تیم هندبال دختران نوجوان ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با تیم‌های ایسلند، سوئد و مقدونیه هم گروه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
آلومینیوم اراک توانست در هفته دوم لیگ برتر علاوه بر کسی سه امتیاز یک طلسم شش ماهه را نیز بشکند.
وزارت خارجه ایسلند اعلام کرد که به‌دلیل جنگ در اوکراین، فعالیت سفارت این کشور در روسیه متوقف می‌شود.
این تصویر از شفق قطبی بر فراز دریاچه تینگوالاواتن (Thingvallavatn) واقع در ایسلند، در سال 2016 گرفته شده است. این دریاچه تا حدی گسلی را که جداکننده صفحات تکتونیکی بزرگ اوراسیا و آمریکای شمالی است، پر می‌کند.
تصاویر و پخش زنده رسانه‌های محلی نشان می‌دهد که گدازه و دود از شکافی در زمین از سمت کوه «فاگرادالسفجال» بیرون می‌آید.
در دیدار اخیر تیم ملی پرتغال مقابل ایسلند، روبن دیاز، ستاره منچسترسیتی، مثل یک بادیگارد از کریستیانو رونالدو محافظت کرد و مانع از نزدیک شدن یک جیمی‌جامپ به او شد.
تیم ملی پرتغال شامگاه سه‌شنبه با حضور در مصاف با تیم ملی ایسلند، با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. رونالدو در این بازی تاریخ سازی کرد و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که ۲۰۰ بازی ملی دارد. این رکورد بزرگ، نام رونالدو را در کتاب گینس ثبت کرد. پس از این رکورد شکنی بزرگ، رونالدو در یک کنفرانس خبری با یک عکاس شوخی جالبی کرد. وقتی عکاس دوربین را به سمت او گرفت، ابتدا به شدت دوربین را به صورت کریس زووم کرد. در همین لحظه، رونالدو با خنده به عکاس گفت: دوربین را زیاد نزدیک صورتم نگه ندارد، چون چین و چروک زیادی دارد.
کریستیانو رونالدو که در آخرین دقیقه دیدار پرتغال مقابل ایسلند در دویستمین بازی ملی‌اش گلزنی کرد در طول نشست خبری لبخندی بزرگ بر لب داشت و نمی‌توانست خوشحالی‌اش را پنهان کند.
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از برتری مقابل ایسلند دو بازیکن باتجربه تیمش را مانند کودکانی توصیف کرد که هر روز به دنبال رشد هستند.
تیم ملی فوتبال پرتغال با گل دیرهنگام کریستیانو رونالدو با نتیجه 1-0 ایسلند را در رقابت‌های مقدماتی یورو 2024 شکست داد.
گزارش بررسی وضعیت حقوق بشر در ایسلند از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.
نکته دیگری که این روز‌ها در مصلای امام خمینی به کریستیانو رونالدو نسبت داده شده همان ندادن پیراهنش به بازیکن تیم اسرائیل است؛ یک گزاره کاملا غلط دیگر که حتی با بررسی تصاویر همان بازی هم می‌شود پی برد که پرتغال آن روز با ایسلند بازی کرد و نه اسرائیل!
تصاویر دیدنی از خانه‌ای در ایسلند که با معماری خاص و متفاوت خود بسیار طرفدار پیدا کرده است را ببینید.
کشور‌های برتر عبارتند از: فنلاند، دانمارک، ایسلند، هلند، سوئد، نروژ، سوئیس، لوکزامبورگ، نیوزیلند، اتریش، استرالیا، کانادا، ایرلند، آمریکا، آلمان، بلژیک، جمهوری چک، انگلستان و لیتوانی.
پژوهشی که در سال ۲۰۱۷ توسط پژوهشگران شرکت «دیکُد ژنتیکز» (deCODE genetics) ایسلند انجام شد، نشان داد که والدین با افزایش سن، جهش‌های ژنتیکی جدید و بیشتری را به فرزندان خود منتقل می‌کنند و پدران بیشتر از مادران در انتقال این جهش‌ها نقش دارند.
تصویر هوایی از فوران گدازه و برخاستن دود از آتشفشان ایسلند را ببینید.
سرمای زمستانی امسال سبب یخ زدن بسیاری از رودخانه ها، دریاچه ها، دریا‌ها و حتی بخش‌هایی از اقیانوس‌ها شد. در فیلم زیر قدم زدن یک گردشگر در زیر اقیانوس یخ زده در ایسلند را مشاهده می‌کنید.
آلمان و ایسلند روز جمعه در نامه‌ای رسمی به شورای حقوق بشر سازمان ملل از این نهاد خواستند تا یک جلسه ویژه برای آنچه وضعیت رو به وخامت حقوق بشر در ایران، به‌ویژه درخصوص زنان و کودکان عنوان کرده‌اند، تشکیل دهد.
پائولو بنتو در نشست خبری پیش از بازی با ایسلند انتقادات تندی را متوجه تصمیم‌گیران فوتبال در کره‌جنوبی مطرح کرد.
اختلاف نظر بین یکی از مقامات ارشد ناتو و سفیر چین در ایسلند درباره عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین، به تنش لفظی بین آنها منجر شد.
بحران کانال سوئز، قتل عام مردم ایرلند شمالی، کودتای آلبانی، مشارکت در کشتار مردم عراق، افغانستان، سوریه و یمن بخشی از کارنامه خونین الیزابت دوم است.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در اولین مسابقه خود در مرحله اصلی رقابتهای قهرمانی جهانی برابر ایسلند صدرنشین گروه Aمتوقف شد.
اعضای تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان بعد از قبول شکست مقابل مقدونیه و پیش از آغاز رقابت برابر ایسلند دلایل این باخت را سبک سرعتی و اروپایی این تیم عنوان کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ