جام جهانی در دوحه علاوه بر اینکه در زمان متفاوتی نسبت به ادوار گذشته برگزار می شود، از نظر قوانین حضور تماشاگران در استادیوم ها هم تغییرات زیادی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفت بیشترین تأثیر را بر رشد اقتصادی از طریق افزایش بهره‌وری عوامل تولید در سال ۱۴۰۱ داشته است به طوریکه رشد ارزش‌افزوده در گروه‌های دیگر به مراتب کمتر از رشد بخش نفت بوده است.
بررسی ها نشان می دهد که در برخی از مناطق خانه های مسکونی دو منظوره استفاده می شود هم شرکت است و هم واحد مسکونی که این موضوع موجب شده کارکرد آپارتمان ها با مخاطره مواجه شود.
امروز با وجود محدودیت ها رژیم صهیونیستی حدود ۲۵۰ هزار نمازگزار در مسجدالاقصی نماز به جا آوردند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ها، توصیه ها و باید و نباید های ترافیکی روز طبیعت را تشریح کرد.
برخی از تظاهرکننده‌ها محدودیت‌هایی که علیه تظاهراتشان اعمال شد را مورد انتقاد قرار دادند. یکی از این محدودیت‌ها بر طبق نامه پلیس هنگ کنگ به سازمان دهندگان تظاهرات، این است که حداکثر ۱۰۰ شرکت کننده در آن حضور یابند.
رییس فدراسیون تکواندو کشورمان گفت: با تمامی محدودیت ها و مشکلات به طور حتم در مسابقات پیشرو با تمامی توان و تیم کامل شرکت می کنیم تا حداکثر سهمیه المپیک را بدست بیاوریم.
درحالی که انتقاد‌ها از حکومت طالبان نسبت به اعمال سیاست‌های سخت گیرانه علیه زنان به شدت افزایش پیدا کرده است، تلویزیون طلوع افغانستان به مناسبت روز جهانی زن یک برنامه با حضور زنان پخش کرد.
آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: این روزها که شبکه‌های اجتماعی مسدود و محدودیتهای شدیدی بر اینترنت وضع شده است و کسب و کار و زندگی مردم مختل شده است؛ گسترده‌ترین اقدام ضدامنیتی علیه کودکان عزیز ایران زمین و در مدارس رخ داده است و مشخص نیست صاحبان آن نظریات مشعشع کجا هستند.
در حالی که ایران طی ماه‌های اخیر سخت‌ترین محدودیت‌ها را علیه شبکه‌های اجتماعی و پهنای باند اینترنت ایجاد کرده طی یکی دو روز اخیر موج جدیدی از محدودیت بسیاری از سرویسهای ایرانی را دچار اختلال کرده است.
تولید کنندگان ژاپنی ماشین آلات تولید نیمه رسانا و مواد مورد استفاده برای ساخت تراشه ها از تصمیم این دولت برای وضع محدودیت های صادراتی به چین آگاه نیستند.
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم به تشریح ابعاد تحریم های اروپا علیه ایران پرداخت و آن را به زیان خود اروپایی ها دانست که نمادین است و تاثیرات محدودی به همراه دارد.
رصد بازار اقلام اساسی در هفته پایانی دی حکایت از افزایش ۳۱درصدی قیمت قزل آلا نسبت به ابتدای دی دارد. همچنین چسبندگی نرخ برنج با وجود رفع ممنوعیت واردات نشان از ضعف نظارت ها دربازار داخل است.
هنگ کنگ از ژاپن خواست تا محدودیت استفاده از فرودگاه ها برای پروازهای هنگ کنگ را لغو کند تا وضعیت ۶۰ هزار مسافر مشخص شود.
رئیس انجمن فولاد در نامه ای به مدیرعامل شرکت ملی گاز ضمن هشدار نسبت به توقف تولید آهن اسفنجی و تعطیلی کارخانجات زنجیره فولاد در پی کمبود گاز، در مورد اصلاح محدودیت ها پیشنهاداتی ارائه کرد.
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: در شرایط فعلاً پتروشیمی‌ها نه کمبود گاز دارند و نه محدودیت استفاده گاز ابلاغ نشده است.
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی کشور، تاکید کرد: غربی ها هر از چندگاهی به بهانه های مختلف محدودیت هایی را علیه اشخاص و شرکت ها در جمهوری اسلامی ایران اعمال می کنند که تاثیر چندانی در مسیر حرکت کشور ندارد.
نخست وزیر کانادا امروز اعلام کرد که کشورش تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه اعمال کرده است.
وزیر ارتباطات گفت: دولت سیزدهم به دنبال توسعه اقتصاد دیجیتال است و محدودیت‌های ایجاد شده در چند روز گذشته نیز می‌گذرد و مسیر شتابان توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه می‌یابد
با آغاز اعتراضات در کشور محدودیت های اینترنتی برای کنترل شرایط موجود اعمال شد. بسیاری از سهامداران بر این عقیده بودند که باید با این محدودیت ها، معاملات بورس هم متوقف می شد. قانون در این باره چه می گوید؟
وزیر خارجه روسیه امروز به احتمال وضع محدودیت در صدور روادید برای شهروندان روس از سوی اروپائی ها واکنش نشان داد.
وزیر خارجه روسیه امروز به احتمال وضع محدودیت در صدور روادید برای شهروندان روس از سوی اروپائی ها واکنش نشان داد.
تابستان سال جاری در حالی به نیمه رسید که به واسطه مدیریت مصرف برق در بخش های مختلف و بر خلاف سال گذشته دیگر خبری از خاموشی های گسترده و ناگهانی به ویژه در بخش خانگی نبود و پایداری شبکه برق نیز علی رغم همه محدودیت ها به صورت کامل تأمین شد.
اینکه دولت قصد دارد به جای پرداخت یارانه نقدی به مردم سبد کالایی در قالب سیستم کوپن دهد این موضوع سیاست درستی است که در پیش گرفته شده، زیرا اگر قرار باشد ماهانه هزاران میلیارد تومان پول داغ پرفشار به جامعه تزریق شود، این مورد باعث تورم بسیار شدیدی می‌شود.
حضرت هادی علیه السلام با آنکه بیشتر دوست داشت در شهر و وطن خود یعنی مدینه بماند، به سامرّا آمد. چند سال بعد هم خانواده او به این شهر آمدند. مدت 20 سال از عمر خود را در این شهر گذراند و با همه محدودیت ها و کنترل ها، هدایت شیعه را برعهده داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ