دامپزشکی استان تهران از مردم خواست با توجه به قرار گرفتن ایام محرم در فصل گرم، جهت جلوگیری از شیوع بیماریهای مشترک بین انسان و دام از کشتار غیر بهداشتی دام خودداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در میدان امام حسین (ع) با هدف «دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب مردم مسلمان» به مناسبت سالروز کشتار خونین مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب برگزار شد.
امروز چهارشنبه بیست یکم تیر ماه ۱۴۰۲ اجتماع عفاف و حجاب با هدف دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب مردم مسلمان به مناسبت سالروز کشتار خونین مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب با حضور در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله وحشیانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و مقاوم اردوگاه جنین را محکوم کرد.
وزیر کابینه تندرو نتانیاهو بار دیگر تهدید به کشتار گسترده مردم فلسطین در کرانه باختری و گسترش شهرک‌های صهیونیست نشین کرد.
کنعانی در توئیتی نوشت: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مساجد و اهانت به قرآن کریم، تخریب منازل، کشتار روزانه کودکان و زنان و مردم بی دفاع فلسطین نشانه عدم‌پایبندی رژیم جعلی به هیچ خط قرمزی در تعدی و تجاوز به مقدسات دینی و حقوق بشر است.
یک سایت آمریکایی با انتشار اسناد انحصاری، از نقش وزیر خارجه اسبق این کشور در کشتار دهها هزار تن از مردم کامبوج پرده برمی دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: در نتیجه سکوت تعمدی مدعیان دروغین ‎حقوق بشر، ترور و کشتار فعالان و مردم عادی فلسطین، به رفتار روزانه صهیونیست‌ها بدل شده است.
کیهان نوشت: جنگی که در اوکراین جاری است، جنگ بین روسیه و اوکراین نیست بلکه، جنگ آمریکا با روسیه است و اوکراینی‌ها صرفا گوشت‌های قربانی هستند که دولتمردانشان جز «اطاعت» و «بله» گفتن، کاری از دستشان برنمی‌آید.
یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به اقدامات آمریکا به اسم گسترش دموکراسی گفت: دیدیم که در عراق نتیجه حضور آمریکایی ها به بهانه دموکراسی چیزی جز نقض حقوق بشر نبود.
در نشستی نقش دولت فرانسه در کشتار مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی بررسی و ابعاد حقوقی این پرونده از منظر حقوق بین‌الملل مورد بازخوانی قرار گرفت.
امیرعبداللهیان: تجمعات مسالمت آمیزی که در پی فوت غم انگیز خانم مهسا امینی در کشور من برگزار شد نمایانگر روحیه همبستگی و همدردی مردم ایران با یک دختر جوان هموطن آنها بود. اما این تجمعات مسالمت آمیز بواسطه دخالت عناصر تروریستی به خشونت کشیده شد.
کشتارگاه را همه مردم تهران و غیرتهران می‌شناختند. جایی بود که از شهرستان‌های دور و نزدیک برایش گوسفند می‌آوردند و دام‌ها در کشتارگاه خرید و فروش و کشتار می‌شد.
کیهان نوشت: در ماده ۵۱۲ قانون مجازات بخش تعزیرات آمده: هر کس مردم را به قصد بر هم زدن امنیت کشور به جنگ و کشتار با یکدیگر اغوا یا تحریک کند به یک تا پنج سال حبس محکوم می‌گردد. در واقع افرادی مثل علی کریمی و... که قصد برهم زدن امنیت کشور را دارند قطعاً مشمول ماده ۵۱۲ هستند.
مهدی باقری گفت: دو بستر اینستاگرام و واتساپ که نگاه‌شان نیز براندازانه بود، به عمد فراهم شد تا در کشور اغتشاش باشد و از مردم شهید بدهیم؛ در این زمینه تشویق کردند و علائم آن نیز مشهود است و نیاز به سند ندارد.
آخرین خبر پر سر و صدایی که درباره گیاهخواری دیدیم همین چندی پیش در منهتن بود. فعالان حقوق حیوانات برای جلوگیری از کشتار حیوانات تظاهراتی در خیابان برگزار کردند و از مردم خواستند که برای جلوگیری از کشتار حیوانات گیاهخوار شوند؛ البته آنچه این تظاهرات را به‌صورت جهانی بازتاب داد تصویر مردی بود که در مخالفت با گیاهخواری با یک سیخ کباب وارد این جمعیت شده بود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: برخی خواص که برای کوچک‌ترین ضعفی در نظام بلافاصله مرثیه‌سرایی می‌کنند، در قبال کشتار و قتل‌عام وحشیانه و داعش‌مآبانه مردم بیگناه توسط آشوبگران ساکت مانده‌اند.
وزارت امور خارجه یمن از ادعای آمریکا مبنی بر اهتمام به برقراری صلح در یمن در حالی که مردم این کشور هر روز با سلاح های آمریکایی کشتار می شوند، ابراز تعجب کرد.
وزارت خارجه روسیه تأکید کرد اروپا به علت نادیده‌گرفتن کشتار مردم در شرق اوکراین، صلاحیت اخلاقی ندارد که مسکو را به جنایت جنگی متهم کند.
امام جمعه موقت تهران با خنده‌دار بودن حمایت سلطنت طلبان و اشک تمساح منافقان گفت: اینهایی که سالیان سال به مردم ظلم و اینهمه کشتار و ترور کردند، امروز به حمایت از یک خانم برخاستند؛ اصلا به قامت و قیافه تان نمی‌آید.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: غربی‌ها که مدعی حقوق بشر شده‌اند، باید پاسخ دهند که چرا پس از کشتار ۱۷ هزار نفر از مردم بیگناه کشورمان به دست منافقین سکوت کردند.
بحران کانال سوئز، قتل عام مردم ایرلند شمالی، کودتای آلبانی، مشارکت در کشتار مردم عراق، افغانستان، سوریه و یمن بخشی از کارنامه خونین الیزابت دوم است.
ژنرال ابینوعم امونه در جمع نظامیان صهیونیست بر کشتار مردم بی دفاع فلسطین تاکید کرد و گفت: فلسطینی را بکشید و لذت ببرید.
وی در پاسخ به پرسش که آیا گزارشی از کشتار دام‌های مکروه و غیرحلال و فروش آن به سازمان داده شده است، افزود: گزارش فروش اسب و الاغ به دست ما رسیده است ولی در زمینه فروش سگ گزارشی به ما نداده‌اند. از مردم تقاضا داریم که از خرید گوشت در واحدهایی که کشتارها آنها خارج از پروسه دامپزشکی است اجتناب کنند.
لهستان بر این باور است که کشتار جمعی مردم این کشور در جریان جنگ جهانی دوم، با تعریف نسل‌کشی مطابقت داشته و دولت اوکراین باید به آن اعتراف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ