فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این نیرو برای حل دو معضل که دغدغه مردم است هم قسم شده‌اند، گفت: یکی از موضوعات مقابله با سارقان و مالخران است که تعداد زیادی سارق و مالخر دستگیر شدند و اجناس در اختیار اداره آگاهی قرار گرفته است تا تعیین مالکیت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اعتقاد ما بر این است که هر کسی امنیت را نشانه گرفت و به مامور ما حمله کرد باید همراه با اسلحه‌اش به زمین بیفتد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بار‌ها اعلام کرده و اعلام می‌کنیم هر کس به خود جرأت دهد و از دیوار قانون یا از مامور قانون عبور کند با تمام توان و ابزار قانونی با آن مقابله خواهیم کرد که نمونه آن کلانتری ۱۶ زاهدان است که در زمان حمله اشرار همه آن‌ها در همین مکان کشته شده وبه سزای اعمالشان رسیدند.
سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی گفت: آن کسی که من اسمش را میگذارم دزد لباس پلیس، بخواهد با رفتار و اعمالش ، چهره زحمتکش همکاران ما خدشه دار کند ما با او یار و همراه نیستیم.
فرمانده کل فراجا گفت: گارد ملی فدراسیون روسیه شباهت‌هایی با سازمان یگان ویژه، نیرو‌های ویژه ضد تروریسم و رهایی گروگان فراجا دارد و یگان‌های رزمی را هم شامل می‌شود که آن یگان‌ها هم شباهت‌هایی با یگان تکاوری فراجا دارد.
فرمانده فراجا گفت: از مردم درخواست می‌کنم سلاح غیرمجاز خود را تحویل دهند؛ اگر شرایطی داشته باشند که جزو دارندگان سلاح مجاز باشند، پیگیری می‌شود وگرنه سلاح غیرمجاز در دست‌شان غیر قانونی است و استفاده از آن نیز خلاف قانون است.
اهواز- آئین معارفه و تودیع فرمانده جدید و سابق انتظامی خوزستان با حضور سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.
رادان با بیان اینکه پلیس برای مردم خدمتگزار و برای مجرمان، مقتدر است، گفت: در بحث حجاب و عفاف سعی‌کردیم نگاه برخوردی را از شرعی به قانونی تبدیل کنیم.
سردار رادان فرمانده فراجا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.
رادان: اجرای طرح عفاف و حجاب از فردا آغاز می‌شود/ دوربین‌های طرح عفاف و حجاب هیچ خطایی نخواهد داشت
فاضل میبدی: جناب رادان تاکنون کدام حکم اخلاقی و شرعی با نیروی پلیس و محکمه باور مردم گشته؟ چرا اینگونه می خواهی زنان را از دین گریزان سازی؟
موضوع ورود نیروی انتظامی کشور به حوزه اجرایی پدیده‌هایی که از ظرافت‌های بسیار بالایی برخوردار است، خطر استهلاک هیبت و اقتدار نیروی پلیس را در جامعه افزایش می‌دهد. مسئله حجاب و بی‌حجابی یکی از همان مسائل بسیار پیچیده است که نیروی پلیس قادر به مدیریت حاشیه‌های ظریف آن نیست.
احمدرضا رادان، صبح سه شنبه اول فروردین ۱۴۰۲ در رزمایش نوروزی پلیس، عنوان کرد: در آستانه سال جدید هستیم و در این سال جدید نیروی انتظامی باید بتواند مأموریت خود را درست پیدا کند و به آن مأموریت درست پاسخ دهد و هوشمندانه رفتار کند.
اهواز - فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های شهدای جنگ تحمیلی تجدید بیعت کرد.
اهواز - فرمانده نیروی انتظامی با حضور در یادمان شهدای هویزه به جمع راهیان نور پیوست
اهواز - فرمانده نیروی انتظامی به منظور انجام برخی دیدار و حضور در جمع راهیان نور وارد استان خوزستان شد.
رادان با بیان اینکه کسی که نگاهش به کدخدا باشد کدخدا را خدا می‌بیند، گفت: مردم، مسؤولان، نیروی انتظامی، دولت، ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میراث‌دار شهدا هستیم و باید از این میراث به‌خوبی مراقبت کنیم و اگر سعی داریم شهدا در قیامت شفاعت ما را کنند باید در مسیر شهادت گام برداریم.
سامانه رادار بومی بینا در سایت بم با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش مورد بهره برداری قرار گرفت.
سامانه رادار بومی بینا در سایت بم با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش مورد بهره برداری قرار گرفت.
سامانه رادار بومی بینا در سایت بم با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش مورد بهره برداری قرار گرفت.
رئیس دستگاه قضا، نیروی انتظامی را از مهم‌ترین ضابطین قوه قضاییه عنوان کرد که مانند دادسراها در خط مقدم مراجعات مردمی قرار دارند و در همین رابطه تصریح کرد: مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه‌ نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش بسزایی دارد.
رئیسی از درگاه خداوند دوام توفیقات سردار احمدرضا رادان را در انجام این وظیفه خطیر و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران مسألت کرد و آمادگی دولت را در جهت پشتیبانی از نیرو‌های خدوم انتظامی کشور اعلام نمود.
رادان حالا دوباره عرصه نیروی انتظامی کشور را تحویل گرفته، در حالی که دیگر خبری از ون‌های گشت ارشاد نیست و قرار است نظارت بر حجاب به شیوه‌های جدید صورت پذیرد. فرمانده، اما بدون شک باز هم تعارف ندارد.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: سردار رادان یک نیروی با تجربه در حوزه انتظامی بوده که انتظار می رود با حضور وی شاهد تقویت نیروی انتظامی در حوزه های آموزشی و تخصصی و ارتقای امنیت عمومی در جامعه باشیم.
در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد مهاجم در نقش نیروی متخاصم که قصد نزدیک شدن به حریم هوایی ایران داشت با کشف به‌موقع توسط رادار سامانه موشکی بومی مرصاد در فاصله ۱۵۰ کیلومتری سرنگون شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ