طبق گفته کارشناسان این حوزه دسترسی به اینترنت استارلینک نیازمند تجهیزات است. از همین رو هر کسی که این تجهیزات را اختیار دارد می‌تواند به آن متصل شود. به‌طور کلی امواج دستگاه‌های استارلینک از طریق ماهواره ارسال می‌شود و کاربر می‌تواند برای دریافت امواج آن از تجهیزات ویژه آن یعنی دیش و دریافت کننده امواج استفاده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کانون سردفتران و دفتریاران سمنان گفت: پرونده املاک ۶۰ درصد ورودی دستگاه قضایی را شامل می‌شود که نشان می‌دهد آگاهی مردم درباره قوانین مرتبط با معامله چقدر می‌تواند حائز اهمیت است.
عبدالرضا فرجی‌راد، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل بین‌الملل در مورد توافق صورت‌گرفته گفت: این تفاهم که قرار بود انجام شود توافقی نبود که روی کاغذ بیاید و امضاء شود. هدف این بود که این توافق نانوشته باشد تا به دلیل مشکلات داخلی آمریکا برای تصویب به کنگره آمریکا نرود.
روملو لوکاکو در پاسخ به سوال یک هوادار انتقالش به یوونتوس را بعید دانست.
امروز سه‌شنبه ۲۳ اسفند، تالار خودرو بورس کالا میزبان معامله ۹۰ دستگاه کامیونت جک بود. تحویل این خودروها چه زمانی است و با چه قیمتی فروش رفت؟
امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ حدود ۱۰۰۰ دستگاه کارا در بورس کالا عرضه شد که این عرضه‌ها زیر قیمت بازار آزاد معامله شدند.
امروز قیمت پایه لاماری به میزان ۹۸۱ میلیون تومان تعیین شده اما به مقدار بیشتری فروش رفت.
در معاملات امروز خودرو در بورس کالا تقاضا دو برابر عرضه در خرید پژو ۲۰۷ بود.
در معاملات امروز خودرو در بورس کالا تقاضا دو برابر عرضه در خرید پژو ۲۰۷ بود.
هفته آینده 4000 دستگاه پژو 207 و 500 دستگاه هایما در بورس کالا معامله می شود.
امروز ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ در بورس کالا معامله شد.
احمدی گفت: تا نیمه آذرماه با معامله ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو در بورس ۲ هزار میلیارد تومان سود به جای این مافیا به جیب خودروساز رفته و مسلم است که فشار آنها در برابر شفافیت ادامه داشته باشد.
امروز مطالبی همچون کدام بانک بدترین نرخ کفایت سرمایه را دارد؟، چند میلیون دلار و یورو امروز معامله شد؟، افزایش سرمایه ۳۱۰ درصدی نماد پتروشیمی، چند سهامدار سبد سهام خود را بیمه کردند؟، جزئیات عرضه تارا و پژو ۲۰۷ در هفته آینده در بورس کالا، خرید سکه سودآورتر است یا طلا؟، در آبان ماه چند دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بیشترین حجم معامله خودرو در بورس کالا مربوط به آبان با ۲ هزار و ۴۱۶ دستگاه بود که همسو با روند افزایشی عرضه خودرو در بورس کالا شکل گرفت.
ایران خودرو امروز ۸ آبان ماه ۲۰۰ دستگاه هایما اس۷ مشکی و ۵۰ دستگاه اس۷ مشکی سفارشی را در بورس کالا عرضه نمود. خریداران امروز هایما چقدر سود کردند؟ و این محصول با چه قیمتی معامله شد؟
در معاملات امروز سه شنبه بورس کالا ۳۵ دستگاه کامیون کشنده FAW CA ۴۱۸۰ سیبا موتور معامله شد.
در عرضه امروز گروه خودرویی سایپا در بورس کالا، ۳۹ دستگاه خودروی شاهین با قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان معامله شد. تحویل خودروی شاهین، ۲۳ مهر ۱۴۰۱ اعلام شده است.
بر اساس آخرین اخبار، ۱۰۰ دستگاه خودروی شاهین گروه سایپا برای تحویل ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در بورس کالای ایران عرضه شد که در همان ابتدا ۳۹ دستگاه مورد معامله قرار گرفت.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۰ میلیون دلار توافقی معامله شد، افت سهام عدالت در روز سقوط نماد‌های بانکی، پیش بینی بیت کوین، دلار، طلا و سکه، سومین عرضه خودرو در بورس کالا | فروش ۴۸۱ دستگاه خودرو در کمتر از نیم ساعت، لیست ۱۰ افزایش سرمایه جذاب نماد‌های بورسی و فرابورسی، تحلیل دارایکم امروز ۶ شهریور ۱۴۰۱ | صعود در انتظار دارایکم؟، تحلیل نماد شپدیس | تلاش برای شکستن سقف تاریخی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پس از چند مدت کشمکش و باطل شدن عرضه خودرو در بورس و دخالت نابجا دولت در عرضه خودروهای گروه بهمن که به قیمت منصفانه‌ای در بازار عرضه میشد، امروز چهارشنبه 26 مرداد تعداد 600 دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی در بازار بورس کالا معامله شد.
دقایقی قبل ۸۵ دستگاه خودروی فیدیلیتی در بورس کالا به فروش رفت که حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار معامله شده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امروز ارزش‌گذاری نهایی باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای ارائه شد.
کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی با اجاره خانه
رئیس قوه قضائیه: مردم مشکلات معیشتی دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ