روغن سیاه‌دانه حاوی ماده‌ای به‌نام "نیگلون Nigellone" است که تحقیقات نشان داده است نوعی آنتی‌هیستامین بسیار مهم است که می‌تواند از ریزش مو و طاسی با الگوی مردانه، جلوگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از له شده زیره کوهی اسانسی به دست می‌آورند که خاصیت‌های درمانی زیادی دارد. زیره کوهی طبیعت گرم و خشک دارد و برای رفع سردی بسیار مناسب است. برای رفع بیماری‌های کبدی کاربرد زیادی دارد. ضدنفخ، مقوی معده، مدر و قاعده‌آور است.
شرکت‌های دارویی برای تولید هرچه بهتر دارو پروتکل‌ها و دستورالعمل‌هایی دارند، دستورالعمل‌هایی که ممکن است با قطع مکرر برق نقض شود یا در بهترین حالت برای تامین آن‌ها قیمت دارو افزایش پیدا کند.
خوابیدن روی زمین ۳ مزیت مهم دارد. باعث تسکین کمر درد می‌شود، به درمان سیاتیک کمک می‌کند و وضعیت بدن را در بهترین حالت نگه می‌دارد.
لیمو یکی از بهترین و پرطرفدارترین میوه‌های فصل تابستان و زمستان است، اما نوع ترش ان برای درمان کبد چرب بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوشیدن یک لیوان آب که در آن عصاره یک لیموترش تازه وجود دارد در آغاز روز می‌تواند بهترین دارو برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب باشد.
بیشتر مردم با نام داروی آنتی هیستامین آشنا هستند و احتمالاً بسیاری از ما بنا به عللی همچون سرماخوردگی، آبریزش بینی و یا حساسیت‌های گوناگون با دستور پزشک و یا حتی بدون آن از این دارو استفاده کرده‌ایم. نام این دارو که ترکیبی از دو کلمه «آنتی» به معنای ضد و «هیستامین» که نوعی ترکیب آلرژی زاست؛ نیز بیان‌گر کارکرد آن است.
بیشتر مردم با نام داروی آنتی هیستامین آشنا هستند و احتمالاً بسیاری از ما بنا به عللی همچون سرماخوردگی، آبریزش بینی و یا حساسیت‌های گوناگون با دستور پزشک و یا حتی بدون آن از این دارو استفاده کرده‌ایم. نام این دارو که ترکیبی از دو کلمه «آنتی» به معنای ضد و «هیستامین» که نوعی ترکیب آلرژی زاست؛ نیز بیان‌گر کارکرد آن است.
بهترین راه درمان حساسیت به خمیردندان، اجتناب از مواد شیمیایی است که باعث آلرژی‌تان می‌شوند. بسیاری از افرادی که به طعم‌دهنده‌های مصنوعی خمیردندان‌ها حساسیت دارند می‌توانند از خمیردندان‌هایی استفاده کنند که در آن‌ها طعم‌دهنده‌های طبیعی به‌کاررفته است. همچنین شاید لازم باشد این افراد از خمیردندان‌هایی استفاده کنند که در آن‌ها از طعم‌های کمتر رایج خمیردندان استفاده شده است، مثل انبه یا تمشک.
برگ بادرنجبویه بهترین دارو برای کسی است که هنگام نگرانی و اظطراب دچار درد معده می‌شود. دم کرده آن نیز برای بهبود تهوع، مراحل اول سرماخوردگی، خستگی عصبی و افسردگی مفید است.
قایدی: داور بهترین بازیکن این دربی بود
در پایان رقابتهای تکواندو گرند اسلم چین، داور ایرانی حاضر در این رقابتها به عنوان بهترین داور از سوی کمیته برگزاری انتخاب و معرفی شد.
مردم روستای استاد مانه و سملقان توله پلنگ زخمی را نجات دادند. اکنون این پلنگ پس از درمان اولیه و انجام آزمایش ها وضعیت بهتری دارد و به پارک پردیسان بجنورد منتقل شده است.
ایمان عالمی، دستیار ساکت الهامی، درمورد وضعیت تیم‌شان و غایبین پرتعداد هوادار توضیح داد.
یک کارشناس گیاهان دارویی گفت: روغن لیمو یکی از روغن‌های ضروری است که خواص و فواید درمانی فراوانی دارد و به دلیل داشتن این خاصیت از ردِن لیمو به عنوان یکی از بهترین روش‌های طبیعی برای درمان بوی دهان، سفید شدن دندان‌ها و جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها یاد می‌شود.
داور سرشناس ایتالیایی به عنوان بهترین داور بیست‌ودومین دوره مسابقات جام جهانی انتخاب شد.
اگر عفونت ریه منشاء باکتریایی داشته باشد، در مرحله اول از آنتی‌بیوتیک‌ها به‌عنوان یکی‌از مؤثرترین انواع داروی عفونت ریه برای کنترل و درمان بیماری استفاده می‌شود، ولی در شرایط حاد عفونت ریه ممکن است از روش‌های دیگر مانند دستگاه اکسیژن و یا کاتتر نیز استفاده شود.
لیمو یکی از بهترین و پرطرفدارترین میوه های فصل تابستان و زمستان است اما نوع ترش ان برای درمان کبد چرب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. نوشیدن یک لیوان آب که در آن عصاره یک لیموترش تازه وجود دارد در آغاز روز می تواند بهترین دارو برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب باشد.
بهترین میوه‌ها و خوراکی‌های طبیعی برای درمان و کنترل کبد چرب درمان فوری کبد چرب با روش‌های طبیعی و استفاده از میوه‌ها مزایایی نسبت به مصرف دارو‌ها دارد که اصلی‌ترین آن‌ها تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر بیماری هاست. از آنجا که بیماری کبدچرب از جمله بیماری‌های خاموش و بی نشانه است، پیشگیری از ابتلا به آن از جمله اولویت‌ها قرار می‌گیرد.
این گیاه دارای اثر تنظیمی بر روی رفتار بوده و به عنوان آرام‌بخش خفیف، تقویت حافظه، کاهش‌دهنده اختلالات خواب و تضعیف‌کننده علایم اختلالات عصبی که شامل استرس، هیجان و قابلیت تحریک‌پذیری است، استفاده می‌شود.
کمبود آهن یا گلبولهای خون یعنی بدن مقدار کافی اکسیژن دریافت نمی کند که موجب اختلال در عملکرد اندام های بدن می شود. کم خونی عوامل مختلفی مثل کمبود آهن، کمبود اسید فولیک، کاهش شدید خون و غیره دارد. اگر چهره رنگ پریده و زرد دارید احتمالا مبتلا به کم خونی هستید که با تشخیص زود هنگام می توانید آن را با رژیم غذایی مناسب درمان کنید.
محققان پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی کپسولی را با استفاده از عصاره گیاه بادرنجبویه برای کنترل بیماری آلزایمر به تولید رساندند.
نقطه فشار در نوک انگشت میانی در هر دو دست قرار دارد. آن را با یک قلم فشار دهید و حداقل یک دقیقه نگه دارید تا فشار خون خود را پایین بیاورید. در نظر داشته باشید که این درمان برای فشار خون بالا نیست؛ اما وقتی که داروی شما در دسترس نیست، بهترین کار همین است.
یکی از بهترین زمان‌های استفاده از شیره انگور فصول سرد سال است و به دلیل خواص مفیدی که این ماده‌ی غذایی در درمان و تسکین بیماری‌های فصل سرما دارد، بهتر است جایی برای آن در برنامه غذایی‌تان باز کنید.
تصور اشتباه نگهداری دارو‌ها در منزل برای روز مبادا بسیار خطرناک و نادرست است و شاهد هستیم در خیلی از منازل جمع آوری و انبار دارو‌ها در قفسه یا جعبه‌های دارویی در آشپزخانه یا یخچال صورت می‌گیرد، در حالی که این نوع نگهداری موجب فاسد شدن دارو و مسمومیت می‌شود.
هنگامی که یک قرص یا کپسول را قورت می‌دهید از گلو به سمت معده حرکت می‌کند. در آنجا یک قرص متورم و متلاشی می‌شود یا یک کپسول باز می‌شود. سپس دارو می‌تواند حل شود و بدن شما آن را جذب کند. اکثر داروها تا زمانی که به روده کوچک نرسند شروع به جذب نمی‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ