اصفهان- مدیر منابع آب شهرستان کاشان گفت: چهار هکتار ازحریم و بستر رودخانه‌های جهق، زنجانبر، مرق، سادیان و بن رود در این شهرستان با حکم قضایی رفع تصرف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری چهار مامای غیرمجاز در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این افراد سقط جنین عمدی انجام می‌دادند.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و میر در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (سه شنبه) در شهر امان اردن در حال برگزاری است.
حتی اگر ۶ میلیارد دلار اخیر که در قالب توافق ایران و آمریکا آزاد شده، به صورت نقد در اختیار ایران قرار می‌گرفت، تنها می‌توانست بخش کوچکی از نیاز‌های کشور به سرمایه گذاری در حوزه‌های مولد را پوشش دهد. کافی است توجه داشته باشیم که بر اساس برخی ارزیابی ها، صنعت نفت و گاز کشورمان به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.
رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری ۴ فرد مظنون به همکاری در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) خبر داد.
ارتش پاکستان امروز از برگزاری عملیاتی در «باجور» و هلاکت ۴ تروریست در جریان آن خبر داد.
معاون وزیر کشور گفت: ۴ مشکل اصلی در حوزه تشکل های اجتماعی داریم که شامل فهم حکمرانان، تشکیل و تقویت حلقه های میانی، آمادگی مردم و ساز و کارهای قانونی است.
در مراسم چهلم و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی از ۴ پروژه ساخته شده توسط محققان این نهاد رونمایی شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح جهش تولید در دیمزارها از ۶۷۰ هزار هکتار آغاز شده و در حال حاضر از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار عبور کرده است.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تربت‌حیدریه گفت: امسال سطح زیرکشت ریواس در این شهرستان حدود ۷۰۰ هکتار و پیش‌بینی می‌شود از این میزان، نزدیک چهار تن محصول برداشت شود.
رشت- مدیرکل شیلات گیلان از احداث بزرگترین استخر نگهداری و ذخیره مولدین ماهی سفید در سواحل خزر خبر داد و گفت: این استخر در فضای ۴ هکتاری ایجاد شده و کار تکثیر طبیعی را بر عهده دارد.
طی تفاهمنامه‌ای که امروز دوشنبه توسط سازمان ملی زمین و مسکن با شرکت‌های پیشران ۴ استان منعقد می‌شود، با واگذاری بیش از ۲ هزار و ۶۱۸ هکتار زمین، ۸۴ هزار واحد مسکونی ساخته خواهد شد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت این سازمان در ۱۰ ماه امسال موفق به رفع تعرض فوری از ۴‌ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین دولتی به ارزش ۶۱ هزار میلیارد تومان شد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به نقش‌آفرینی تاریخی کارخانه سیمان ری در پروژه‌های عمرانی کشور گفت: روز شنبه فاز اول موزه سیمان ری افتتاح می‌شود.
هلند سالانه ۴ میلیون گاو، ۱۳ میلیون خوک و ۱۰۴ میلیون مرغ پرورش می‌دهد و بزرگ‌ترین صادرکننده گوشت اروپاست. همچنین سبزیجات بیشتر کشور‌های اروپای غربی را تامین می‌کند. این کشور نزدیک به ۱۰ هزار هکتار گلخانه برای کشت محصول دارد. این گلخانه‌ها که آب و کود کمتری مصرف می‌کنند، میزان محصولی را که در کشاورزی سنتی به حدود ۱۰ هکتار زمین نیاز دارد، در یک هکتار رشد می‌دهند.
کاشمر ـ مدیر جهاد کشاورزی کاشمر از برداشت زعفران از ۴ هزار و ۶۰۰ هکتار سطح زیر کشت این گیاه در شهرستان کاشمر خبر داد.
رشت- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به اینکه ۴۵ هکتار از اراضی جنگلی استان درگیر حریق شدند، گفت: آتش سوزی ها مهار شده است.
معاون وزیر کار از نوسازی ۴ هزار و ۷۰۰ هکتار بافت فرسوده در تهران خبر داد و گفت: اساس‌نامه تعاونی‌های مسکن محلات تدوین و نهایی شده است و به اعضای این تعاونی‌ها تسهیلات ارزان‌قیمت می دهیم.
تربت جام ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۹۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان تربت جام به کشت زعفران اختصاص دارد.
شهردار تهران با بیان اینکه مهمترین موضوع برای تهران نوسازی شهری است، گفت: در تهران ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار که ۴ هزار و ۵۶۰ هکتار آن بافت فرسوده است، وجود دارد.
اقدامات در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه فرحزاد از سال‌های گذشته آغاز و مورد بررسی قضایی قرار گرفته است؛ مطابق تبصره‌های سه و ۴ قانون توزیع عادلانه آب صیانت و حراست از حریم رودخانه وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه‌ای و وزرات نیرو بوده و در این رابطه و برای حفظ و حراست از حریم رودخانه فرحزاد، دستورات لازم به شرکت آب منطقه‌ای تهران صادر شده است.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ