مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از برگزاری مناقصه خرید هزار و ۵۰۰ دستگاه دوربین برای مترو تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسافران این ایستگاه مترو در شهر آتن قبل از حرکت مترو می‌توانند بقایای سازه‌های باستانی را از نزدیک ببینند.
چشمه علی میراث گران‌بهای محدوده شهر ری است که تلاش همه‌جانبه‌ای بر حفظ و حراست از آن می‌شود؛ اما متاسفانه طی سال‌های اخیر با کاهش بارندگی‌ها و همچنین مدیریت نامناسب منابع آبی، دِبی آب این چشمه گرانبها کاهش یافته و در مقاطعی نیز خشک شده است.
طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ در مناطق شمالی اصفهان نرخ فرونشست ۱۵۶ میلیمتر اعلام شده که تقریبا ۴۰ برابر نرخ جهانی است. مختاری، سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان: در مناطقی در شمال شهر اصفهان عمق آب‌های زیرزمینی از ۳۰ متر به ۱۸۰ متر رسیده است.
حدود دو هفته پیش یک مقبره باستانی ساخته‌شده از سنگ گرانیت سیاه‌رنگ در کشور مصر کشف شد. این مقبره در حین کاوش‌های مناطق ساحلی شهر اسکندریه شناسایی‌شده و در آن، یک تابوت سنگی به طول ۱۰ فوت در حدود ۳ متر به دست آمد که تاریخ آن به دوره حکومت بطالسه در مصر و حدفاصل سال‌های ۳۰۵ تا ۳۰ پیش از میلاد بازمی‌گردد. این تابوت در حدود ۲ متر ارتفاع داشته و وزن آن نیز حدود ۳۰ تن تخمین زده می‌شود.
تیم بررسی‌ صحنه جرم در محل حادثه با جسد حدود ۳۰ ساله‌ای مواجه شدند که یک پلاستیک روی سرش کشیده شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت، مرد جوان قبل از مرگش مقدار زیادی قرص مصرف کرده است که همین موضوع فرضیه خودکشی را پررنگ کرد.
این متهم در ادامه اعتراف به شلیک مرگبار، در اظهاراتش مدعی شد از چند ماه قبل هنگام تردد در مترو با زن ۴۰ ساله‌ای به نام شقایق آشنا شده است: «دوستی ما ادامه پیدا کرد تا جایی که به خانه شقایق می‌رفتم و بعد از چند ماه متوجه شدم شقایق شوهر دارد، وقتی به او اعتراض کردم مدعی شد همسرش مشکلی با رابطه ما با هم ندارد.
یک کودک خردسال روز سه‌شنبه پس از عبور از حصار فلزی در ضلع شمالی کاخ سفید، عنوان یکی از کوچک‌ترین مهاجمان این ساختمان دولتی را به خود اختصاص داد. ماموران سرویس مخفی که مسئول امنیت کاخ سفید هستند، این کودک را به خانواده او تحویل دادند، هرچند پدر و مادر او برای مدت کوتاهی بازجویی شدند. ارتفاع میله‌های حصار کاخ سفید به دلایل امنیتی در سال‌های اخیر دو برابر شده و به ۳/۹۶ متر می‌رسد، اما فاصله میله‌ها ۱۲/۷ سانتی‌متر است.
بدون شک‌ یکی از فشرده‌ترین رقابت‌ها در تیم ملی، روی خط دروازه با حضور ستاره‌های داخلی است.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش وترویج کشاورزی اعلام کرد: میزان صرفه جویی آب کشاورزی کشور با توسعه پروژه‌های آبیاری نوین طی سال‌های اخیر تاکنون به ۲۴ میلیارد متر مکعب در سال رسیده است.
رئیس موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو گفت: تغییر اقلیم از طرف دیگر سبب افزایش سطح آب در جنوب کشور شده و ما با دو پدیده کاهش در شمال و افزایش تراز آب در جنوب روبرو خواهیم شد.
موضوع ورود مسکن به بورس در سال‌های گذشته نیز مطرح شده بود اما هیچگاه این اتفاق به سرانجام نرسید از سوی دیگر شرکت های هواپیمایی بدون مصوبه دست به افزایش بلیت های زده بودند.
برخی از سازه‌هایی که رومیان باستان ساخته‌اند، برای قرن‌ها دوام آورده‌اند و با وجود قدمتشان تا به امروز به همان شکل باقی مانده‌اند نظیر معبد پانتئون در رم که نزدیک به ۲۰۰۰ سال قدمت دارد. این بنا گنبدی شگفت‌انگیز به قطر ۴۳ متر دارد که در مرکزش حفره‌ای برای ورود نور طبیعی تعبیه شده است.
دانشمندان با ساختار پیشنهادی سازه‌هایی فرضی فراساحلی به عرض ۲۱۰ متر و ارتفاع ۱۰۰ متر یعنی تقریباً به اندازه ارتفاع یک کشتی تفریحی بزرگ، ساختار چرخه طبیعی آب را با روشی که آب را انتقال، متراکم و جمع‌آوری می‌کند تقلید کردند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از برگزاری مناقصه خرید هزار و ۵۰۰ دستگاه دوربین برای مترو تهران خبر داد.
بازار مسکن در سال‌های اخیر همسو با جهش ارزی و رشد بازدهی بازار‌هایی همچون طلا و خودرو، روند صعودی را طی کرده است. تا جاییکه بر اساس آخرین گزارش رسمی بانک مرکزی، میانگین یک متر خانه در پایتخت، به رقم ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در مهرماه رسیده است. در میان به نظر می‌رسد راهکار حمایتی نظام بانکی از متقاضیان خرید خانه، اثرگذاری اندکی دارد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ طلبکار هستیم که تزریق آن به پروژه‌های توسعه‌ای شرکت مترو تاثیرگذار است.
اسعدی گفت: چنانچه سرمایه گذاری مناسبی برای حفظ ظرفیت تولید صورت نگیرد، مقدار تولیدات پارس جنوبی در بین سال‌های ۱۴۰۵ تا ۱۴۱۰ سالانه حدود ۲۵ میلیون متر مکعب افت پیدا می‌کند
گل غوره‌ای ساقه‌های نازک و بلند دارد که به صورت آویز تا ۳ متر هم ظرفیت بلندشدن دارند. یکی از علت‌های پرطرفدار بودن این گیاه برگ‌های آن است که آبدار، گوشتی و بیضی شکل هستند و نوک تیزی دارند. برگ‌های این گیاه در کل شبیه دانه‌های تسبیح هستند؛ به همین دلیل با نام‌هایی مانند کاکتوس دانه تسبیحی هم شناخته شده است.
شهرداری منطقه ۵ تهران با حکم قضائی مستحدثات غیرمجاز در حریم ۱۸۰۰ متری ارتفاعات مراد آباد واقع در ناحیه ۳ منطقه ۵ را تخریب کرد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه صبح امروز با حضور سرزده در ایستگاه شهرری از نزدیک در جریان عملیات بهسازی و ایمن‌سازی سوزن‌های جنوبی ایستگاه شهرری قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به دلیل ایمن‌سازی و بهسازی سوزن‌های خط یک متروی تهران در آخر هفته ایستگاه‌های متروی شهرری و پالایشگاه تعطیل هستند.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: پایانه اکباتان بزرگترین پایانه زیرزمینی کشور و جزو معدود سازه‌های زیرزمینی دنیا است.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: پایانه اکباتان بزرگترین پایانه زیرزمینی کشور و جز معدود سازه‌های زیرزمینی دنیا است.
بارش‌های تابستانی شدید اتفاق افتاده در مجموع ۶ میلیارد متر مکعب آب به همراه داشتند که از به صورت زیرزمینی و سطحی در سازه‌های طبیعی و دست‌ساز ذخیره شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ