با آغاز اعتراضات در کشور محدودیت های اینترنتی برای کنترل شرایط موجود اعمال شد. بسیاری از سهامداران بر این عقیده بودند که باید با این محدودیت ها، معاملات بورس هم متوقف می شد. قانون در این باره چه می گوید؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک توضیح قابل قبول این است که ما تمایل داریم به بوی خودمان عادت کنیم. به عبارت دیگر، به گفته دکتر لورِتا برونینگ، متخصص شیمی مغز و رفتار اجتماعی پستانداران، از آنجایی که ما به طور منظم گاز روده دفع می‌کنیم (به طور متوسط حدود نیم لیتر در روز)، به بوی آن عادت کرده‌ایم.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
اگر در استفاده از هدفون زیاده روی کنید، ممکن است دچار تینیتوس یا همان وزوز گوش شوید. ممکن است رفته رفته حتی در سکوت کامل هم صدای زنگ زدن، وزوز، ترق و تروق و خش خش بشنوید.
ریچاردسون درباره آینده‌ای هشدار می‌دهد که در آن ربات‌ها به صورت روزمره و عادی برای مقاصد جنسی به کار می‌روند. او «کارزار علیه ربات‌های پورن» را با هدف جلب توجه به آسیب‌های اخلاقی عادی‌سازی چنین استفاده‌هایی از فناوری راه‌اندازی کرده است.
با فرارسیدن تولد هشت سالگی برجام شمارش معکوس برای رفع برخی دیگر از محدودیت‌های مهم مرتبط با کشورمان آغاز شده است، اما غرب همچنان با بهانه‌تراشی واهی به دنبال حفظ این محدودیت‌ها است.
با فرارسیدن تولد هشت سالگی برجام شمارش معکوس برای رفع برخی دیگر از محدودیت‌های مهم مرتبط با کشورمان آغاز شده است، اما غرب همچنان با بهانه‌تراشی واهی به دنبال حفظ این محدودیت‌ها است.
این گفت‌وگو به دنبال پاسخی به این پرسش است که آیا محمدجواد ظریف به عنوان پلی میان مطالبات جامعه و محدودیت‌های قدرت برای رسیدن به درک متقابل عمل می‌کند حتی اگر این وسط، تندروهایی از دو طرف را خوش نیاید و بخواهند با برچسب «ماله‌کش» یا «خائن» او را در ترویج میانه‌روی خنثی کنند؟
مناطق شمال غرب ایران از منابع قابل توجه آبی در داخل برخوردار است که نیازهای را به آبریز فرات کاهش می‌دهد اما محدودیت منابع آبی در شرق، حق‌آبه رودخانه هیرمند را اهمیتی مضاعف بخشیده است. بخش قابل توجهی از زیست و حیات، ساکنان سیستان وابسته به آبریز هیرمند و تامین حق‌آبه ایران از این رودخانه است
در شرایطی که محدودیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها از بین رفته و حتی در تبریز و اصفهان استادیوم‌ها پر می‌شود دربی تهران تنها در حضور ۱۵ هزار نفر برگزار خواهد شد
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
عباس عبدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا دولت اصرار بر گرفتن تصمیماتی دارد که به باور متخصصان نه تنها فایده‌ای برای حل بحران‌ها ندارد بلکه بر انباشت نارضایتی‌ها می‌افزاید، گفت: «به نظرم این شیوه مواجهه با مشکلات جامعه ریشه در نگرش مدیریت سنتی و غیر علمی دارد. آنان همیشه گمان می‌کنند که با محدودیت می‌توان مشکلات را حل کرد. این ذهنیت در جامعه هم هست مثلا خیلی‌ها گمان دارند که با افزایش مجازات و اعدام می‌توان جرم را کاهش داد. در حالی که راه اصلی در جای دیگری است.»
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دلیل شرایط اقتصادی کشور و محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها نتوانستیم کیفیت سوخت را ارتقا دهیم، توزیع سراسری سوخت استاندارد داشته باشیم، به نوسازی و توسعه حمل و نقل عمومی بپردازیم، نیروگاه‌های تجدیدپذیر ایجاد کنیم و موتورسیکلت‌ها و خودرو‌ها را نو کنیم. تمامی این موارد باعث قرار گرفتن در شرایط فعلی شده است.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت در اولین روز هفته چقدر شد؟، نرخ حواله یورو در سامانه نیما چقدر شد؟، چرا نباید ربع سکه بخریم؟، شوک فلز گرانبهای جهانی به بازار طلا و سکه داخلی، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد،  کدام شرکت‌ها به دلیل محدودیت مصرف گاز متوقف شدند؟، سهامداران شتران بخوانند، چقدر پول حقیقی از بورس خارج شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ضعف تیم ملی کرواسی در خط حمله این تیم نقشی اساسی در عدم صعود آنها به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ ایفا کرد.
در کشور تایلند، یک مرکز تفریحی اعلام کرده که هر بسته ذرت را فقط به قیمت ۵.۶ دلار می‌فروشد. این خبر باعث هجوم مردم به این مرکز شده چرا که حجم بسته‌های ذرت را خود مشتری تعیین می‌کند! انتشار این خبر باعث شده تایلندی‌ها با جعبه‌های مقوایی و ظروف پلاستیکی که بعضا بسیار بزرگ هم هستند، به این فروشگاه هجوم ببرند.
اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و یوتیوب در ترکیه با محدودیت‌هایی مواجه شده اند. اکثر کاربران از سرعت پایین رسانه‌ها‌ی اجتماعی در این کشور گلایه دارند و این سئوال را دارند که چرا این رسانه‌ها با محدودیت مواجه شده اند.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار در بازار امروز، سهام عدالت را وثیقه کن وام بگیر!، تداوم ریزش ارزش سهام عدالت، کدام شرکت‌ها شفاف سازی کردند؟، بورس فردا چگونه خواهد بود؟، دامنه نوسان این ۱۱ نماد احتمالا تغییر کند!، جزئیات عرضه‌های خودرو در بورس کالا، ۳ نماد تعلیق شدند، چرا با محدودیت‌های اینترنت بورس تعطیل نشد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال ترافیک شدیدی را با بازگشایی مدارس شاهد هستیم چرا که بعد از دو سال از محدودیت‌های کرونایی مدارس قرار است به صورت حضوری بازگشایی شود و این سبب می‌شود که هم استفاده مردم از حمل و نقل عمومی و هم حمل و نقل شخصی افزایش یابد.
گزارش‌ها نشان می‌دهد در برخی از مناطق کشور، بی اعلام قبلی و به یکباره، محدودیت سوخت رسانی اعمال شده است، به این صورت که مراجعان به جایگاه‌های سوخت دریافتند که تنها یکبار در روز و آن هم تا سقف ۳۰ لیتر اجازه سوختگیری دارند و اگر به بیش از این میزان بنزین نیاز داشته باشند، بایستی به قیمت آزاد خریداری نمایند! تصمیمی که معلوم نیست چه زمانی اتخاذ شده و چرا پیش از اجرا، به اطلاع مردم نرسیده است.
سجاد لطفی، مشاور اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس ضمن رد کردن شایعه اعمال محدودیت برای رنگ بندی پوشاک گفت: چرا باید رنگ بندی را محدود کنیم؟ اگر می‌گوییم نشاط اجتماعی، یکی از مهم‌ترین موارد آن در حوزه لباس است که رنگ از جمله مختصات آن لباس است. از اینرو، ما توصیه محدودکننده‌ای در این خصوص نداریم.
این مداح همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کانون مداحان محدودیتی برای انتقاد کردن گذاشته است، گفت: «خیر، الان هم محدودیتی وجود ندارد و اگر هم کسی صحبتی کند، برخوردی نمی‌شود، چون به هر حال مسئله روز است و در کشور وجود دارد. اما مداحان سعی می‌کنند وارد این کار نشوند چرا که فضای معنوی جلسه به هم می‌خورد.»
طبق قانونی که بانک مرکزی به آن تاکید و اشاره دارد، شاهد رفتاری خلاف آن در برخی از بانک‌ها هستیم. انتظار می‌رود که بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر روند اجرای قانون جدید چک، نسبت به مشکلات پیش آمده برای مردم بی تفاوت نباشد و هرچه سریع‌تر موضوع را بررسی و چاره اندیشی کند.
امروز مطالبی همچون پیش بینی بورس در مردادماه، خبری مهم برای سهامداران وبملت، بترانس در حال تشکیل سروشانه معکوس است؟، شستا کی صعودی می‌شود؟، قیمت روز خودرو ۱ مرداد ۱۴۰۱ | قرعه کشی خودرو کی حذف می‌شود؟، تغییر مهم برای سهامداران برخی نماد‌های فرابورس از یکشنبه ۲ مرداد، هدف قیمتی شسپا کجاست؟،  کم بازده‌ترین نماد‌های امروز بورس تهران؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
حضرت هادی علیه السلام با آنکه بیشتر دوست داشت در شهر و وطن خود یعنی مدینه بماند، به سامرّا آمد. چند سال بعد هم خانواده او به این شهر آمدند. مدت 20 سال از عمر خود را در این شهر گذراند و با همه محدودیت ها و کنترل ها، هدایت شیعه را برعهده داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ