یک بازی در فصل جدید لیگ برتر انجام شده و یورگن کلوپ همین حالا نگرانی‌های زیادی دارد. به تساوی لیورپول با فولام فکر نکنید، فهرست بلند مصدومان قرمزها نگران‌کننده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد کیلیان امباپه حاضر شده فصل آینده را به صورت قرضی در یک تیم لیگ برتری بازی کند و تابستان آینده راهی رئال مادرید شود.
باشگاه لیورپول رسما اعلام کرد که ویرژیل فن‌دایک به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شده است.
فیفا در حالی پاداش جام جهانی را اعلام کرده که السد بیشترین درآمد را در بین تیم‌های آسیایی خواهد داشت.
برخورد شدید ویرژیل فن‌دایک، مدافع لیورپول، با یک بازیکن استون‌ویلا در دقایق اولیه دیدار امروز دو تیم هواداران را به شدت نگران سلامت این دو کرد.
لیدزیونایتد ته جدولی با هدایت سم آلاردایس توانست نیوکسل را متوقف کند تا همچنان به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشد و لیورپول را نیز خوشحال کند.
تیم یورگن کلوپ خیلی دیر یاد روزهای رقابت با من سیتی افتاده است.
آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، ضمن تحسین عملکرد فولام از کسب پیروزی و ثبت کلین شیت مقابل این تیم ابراز خوشحالی کرد.
لیورپول امشب در هفته سی و سوم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه موفق شد وستهم را 2-1 شکست دهد.
یورگن کلوپ در آخرین نشست خبری به صراحت از ناتوانی باشگاه در جذب بلینگهام خبر داد. اما دلیل این تصمیم چیست؟
ضربه پنالتی محمد صلاح، ستاره لیورپول، در رویارویی با آرسنال از دست رفت تا شاید یک بازیکن دیگر به عنوان پنالتی‌زن اول این تیم معرفی شود.
بر اساس قوانین یورگن کلوپ در باشگاه لیورپول دست زدن 6 بازیکن این تیم به تابلوی مشهور "اینجا آنفیلد است" در تونل ورزشگاه خانگی این باشگاه ممنوع شده است.
یورگن کلوپ معتقد است بازیکنانش باید الان نشان دهند لیورپول چه باشگاه خاصی است و هر چه زودتر از این بحران خارج شوند.
بازیکن سابق آرسنال می گوید که لیورپول در رقابت های امسال، فاصله زیادی با تیم سال گذشته دارد.
شان دایش، سرمربی جدید تیم اورتون پیروزی غیرمنتظره‌ای را مقابل آرسنال صدرنشین رقم زد.
لیورپول در هفته بیست و دوم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف ولورهمپتون رفت و با نتیجه 3-0 شکست خورد.
لیورپول در یک بازی خارج از خانه به مصاف برایتون رفت و با ارائه عملکردی ضعیف با نتیجه 3-0 مقابل شاگردان دی‌زربی شکست خورد.
لیورپول امشب موفق شد در شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر حریفش استون‌ویلا را در یک بازی خارج از خانه به نتیجه 3-1 شکست دهد.
لیورپول امشب در یک بازی خارج از خانه در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر به مصاف تاتنهام رفت و موفق شد این تیم را 2-1 شکست دهد.
لیورپول در دیداری که نمایشی دور از انتظار داشت، برابر تیم ته جدولی ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد. نمایش دین هندرسون در درون دروازه ناتینگهام فوق‌العاده بود.
لیورپول در دیداری که نمایشی دور از انتظار داشت، برابر تیم ته جدولی ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد. نمایش دین هندرسون در درون دروازه ناتینگهام فوق العاده بود.
داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، در دیدار امشب این تیم مقابل وستهم نمایشی خوب داشت و علاوه بر به ثمر رساندن گل یک بار هم تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد.
لیورپول در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان شکستی تلخ را تجربه کرد و در خانه ناپولی بازی را با نتیجه 4-1 واگذار کرد.
آمار نشان می دهد این منچستریونایتد تفاوت فاحشی با تیم ناکام دو هفته ابتدایی داشته است.
سایت جهانی گل دات کام ، تیم منتخب خود در پایان فصل فوتبالی ۲۰۲۱.۲۲ را منتشر کرد. سه بازیکن از رئال مادريد، دو بازیکن از منچسترسیتی و سه بازیکن از لیورپول در این تیم قرار دارند. همچنین دو مهره از آث میلان هم در ترکیب دیده می‌شود که جالب است. بایرن مونیخ هم یک نماینده دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ