برخی از تظاهرکننده‌ها محدودیت‌هایی که علیه تظاهراتشان اعمال شد را مورد انتقاد قرار دادند. یکی از این محدودیت‌ها بر طبق نامه پلیس هنگ کنگ به سازمان دهندگان تظاهرات، این است که حداکثر ۱۰۰ شرکت کننده در آن حضور یابند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ملی ایران در ایام اربعین حسینی، یک موکب پزشکی شامل 35 نفر کادر متخصص قلب، طب اورژانس، دندانپزشک و پزشک عمومی را برای درمان زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) در عمود 202 مستقر خواهد کرد.
تیم فوتبال گل‌گهر پس از برپایی اردویی یک هفته‌ای در ترکیه تا ساعاتی دیگر به ایران بازخواهد گشت.
نفت مسجد سلیمان جهت برپایی اردو پیش فصل لیگ یک در کمپ کردان عازم تهران شد.
یک مقام صهیونیست اذعان کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست از برپایی دو چادر توسط حزب‌الله لبنان در داخل اراضی اشغالی در مرز لبنان نگران هستند.
رویدادهای ملی در حوزه صنایع دستی، برپایی نمایشگاه ملی در اصفهان، به نام زدن سند ارگ سمنان به نام دولت و تجاوز به عرصه کوشک ابرکوه یزد خبرهای حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی در این هفته بود.
استقلال خوزستان اکنون تنها یک گام با صعود دوباره به لیگ برتر فاصله دارد و امیدوار است با برتری در جدال مقابل آرمان گهر به این رویا دست یابد.
رئیس اداره بهداشت و درمان نداجا، گفت: برای نخستین‌بار در ناوگروه ۸۶ ارتش، بیمارستانی تخصصی با تمام امکانات به همراه یک تیم کامل تخصصی پزشکی فراهم شده بود.
معاون اول قوه قضائیه از سی‌ و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.
برگزاری نکوداشت یک معمار از خودش در مسجد، نگرانی برای مزایده کاربری ارگ راین، برپایی تور گردشگی کشورهای CIS و در گذشت یک باستانشناس از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری تورهای گیلان گردی ارزان قیمت خبر داد و گفت: این تورها با امکانات مناسب به مدت یک ماه برنامه ریزی شده است.
رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از راه اندازی بخش ویژه نمایش سلاح‌های دوره باستان در موزه رشت به مناسبت روز ارتش خبر داد.
انجمن پلیس مسلمان در نیویورک با برپایی یک ضیافت افطاری در ماه رمضان جمع زیادی از مسلمانان را در ساختمان پلیس این شهر جمع کرد.
فولاد خوزستان در انتظار برپایی یک دیدار حساس با الفیصلی است.
روزنامه مارکا اقدام به برپایی یک نظرسنجی کرده تا بهترین تیم برخی از کشورهای دنیا را حدس بزنند.
مهم‌ترین چالش در برپایی این مدل کنکور، دو نوبت بودن آن است: کسی که در دی‌ماه امتحان داده، در تیرماه هم شانس‌اش را امتحان می‌کند، دانش‌آموز در این شرایط بلاتکلیف است و نمی‌داند کدام آزمون را بهتر از سر گذرانده است. این‌ها پیچیدگی‌های آماری دارند. سازمان سنجش می‌گوید، درصد را در نظر می‌گیریم، اما ۷۰ درصد آزمون دی‌ماه با ۷۰ درصد آزمون تیرماه، یک ارزش دارد؟
ساپینتو هوس کرده است که استقلال را برای برپایی یک اردوی ده روزه در تعطیلات جام‌جهانی به کشور خودش ببرد! در این اوضاع و احوال دلار ۳۷هزار تومانی.
این نسل به دنبال بازآفرینی یا بازپس‌گیری احساس عاملیت خود، برای تعیین هویت و سرنوشت خویش هستند. آن‌ها باور به برپایی یک قانون برابر فراجنسیتی دارند، همان برابری که نسل گذشته را ناایمن می‌کند، منشأ ایمنی و خواست نسل جدید است، آن‌ها خود را در مقابله با قوانین والدمنشانه (تحکمی) مصمم دیده‌اند و در سطوح خانواده، مدرسه، دانشگاه و جامعه آن را برنمی‌تابند.
تیم فوتبال مصافی‌الوسط عراق برای برپایی اردوی تدارکاتی به ایران آمده و اعضای این تیم در انزلی حضور دارند.
یک روز پس از یک بمب گذاری انتحاری که منجر به کشته شدن ده‌ها دانش آموز عمدتاً دختر شد که برای امتحان ورودی دانشگاه در کابل آماده می‌شدند، ده‌ها زن افغان با برپایی تظاهرات خواستار اجرای عدالت شدند. یشتر قربانیان این انفجار تروریستی که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت از اقلیت هزاره بودند.
پس از برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران در اتریش سرمربی این تیم ناچار است بر روی نام یکی از چهار دروازه‌بانی که به اردو دعوت کرده برای حضور در جام‌جهانی خط قرمز بکشد.
تیم ملی تکواندو مردان برای برپایی یک اردوی سه روزه راهی استان مازندران خواهد شد.
سازمان ثبت احوال با برپایی میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اقدام به دریافت درخواست‌های صدور گواهی یک بار خروج از کشور و تعویض شناسنامه می نماید.
ملاقات خصوصی هرچند در بخش‌هایی چندان درام استواری نداشت و همچون اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره در ارائه یک پایان درست نیز وامانده بود اما در مجموع بهترین فیلم تا روز چهارم بود. بازی هوتن شکیبا نیز اگرچه تفاوت چشمگیر با بازیهای قبلی‌اش نداشت اما او با رعایت برخی جزئیات، توانسته بود موفق عمل کند. در مقابل «ماهان» اثر ضعیف بود که حتی انتخابش در میان فیلم‌های جشنواره نیز جای سوال داشت و باید گفت فیلم ماقبل نقد بود.
این اولین جشن کانون کارگردانان سینماست که یک هیات داوری، برترین کارگردان سینما و کارگردان فیلم اول را از بین فیلم های اکران شده در سال ۹۹ تا پایان پائیز ۱۴۰۰ انتخاب خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ