استقلال، سپاهان و پرسپولیس سه تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر بيست و دوم هستند که در چهار هفته مانده به پایان مسابقات شانس فتح جام دارند اما بررسی ۴بازی باقیمانده نشان می‌دهد تقابل‌های سپاهان آسان‌تر از دو رقیب تهرانی است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات ویلیام جونز متحمل شکست شد.
تیم پرسپولیس در حالی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت که 4 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
صعود تیم‌های آمریکا و برزیل به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ قطعی شد تا هفت تیم دیگر برای چهار سهمیه باقی مانده تلاش کنند.
صعود تیم‌های آمریکا و برزیل به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2023 قطعی شد تا هفت تیم دیگر برای چهار سهمیه باقی مانده تلاش کنند.
با اعلام باشگاه الخریطیات پژمان منتظری از این تیم جدا شد.
هفته دوم لیگ ملتهای والیبال هفته ای سرنوشت ساز برای تیم ملی خواهد بود
باشگاه استقلال با انتشار یک بیانیه و فیلم جدید بار دیگر ادعای از دست رفتن ۱۰ امتیاز بابت اشتباهات داوری را مطرح کرد؛ آنهم در شرایطی که چهار روز دیگر فینال جام حذفی با پرسپولیس باقی مانده است
نزدیک به چهار ماه تا برگزاری بازیهای آسیایی هانگژو باقی مانده و هرچند شاکله اصلی رشته‌های اعزامی مشخص شده اما برخی رشته‌ها کماکان در لیست انتظار قرار دارند.
مهاجم سابق سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور بیش از همه تیمها خودش را پیشکسوت سپاهان می‌داند و همچنان شانس زیادری برای قهرمانی تیم سابقش قائل است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: بازی سختی مقابل تیم با کیفیت گل گهر داریم به همین خاطر بردن استقلال در دربی را فراموش کرده‌ایم.
مدافع راست پرسپولیس بعد از ثبت هفتمین پاس گل این فصل خود در جدال با مس کرمان اکنون به دنبال این است تا در چهار بازی باقیمانده رکورد خاصی از خود به جا بگذارد.
اگرچه سپاهان حداقل روی کاغذ شرایط بهتری نسبت به سرخابی‌ها دارد، اما نگاهی به نتایج این تیم در بازی رفت مقابل این‌ تیم‌ها واقعیت دیگری را عیان می‌سازد.
بازیکنان تیم فوتبال گل‎‌گهر پس از جا ماندن از کورس قهرمانی حالا تمام تلاش‌شان را برای کسب رتبه چهارمی در پیش گرفته‌اند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که در هفته های باقی مانده بالای جدول با تغییرات همراه خواهد شد، گفت: تیمی می‌تواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد که اشتباهات کمتری داشته باشد.
ریاض محرز یکی از مهم‌ترین ستاره های منچسترسیتی در این فصل بوده است.
ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت علاوه بر سه تغییر اجباری، رافائل سیلوا را نیز به عنوان جایگزین یزدانی به میدان بفرستد.
یک روز تا وداع فوتبال با جام جهانی ۳۲ تیمی باقی مانده و از روز دوشنبه، شمارش معکوس برای جام جهانی ۴۸ تیمی آغاز خواهد شد - رقابتی که چهار سال بعد به میزبانی ایالات متحده، مکزیک، و کانادا برگزار خواهد شد. در مورد شکل برگزاری جام جهانی ۴۸ تیمی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود و احتمالات زیادی هم وجود دارد که موافقان و مخالفان هر یک، استدلال‌هایی را برای دیدگاه خود مطرح می‌کنند. روز گذشته نیز اینفانتینو، رییس فیفا، اعلام کرد هنوز به جمع‌بندی دراین خصوص نرسیده است.
نتایج چهار بازی روز شنبه جام‌جهانی قطر
دو دانشجوی دیگر دانشگاه شریف از چهار دانشجوی بازداشتی باقی مانده که در حاشیه تجمعات بیرون از دانشگاه دستگیر شده بودند، با تلاش و پیگیری مسئولین دانشگاه آزاد شدند.
مهاجم لهستانی بارسلونا در ادامه شروع خوب خود در این تیم، امشب توانست اولین هت‌تریک خود را برای آبی‌اناری ها انجام دهد.
در چهار تقابل قبلی استقلال و مس کرمان، آبی های پایتخت در پایان 90 دقیقه موفق به غلبه بر حریف خود نشده اند.
با خروج کاسمیرو از رئال مادرید و انتقال این هافبک برزیلی به منچستریونایتد، از تیم رویایی رئال مادرید که سه بار پشت سر هم فاتح اروپا شد، فقط همین چهار بازیکن باقی مانده اند؛ کریم بنزما، لوکا مودریچ، دنی کارواخال و تونی کروس.
چهار روز تا شروع لیگ برتر فرصت باقی مانده و پرسپولیس همچنان در حال لینک شدن به مهاجم‌های مختلفی است.
هند واردکننده بنزین و دیزل شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ