رئیس کل بانک مرکزی گفت: افرادی که نگران نوسان در بازار ارز هستند و به این دلیل خرید ارز انجام می‌دهند باید بدانند که از روزهای آینده ابزار جدید را در این حوزه معرفی می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمپانی شیائومی طی مراسمی از اولین گوشی دنیا با رم ۲۴ گیگابایتی به همراه پرچمدار تاشو جدیدش با نام شیائومی میکس فولد ۳ و دستبند تناسب اندام شیائومی باند ۸ پرو رونمایی کرد.
بعد از توقف صدور روادید برای شهروندان فرانسوی، مقامات کشور مالی اینبار مجوز فعالیت شرکت هواپیمایی ایرفرانس را لغو کردند.
مشتریان جدید بانک ملی ایران می توانند بدون مراجعه به شعب بانک و با احراز هویت هوشمند طی چند مرحله ساده در سامانه بام، نسبت به افتتاح حساب دیجیتال خود اقدام کنند.
کریستیانو رونالدو قصد دارد وارد دنیای رسانه‌ها شود و یک امپراتوری رسانه‌ای که مالک شبکه تلویزیونی و روزنامه است را بخرد.
تصمیم بر واردات خودرو‌های کارکرده اگر با در نظر گرفتن سیاست تثبیت ارزی و تامین کسری در بازار خودرو و پاسخ به نیاز خودرویی بسیاری از مردم در دهک‌های مختلف باشد، اقدام بسیاری مثبتی خواهد بود و به کاهش قیمت‌ها کمک می‌کند.
چین در آخرین اقدام خود برای کاهش ارزش دلار و حرکت به سمت بین‌المللی شدن یوان، قرار است چندین سهام شرکت‌های فهرست شده در هنگ کنگ چین را به ارز اصلی خود قیمت‌گذاری کند.
در صورت مسدودسازی بخشی از مبلغ چک در حساب جاری صادرکننده آن توسط سامانه محچک، این شخص می‌تواند با واریز مبلغ کسری چک نسبت به رفع سوءاثر چک اقدام کند.
شهرک نشینان رژیم صهیونیستی با هدف مشروعیت‌بخشی به به اشغالگری در اراضی فلسطینیان، اقدام جدیدی انجام دادند.
فرزندان پیکه و نامزد سابقش در ویدئویی با خواننده کلمبیایی شرکت کردند و ستاره پیشین بارسلونا از این موضوع ناراحت و عصبانی شده است.
قوه قضائیه با برگزاری دادگاه‌های علنی برخط که یکی از تکالیف سند تحول قضائی بوده، قدم مهمی در زمینه شفافیت رسیدگی‌های قضائی و همچنین تقویت اتقان آرا برداشته است.
گیلا گاملیل، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در صفحه توییترش نوشت: پس از آنکه از طرح به اصطلاح حمایت از تجزیه بخش‌هایی از ایران اطلاع یافتم، اکثر نمایندگان پارلمان اسراییل را برای عقب نشینی از این نامه و متن آن قانع کردم.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که علیه ۱۱ تن از مقامات ایرانی محدودیت‌های صدور روادید اعمال کرده است که مدعی است مسئول «سوء رفتار، بازداشت یا کشتن مشارکت‌کنندگان در اعتراضات بوده‌اند یا شریک جرم آن بوده‌اند و آن‌ها را از حقشان برای آزادی بیان و تجمعات مسالمت‌جویانه محروم کرده‌اند.»
بانک مرکزی امروز از برنامه جدید برای پاسخ به نیاز ارزی مردم خبر داد. اقدامی که هرچند با ابهاماتی همراه شده است، اما تا به این لحظه، نشان از افزایش حجم عرضه ارز به متقاضیان در صفوف صرافی‌ها دارد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این اقدام به تعدیل شاخص ارزی کمک خواهد کرد یا خیر؟
مایکروسافت اعلام کرد مشتریان سرویس ابررایانشی در اتحادیه اروپا می توانند از ژانویه بخش هایی از داده هایشان را فراوری و ذخیره کنند. این بخشی از اقدام«مرزبندی داده» برای مشتریان منطقه است.
باشگاه چلسی برای جذب ستاره ایرانی پورتو در زمستان وارد عمل شد.
مقام کویتی از اجرای پروژه تجهیزات خدمات شخصی برای تحویل الکترونیکی گذرنامه شهروندان کویتی خبر داد تا این کشور اولین دولت عربی باشد که این خدمات را به شهروندانش ارائه می دهد.
دارنده مدال طلای جهان در اقدامی غیرحرفه‌ای پیش از مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد، اردوی تیم بانک شهر را ترک کرد؛ اقدامی که سبب از دست رفتن عنوان قهرمانی برای شاگردان رضا یزدانی شد.
رسانه های عراقی اعلام کردند که رئیس کمیساریای عالی انتخابات عراق با ارسال نامه‌ای رسمی به دبیرخانه مجلس اعضای جایگزین ۵ نماینده مجلس را که وارد دولت شده‌اند معرفی کرد.
عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک شهر گفت: از ابتدای سال جاری اقدام به طراحی محصولات و خدمات جدید بانکی متناسب با نیازهای مشتریان کرده ایم.
عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک شهر با تاکید بر اینکه توجه به اصول مشتری مداری همواره به عنوان یکی از مولفه های اصلی کسب و کارهای اقتصادی به شمار می آید، گفت: درهمین راستا از ابتدای سال جاری اقدام به طراحی محصولات و خدمات جدید بانکی متناسب با نیاز های مشتریان کرده ایم.
سرمربی تیم ملی ترجیح داد اولویت را به لژیونر‌های تیم ملی بدهد و روی ۱۴ بازیکن داخلی خط قرمز کشید.
باشگاه پورتو برای تمدید قرارداد مهدی طارمی ستاره ایرانی اش وارد عمل شد.
هند تصمیم دارد استراتژی فرایند تست موازی را آزمایش کند تا به این ترتیب تایید ایمنی دستگاه های الکترونیکی جدید تسریع شود.
سازمان عفو بین الملل اعلام کرد که محصولات جدیدی را برای حمایت از کمپین جهانی پایان دادن به آپارتاید رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین عرضه می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ