مشهد ـ مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: چهار جوان در حین ساخت مواد آتش زا در بولوار طبرسی شمالی دچار سوختگی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختران وزنه‌بردار ایران در دسته ۵۹ کیلوگرم قهرمانی نوجوانان و جهان آسیا دومدال نقره و دو برنز گرفتند.
کارلوس آلکاراس اعجوبه ۲۰ ساله اسپانیایی در فینال گرنداسلم ویمبلدون با پیروزی ۳ بر ۲ برابر نواک جوکوویچ قهرمان ۴ دوره اخیر، قهرمان شد./فارس
در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقه‌های بین‌المللی بوداپست، «میلاد والی‌ زاده» ۴ به ۳ «احمد محمدنژاد جوان» را شکست داد و صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی سال ۲۰۲۳ شد.
متخصصان پزشکی قانونی بعد از معاینه اولیه جسد مقتول اعلام کردند که حدود ۴ روز از قتل می‌گذرد. از سویی شواهد به‌دست آمده در صحنه جنایت نشان می‌داد که مقتول در خواب به قتل رسیده و توانی برای دفاع از خودش نداشته است.
بهارستان- به دنبال ریزش ساختمان در گلستان استان تهران، تا این لحظه یک خانم جوان در حادثه ریزش آوار در گلستان فوت کرده و چهار نفر مصدوم شدند.
بهارستان- به دنبال ریزش ساختمان در گلستان استان تهران، تا این لحظه یک خانم جوان در حادثه ریزش آوار در گلستان فوت کرده و چهار نفر مصدوم شدند.
یکی از آن‌ها گفت: زن و شوهری جوان که در محله ما زندگی می‌کردند یک روز سراغ ما آمدند و گفتند دخترشان بیمار و در بیمارستان بستری شده است، اما، چون آن‌ها مشغله کاری زیادی دارند نمی‌توانند از او پرستاری کنند. آن‌ها از ما خواستند که در ازای دریافت شبی ۲۰۰ هزارتومان هرشب در بیمارستان بمانیم و مواظب دختربچه باشیم. ما در حالی این کار را قبول کردیم که حتی اسم این زن و شوهر را هم بلد نبودیم و نمی‌دانستیم خانه‌شان کجا است.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴ مرد جوان که از افراد گذری در محدوده باقرشهر با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد.
در تحقیقات مأموران مشخص شد که در این درگیری زن جوانی با ضربات زیاد چاقو توسط همسرش به قتل رسیده است و پس از آن با حضور تعدادی از اقوام زن و مرد، درگیری و نزاع ادامه پیدا کرده و در نهایت یکی دیگر از طرفین درگیری که از اقوام زن جوان بوده نیز بشدت مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.
در محل برگزاری مسابقه آمبولانس حضور داشته، دستگاه شوک در آمبولانس بوده و ۴ مرتبه به بازیکن شوک وارده شده اما...
داماد سابق خانواده هنوز در صحنه جنایتی که خلق کرده ایستاده بود. دستان مرد اسیدپاش بشدت سوخته بود و لمس بدن سلینا و صورت نادیا کافی بود تا پدر نادیا که پزشکی معروف است، دچار سوختگی شود.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و شهادت سه جوان فلسطینی خبر دادند.
رقابت‌های بین المللی کشتی لیوا واردانیان در روزهای ۳ و ۴ اسفند ماه در شهر ایروان کشور ارمنستان برگزار می‌شود.
رقابت‌های بین المللی کشتی لیوا واردانیان در روزهای ۳ و ۴ اسفند ماه در شهر ایروان کشور ارمنستان برگزار می‌شود.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در خراسان رضوی چهار تن جان خود را از دست دادند.
زن جوان که با همدستی پدرش دختر ۴ ساله خود را ربوده بود از سوی پلیس دستگیر شد.
مرد جوان پس از تهدید زوج جوان به سمت خودرو‌های عبوری رفت و با تهدید سعی داشت آن‌ها را متوقف کند. او مقابل ۴ خودرو را گرفت، اما هیچ کدام او را سوار نکردند در این هنگام، مأموران پلیس از راه رسیده و مرد جوان را خلع سلاح و او را سوار بر خودروشان کردند، اما هنوز چند لحظه‌ای نگذشته بود که وی مدعی شد قرص برنج خورده است.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در درگیری های روز گذشته (شنبه) خبر دادند.
حسن اکبری گفت: متعاقب دوربین گذاری‌های تله‌ای برای بررسی مسیر تردد گونه یوزپلنگ آسیایی در حوزه استحفاظی عباس آباد، یک یوز ماده جوان به نام تِلما با چهار توله در این منطقه مشاهده و ثبت شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به خاطر سفر‌های همسر/ خانواده عروس را فریب دادیم، چون پسرم معتاد بود!/ نجات ۴ صیاد لنج غرق شده/ پلیس اخاذی از صاحب نیسان را ناکام گذاشت/ قتل دختر جوان مقابل چشمان پدر بیمار/ قصاص و شلاق، مجازات قاتل همسر دوم/ بیدارخوابی در زیرزمین برای قتل نامادری!/ راننده تاکسی اینترنتی سارق طلافروشی را لو داد
مسعودی ادامه داد: کبد و قلب این فرد نیز با استفاده از بالگرد برای اهدا به بیمارستان تبریز ارسال شد تا در آن شهر به دو بیمار نیازمند عضو پیوند زده شود.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۶۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۷۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ