یکی از بهترین زمان‌های استفاده از شیره انگور فصول سرد سال است و به دلیل خواص مفیدی که این ماده‌ی غذایی در درمان و تسکین بیماری‌های فصل سرما دارد، بهتر است جایی برای آن در برنامه غذایی‌تان باز کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.
رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.
رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.
رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.
شما نمی‌توانید میکروب‌هایی که باعث مسمومیت غذایی می‌شوند را بچشید، بو کنید یا ببینید. چشیدن تنها مقدار کمی از ماده غذایی می‌تواند شما را بیمار کند. زمان ذخیره‌سازی مواد غذایی را بررسی کنید تا ببینید چه مدت می‌توانید مواد غذایی را به صورت ایمن نگهداری کنید. وقتی زمان تمام شد، آن را بیرون بیندازید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت:تا ساعت ۷ صبح امروز، مجموعاً ۹ میلیون و ۴۰ هزار تُن گندم در قالب یک میلیون و ۷۲۶ هزار محموله از ۶۲۴ هزار کشاورز در ۳۱ استان کشور خریداری شد.
معاون مرکز تعاملات بین­ المللی علم و فناوری گفت: در هشت سال گذشته حدود ۹ هزار همکاری موفق با متخصصان خارج از کشور داشته‌ایم.
۲۵ میلیون قبض برای مشترکان خانگی صادر شد و از این تعداد ۹میلیون قبض معادل ۳۵ درصد کل قبوض، مشمول پاداش صرفه‌جویی برق شدند.
هواپیما گرچه یکی از سریع ترین راه ها برای سفر است، اما ممکن است همیشه برای شما و بدن تان راحت نباشد، امری که دلایلی برای آن وجود دارد.
ارتش سودان از کشته شدن شماری از افراد از جمله چند نظامی در پی سقوط یک هواپیمای غیرنظامی در شرق این کشور خبر می دهد.
معاون شرکت توانیر ضمن پیش بینی افزایش ۵۰۰ مگاواتی مصرف برق برای روز دوشنبه، گفت: تاکنون بیش از ۲۵ میلیون قبض صادر شده که این تعداد بیش از ۹ میلیون قبض مشمول پاداش صرفه‌جویی شد.
چای سیاه و سبز منابع سرشاز از آنتی اکسیدانی به نام کاتچین هستند که برای کاهش آسیب‌های اکسیداتیو در مغز موثر واقع می‌شود. مصرف چای با کاهش فشار خون و کاهش سطح کلسترول نیز ارتباط دارد.
شواهدی نشان می‌دهد که سرطان روده بزرگ ارثی است. طبق گزارش انجمن سرطان آمریکا، از هر ۳ نفری که به سرطان روده بزرگ مبتلا می‌شوند، یک نفر دارای سابقه خانوادگی است. اگر سابقه خانوادگی سرطان روده بزرگ یا پولیپ آدنوماتوز دارید، با پزشک خود در مورد نیاز احتمالی برای شروع غربالگری قبل از ۵۰ سالگی صحبت کنید.
بر اساس یک متاآنالیز مشخص شد که مصرف گوشت قرمز فرآوری شده به طور قابل توجهی با شش درصد خطر بیشتر سرطان سینه، ۱۸ درصد خطر سرطان کولورکتال (سرطان روده بزرگ)، ۲۱ درصد خطر سرطان کولون، ۲۲ درصد خطر سرطان رکتوم (بخشی از روده بزرگ) و ۱۲ درصد خطر بیشتر سرطان ریه مرتبط است.
کمتر از ۹ ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده است و فعالیت سیاسی اصلاح‌طلبان در بلاتکلیفی خاصی قرار دارد. این بلاتکلیفی در کنار آرای متناقض و بعضا نظریات شاذ برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب موجب شده است که آینده سیاسی روشنی را برای آنان رقم نزند. رویه‌ای که با انتخاب آذر منصوری به‌عنوان رئیس جبهه اصلاحات مشخص است که باید انتظار مواضع رادیکال‌تری را از جریان اصلاح‌طلب داشته باشیم.
هندوانه منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی است که علاوه بر آبرسانی بدن، می‌تواند بسیاری از ابعاد مختلف سلامتی را ارتقا دهد و از برخی بیماری‌ها نیز جلوگیری کند.
مطالعات نشان می‌دهد مواد شیمیایی موجود در این میوه می‌تواند عملکرد مغز را تقویت کرده و خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش دهد. ترکیبات طبیعی موجود در سیب می‌تواند به تحریک تولید سلول‌های جدید مغزی کمک کند و موجب افزایش یادگیری و حافظه شود.
گوجه سبز یکی از میوه‌های نوبرانه فصل بهار است، بسیار پرطرفدار و در واسط فصل بهار تا اوایل تابستان در دسترس است. گوجه سبز یک میوه کوچک و آبدار و از پوست نازک به رنگ سبز یا سرخ و دارای هسته سخت است، سرشار ز ویتامین سی، اسید مالیک و اسید سیتریک است.
در شرایطی که ۹ ماه از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال می‌گذرد، او تقریبا در هر ماه ادعایی را درباره درآمدزایی و مذاکره با فیفا برای دریافت پول‌های بلوکه شده مطرح کرده است.
فراتر از تمامی اخبار‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، خبرسازترین رخداد هفته جاری، مربوط به تلف شدن «پیروز» توله‌یوز ایرانی‌ای بود که در ماه‌های گذشته معروفیت خاصی پیدا کرده بود. پس از چند روز انتشار اخبار نگران‌کننده از تداوم بیماری و نارسایی‌های کلیوی، در سه‌شنبه (۹ اسفند) بعد از تلاش نافرجام دامپزشکان در اتاق عمل، پیروز تلف شد
اگر به‌تازگی متوجه شده‌اید که دست‌های تان می‌لرزند، احتمالا به دنبال دلیل آن می‌گردید. اغلب اوقات مشکل خاصی وجود ندارد، اما گاهی مسئله جدی‌تر می‌شود. در این مطلب به علت‌های مختلف لرزش دست می‌پردازیم.
بابونه یک گیاهِ شناخته‌شده است که آن را برای تسکین دادن به اعصاب و بدن مصرف می‌کنند. با این حال مزایای این گیاه فراتر از این‌ها است. این گیاه به عنوان یک داروی طبیعی، قادر به درمان مشکلاتی فرای بی‌خوابی و اعصاب است و می‌تواند علائم سندرم پیش از قاعدگی، اسهال، تهوع و نفخ را از بین ببرد. این گیاه با داشتن بیش از ۱۰۰ ماده زیست‌فعال که در خواص آن دخیل هستند، منبع غنی آنتی‌اکسیدان‌ها است و خواص ضدمیکروبی دارد.
در هر ۱۰۰ گرم انجیر خشک، ۲۴۹ کالری، ۳/۳ گرم پروتئین، ۹/۰ گرم چربی، ۶۹ گرم کربوهیدرات و ۶/۵ گرم فیبر وجود دارد.
کلاغ نوک ضخیم با منقار خاصی که دارد از دیگر گونه‌های کلاغ در جهان متمایز می‌شود. طول منقار بزرگ این کلاغ بین ۸ تا ۹ سانتیمتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ