویل تا پایان سال، ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: آمار دقیق مسکن‌های آماده تحویل تا پایان سال، ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود.
سخنگوی شرکت آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد، پس از اینکه شرکت مذکور متوجه شد ربات‌های اسکات به طور کامل نیازهای مشتریانش را برآورده نمی‌کند، آزمایش آنها را متوقف کرد.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایش های لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایشات لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
جمهوری آذربایجان آمادگی خود برای تحویل اجساد حدود ۱۰۰ سرباز ارمنستان که درگیری‌ های اخیر در مرز میان دو کشور کشته شدند را اعلام کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: همان‌گونه که قبلا نیز اعلام کرده‌ایم این شرکت در راستای ایفای تعهدات خود و تامین نظر مشتریان، خودروهای هایما اس۵ و اس۷ را با قیمت زمان ثبت‌نام به مشتریان دارای حواله تحویل خواهد داد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گره کور نرسیدن گذرنامه و برگ گذر ویژه اربعین به زائران را باز کرد و اسامی مراکزی که می شود برگ گذر را در لحظه دریافت کرد را اعلام کرد.
مدیر شبکه معرفان همدم موسسه فرهنگی هنری تبیان اعلام کرد: ما سال ۱۳۹۲ که در مؤسسه تبیان شروع به کار کردیم وضعیت واسطه‌های ازدواج در تهران را مورد بررسی قرار دادیم و نمونه‌های زیادی از رد وبدل شدن سکه برای معرفی خواستگاران ایده آل و لاکچری را مشاهده می‌کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ