با حکم شهردار تهران ۴ مدیر ابقا و ۲ مدیر جدید در شهرداری پایتخت منصوب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه های پرسپولیس، استقلال ، مس رفسنجان و استقلال خوزستان خبر داد.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه های پرسپولیس، استقلال ، مس رفسنجان و استقلال خوزستان خبر داد.
مدیر کل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب سقوط هواپیمای سمپاشی گفت: یک هواپیمای آموزشی در تاکستان سقوط کرد که تلفات جانی نداشت.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان بهارستان که تا کنون ۴ حادثه دیده داشته است، گفت: تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.
بهارستان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: ریزش آوار در گلستان تاکنون چهار مصدوم داشته است.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: به همین منظور، سرویس‌دهی در خطوط متروی تهران و حومه نیز از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت پایان فعالیت مترو نیز کمافی‌السابق ۱۰ شب خواهد بود.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی طی شبانه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۱۸ نفر مصدوم شدند.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از وجود ۶۰۰ سایت نسل پنجم در کشور خبر داد.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران چهار طرح بزرگ این شرکت برای بهینه‌سازی مصرف را تشریح کرد.
اصفهان- مدیر دفتر محیط‌زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: تخلیه پسماند چهار شهرستان در بالادست زاینده‌رود چالشی جدی برای کیفیت این رودخانه است.
اصفهان- مدیر دفتر محیط‌زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: تخلیه پسماند چهار شهرستان در بالادست زاینده‌رود چالشی جدی برای کیفیت این رودخانه است.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه روز گذشته امدادگران به چهار حادثه رانندگی در محورهای استان امدادرسانی لازم را کردند، گفت: در مجموع این حوادث پنج نفر مجروح شدند.
اهواز- مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت چهار نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
مشهد ـ مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: چهار جوان در حین ساخت مواد آتش زا در بولوار طبرسی شمالی دچار سوختگی شدند.
اصفهان- مدیر منابع آب شهرستان کاشان گفت: چهار هکتار ازحریم و بستر رودخانه‌های جهق، زنجانبر، مرق، سادیان و بن رود در این شهرستان با حکم قضایی رفع تصرف شد.
مدیر مرکز راهبری گاز کشور گفت: استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، اصفهان و آذربایجان‌شرقی جزو چهار استان پر مصرف گاز هستند و میزان مصرف این ۴ استان تقریبا ۴۰‌درصد از مصرف خانگی را به خودشان اختصاص دادند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با بیان خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه‌های محلی در محور‌های جنوب استان گفت:میزان خسارت اولیه به زیرساخت راه‌های ارتباطی جنوب استان تا کنون ۸۵ میلیارد تومان برآورد شده است.
مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از تخصیص وام چهار درصد به کارکنان از کارافتاده و بیماران خاص خبر داد.
مدیر شبکه تلویزیونی «فراتر» که با دستورکار پخش برنامه‌ها به صورت ۴k آغاز به کار کرده است، از جزئیات تلویزیون‌های دارای قابلیت پخش و لذت تماشای رقابت‌های جام جهانی از این شبکه سخن گفت.
تربت جام ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۹۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان تربت جام به کشت زعفران اختصاص دارد.
اصفهان- مدیر دفتر مطالعات و بررسی‌های فنی فاضلاب آبفای استان اصفهان گفت: هم اکنون چهار هزار لیتر در ثانیه از پساب تولید شده استان، در اختیار صنعت و کشاورزی قرار می گیرد.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: تولید گاز شیرین در کشور روزانه ۸۴۰ تا ۸۵۰ میلیون مترمکعب در روز است.
مدیر قرارگاه فوریت‌های امدادی بنیاد احسان از طبخ و توزیع روزانه چهار هزار پرس غذای گرم در مناطق زلزله زده خوی خبر داد.
اهواز- مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت چهار نفر بر اثر غرق‌شدگی در گتوند خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ