اینکه دولت قصد دارد به جای پرداخت یارانه نقدی به مردم سبد کالایی در قالب سیستم کوپن دهد این موضوع سیاست درستی است که در پیش گرفته شده، زیرا اگر قرار باشد ماهانه هزاران میلیارد تومان پول داغ پرفشار به جامعه تزریق شود، این مورد باعث تورم بسیار شدیدی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل آلومینیوم اراک دلیل امضای مدیران سابق باشگاه پای فرم بودجه فصل بعد این تیم را توضیح داد.
رقابت‌های لیگ برتر از 5 روز دیگر آغاز می‌شود و این در حالی است که مورایس دو بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.ر
با وجود گذشت سه هفته از اتمام فرصت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور درلیگ برتر بسکتبال، هنوز وضعیت دو تیم نامشخص و در نتیجه تعداد تیم‌های شرکت‌کننده نهایی نشده است.
ایران نوشت: مرندی در مقام یک معلم که همواره به پشتوانه داشته‌های علمی خود کوشیده با حساسیت، مهم‌ترین مسائل سیاسی روز کشور را دنبال کند و با زبان ساده از تحولات مهم و راهبردی برای افکار عمومی ابهام زدایی و شفاف‌سازی نماید، نباید از سوی مسئول تشکلی که دغدغه حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، با عباراتی سخیف مورد خطاب قرار گیرد.
در شرایطی که قرار بود تمرینات شهرداری آستارا از امروز استارت بخورد، این اتفاق صورت نگرفت.
ساره جوانمردی بعد از یک سال دوری از میادین و برخلاف صحبت‌های مطرح شده مبنی بر غیبت در بازی‌های پاراآسیایی، به عنوان ورزشکار و پرچمدار کاروان ورزش ایران حضور خواهد داشت.
وزیر خارجه روسیه با اشاره به ابهام در سیاست دولت آمریکا پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، درباره احتمال احیای برجام موضع گیری کرد.
در حالی که ۲ ماه تا مسابقات جهانی کشتی باقی مانده اما هنوز مشخص نیست ورزشکاران روسیه در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت یا خیر.
احتمال دارد که حضور مهدی هاشمی نسب در کادرفنی استقلال منتفی شود.
یکی از امیدهای اصلی کسب مدال طلا در مسابقات جهانی 2023 کشتی آزاد برای ایران، در تمرین امروز دچار مصدومیت شد.
باشگاه النصر برای انتخاب سرمربی فصل آینده خود در انتظار تعیین تکلیف مدیریت باشگاه است.
باشگاه پرسپولیس که در فصل بیست و دوم توانسته است بخش عمده ای از بدهی های داخلی و خارجی خود را پرداخت کند، در بخش تبلیغات محیطی و مراوده اش با سازمان لیگ شفاف‌سازی لازم را نداشته است.
کاپیتان دوم پرسپوليس که به دلیل مصدومیت دیدار با گل‌گهر غایب بود، با ابهام برای حضور مقابل پیکان مواجه است.
ثبت نام از داوطلبان احراز پست ریاست و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کشتی از فردا و به مدت 10 روز کاری انجام می شود.
ترکیب استقلال در فصل جاری کمتر دستخوش تغییر شده است؛ با اینکه ریکاردو ساپینتو به همه بازیکنان تیمش در این فصل بازی داده است، حتی دروازه بان سوم.
اعزام تیم ملی جودو کشورمان به روسیه بدلیل عدم صدور مجوز خروج از کشور دو ملی پوش در آستانه لغو قرار دارد!
هافبک استقلال به واسطه مصدومیتی که برایش پیش آمد، باید زیر نظر کادر پزشکی به کارش ادامه بدهد.
وضعیت مسلم اولادقباد ملی پوش فوتسال ایران برای حضور در دیدار حساس مقابل بارسلونا مبهم است.
حالا امیر قلعه‌نویی است که باید از میان صادق محرمی و رامین رضائیان دو بازیکن با کیفیت فوتبال ایران دست به انتخاب بزند.
زمان برگزاری دیدار دوستانه ایران و کنیا در اولین روزهای فروردین ماه هنوز قطعی نشده است.
در حالی که عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از باقی ماندن ۱۲ همت از بودجه رتبه بندی خبر داده است ولی معلوم نیست بودجه باقی مانده، کفاف رسیدگی به اعتراض معلمان را می‌دهد یا خیر.
انتخابات دو فدراسیون کاراته و جودو در حالی قرار است فردا دوشنبه برگزار شود که تاکنون اسامی تایید صلاحیت‌های نهایی اعلام نشده و مشخص نیست چرا وزارت ورزش اصرار به برگزاری این مجامع دارد.
فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده است حضور سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در بازی مقابل روسیه مشخص نیست.
در پی ادعای مطرح شده از سوی بلومبرگ، آژانس همان ساعت در صفحه توییترش نوشت که از گزارش‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اخیر در رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها درباره سطح غنی‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی اورانیوم در ایران باخبر است. آژانس همچنین اعلام کرد که در حال گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌وگو با تهران در زمینه فعالیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌های راستی‌‌‌آزمایی اخیر آژانس در ایران است.
رئیس سازمان محیط زیست در پیامی درگذشت محیط بان برومند نجفی را تسلیت گفت و اعلام کرد پرونده نجفی در مسیر ابهام زدایی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ