دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی از اعزام بیش از ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی مهران به نقاط مختلف کشور و عبور بیش از ۶۵ درصد از زائران از پایانه مرزی مهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که انتقال بیش از ۱۰۰۰ سرباز به مرز بلاروس را آغاز کرده ایم تا هر گونه تلاشی برای بی ثباتی را متوقف کنیم.
فرماندهی ارتش عراق امروز اعلام کرد: از ابتدای سال جاری میلادی بیش از ۱۰۰ داعشی در عراق به هلاکت رسیده‌اند.
سخنگوی دولت اعلام کرد: بیش از ۱۲۰۰ تاجر معتبر، رئیس اتاق‌های بازرگانی، وزرا و مقامات صنعت و تجارت از ۷۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران حضور دارند.
سخنگوی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم سودان به کشورهای همسایه فرار کرده‌اند.
طبق گزارش‌های منتشر‌شده درباره این سنگ باستانی، محققان و باستان‌شناسانی که آن را در منطقه «چیچن ایتزا» از تمدن مایا پیدا کرده‌اند، قطر آن را کمی بیش از ۳۲ سانتی‌متر و وزن آن را حدود ۴۰ کیلوگرم اعلام کرده‌اند. قدمت این سنگ که انتظار می‌رود نوعی تابلوی امتیازات باشد، بین سال‌های ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلادی تخمین زده شده است.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در سومین روز از فصل بهار سال ۱۴۰۲، ۱۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است.
وزارت کشور با اعلام شناسایی و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس، اعلام کرد: تعدادی از روی شیطنت یا ماجراجویی و عده‌ای هم با انگیزه‌های معاندانه و با هدف ایجاد رعب و وحشت و ایجاد بدبینی نسبت به نظام وجود دارد.
رئیس رقابت علمی کنز گفت: بیش از ۱۰۰ عضو هیات علمی و استاد دانشگاه برای داوری سومین دوره رقابت علمی کنز اعلام آمادگی کردند.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد: ۵۵ شرکت ایرانی بیش از ۹۰ درصد از کل حجم بازار نانوفناوری ایران در سال ۱۴۰۰ را در اختیار دارند.
طبق اعلام سازمان هواشناسی با وجود فعالیت چندین سامانه بارشی از ابتدای زمستان تا کنون، هنوز تمام شش حوضه آبریز اصلی کشور با کاهش بارش نسبت به شرایط نرمال مواجه هستند. بارش‌های حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه نیز با کاهش حدود ۴۷ میلی متری مواجه است.
معاونت علمی اعلام کرد مجموع محصولات و تجهیزات نانویی تولید شده در کشور از سال ۹۲ تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۶ برابر شده است.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، بیش از ۱۰۰ نظامی اوکراینی در درگیری های ۲۴ ساعت گذشته کشته شدند.
مدیر کل توسعه گردشگری داخلی گفت: بیش از ۱۰۰ نقطه گردشگری جدید در کشور شناسایی شده اما در مرحله اول، قرار است ۱۰ نقطه برای اعزام تسهیل‌گران تعیین شود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: ساعت ۲:۴۸ بامداد امروز یکشنبه ۱۵ آبان، خبر آتش سوزی در یک برج مسکونی واقع در منطقه ۲۲، خیابان کاج، تقاطع خیابان اقاقیا به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و حریق در برج ۱۵ طبقه‌ای رخ داده بود که پنج طبقه منفی نیز داشت.
وزارت دفاع روسیه امروز با صدور بیانیه ای با اعلام آزادی«زایتسف» در دونتسک خبر داد: بیش از ۱۲۰ نظامی اوکراینی طی شبانه روز گذشته در جریان درگیری ها کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز با صدور بیانیه ای با اعلام آزاد سازی «زایتسوو» در دونتسک خبر داد: بیش از ۱۲۰ نظامی اوکراینی طی شبانه روز گذشته در جریان درگیری ها کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز با صدور بیانیه ای با اعلام آزادی«زایتسف» در دونتسک خبر داد: بیش از ۱۲۰ نظامی اوکراینی طی شبانه روز گذشته در جریان درگیری ها کشته شدند.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در شهریور ماه بیش از ۹ هزار میلیارد تومان سود به حساب ۶ میلیون و ۱۲۰ هزار سهامدار با استفاده از اطلاعات سامانه سجام پرداخت شد.
وزارت دفاع روسیه آخرین تحولات میدان نبرد با نظامیان اوکراین را طی شبانه روز گذشته اعلام کرد.
بر اساس آمار‌های اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تعداد دانش‌آموزان غیرایرانی ثبت‌نام شده در مدارس کشور ایران از سال ۱۳۸۵، با شیبی ثابت رو به افزایش بوده است و به بیش از ۵۰۳ هزار دانش‌آموز اتباع در بیش از ۲۸ هزار مدرسه ایرانی در دوسال اخیر رسیده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۰۰ نئونازی ارتش اوکراین در حملات هوایی ارتش روسیه کشته شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۰۰ نئونازی ارتش اوکراین در حملات هوایی ارتش روسیه کشته شده‌اند.
وزیر اصلاحات محیط زیستی فرانسه اعلام کرد: بیش از ۱۰۰ شهر در فرانسه به دلیل خشکسالی آب آشامیدنی ندارند.
وزارت مربوطه در سال گذشته اعلام کرد که با تغییر مرجع قیمت‌گذاری خودرو، ظرف یک‌ سال، تولید خودرو افزایش و قیمت آن کاهش می‌یابد اما در سال ۱۴۰۰ شاهد کاهش تولید خودرو نسبت به سال قبل از آن بودیم؛ علی‌ایحال ضرورت دارد این موضوع با اهتمام ویژه دنبال شود چرا که بیش از ۶ ماه از وعده داده شده گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ