مدیر مرکز راهبری گاز کشور گفت: استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، اصفهان و آذربایجان‌شرقی جزو چهار استان پر مصرف گاز هستند و میزان مصرف این ۴ استان تقریبا ۴۰‌درصد از مصرف خانگی را به خودشان اختصاص دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی، روز جمعه با پیش بینی رگبار باران و وزش باد و گردوخاک، برای شمال غرب و نوار شرقی کشور هشدار زرد صادر کرده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شش نفر در این راستا دستگیر شدند.
سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۳ نفر دیگر شد.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: دو کیلو و ۱۲۸ گرم انواع مواد شیشه و تریاک و روان گردان از این افراد کشف شد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از هشدار سازمان هواشناسی در ۴ استان کشور و آماده‌باش امدادگران و نجاتگران در این استان‌ها خبر داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی طی شبانه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۱۸ نفر مصدوم شدند.
معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر با اشاره به بارش‌های رگباری در ۴ استان گفت: امدادگران هلال‌احمر همچنان در آماده باش‌اند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی ۲۴ساعت گذشته چهار عملیات به انجام رسیده است، گفت: این عملیات‌ها شامل قاچاق کالا، دستگیری سارقان تلفن همراه و توقیف تخم مرغ می‌شود.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه روز گذشته امدادگران به چهار حادثه رانندگی در محورهای استان امدادرسانی لازم را کردند، گفت: در مجموع این حوادث پنج نفر مجروح شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، از امداد رسانی به چهار حادثه رانندگی با پنج مصدوم طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.
از لحاظ آماری ۶۱۴ زمین‌لرزه با بزرگی کوچک‌تر از ۳، تعداد ۷۶ زمین‌لرزه با بزرگی بین ۳و۴، تعداد ۱۵ زمین‌لرزه با بزرگی بین ۴ و ۵ و تعداد یک زمین‌لرزه با بزرگی بین ۵ و۶ بوده‌است. استان آذربایجان‌غربی با ۳۲۴ زمین‌لرزه ثبت شده دستگاهی بالاترین آمار زمین‌لرزه ثبت شده در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داده‌است و پس از آن استان‌های خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی به ترتیب با ۶۵ و ۴۵ زمین‌لرزه قرار دارند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار عملیات ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: قاچاق چوب، دستگیری سارق، تبعه غیرمجاز و قاچاق موتور سیکلت مهمترین آن ها است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برف و سرما از عصر فردا ۴ استان را دربر می‌گیرد.
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار زیادی از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
عبدالامیر یاقوتی متوسط رشد مصرف برق خانگی را بین ۵ تا ۶.۵ درصد عنوان کرد و گفت: مقایسه انرژی فروخته شده ۶ ماه نخست امسال با سال گذشته نشان می‌دهد رشد مصرف این بخش به طور متوسط کاهش یافته است
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع چهار عملیات ویژه پلیسی در سرخه، دامغان، شاهرود و میامی خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ نفر متخلف دستگیر شدند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: در نیمه نخست سال جاری ۴ هزار مجوز در بخش مشاغل خانگی در استان تهران صادر شده است.
سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود ۴ هزار نفر اضافه شود.
اراک - معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته گردشگری در سال جاری ۴ طرح تاسیسات گردشگری به‌ بهره‌برداری می‌رسد.
معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از اعزام بالگردهای آبپاش به منطقه جنگلی «خداآفرین» آذربایجان شرقی و امیرکُلایه لاهیجان در استان گیلان خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به امدادرسانی به چهار حادثه رانندگی در محورهای استان، گفت: این حوادث سه کشته بر جای گذاشته است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز جمعه در اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان، به علت افزایش دما هشدار زرد هواشناسی برقرار است.
رییس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی گفت: بنابر مجوز سازمان محیط زیست تولید تیلاپیا در ۴ استان سمنان، قم، خراسان جنوبی و یزد کماکان سابق فعالیت پرورش صورت می گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ