تعدادی از بازیکنان قرار گرفته شده در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بار حضور در جام جهانی را تجربه خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولاد اولین تیم لیگ برتری تاریخ لیگ ایران بود که همزمان از پنج بازیکن خارجی خود استفاده کرد.
دکو که ساعتی پیش به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسلونا معرفی شد در اولین مصاحبه‌اش گفت بارسا تیمی بی‌نظیر و بازیکنانی درجه‌یک دارد.
بعد از صعود تیم ملی زنان اسپانیا به فینال جام جهانی برای اولین بار در تاریخ این کشور سرخیو راموس پیام تبریکی برای بازیکنان این تیم منتشر کرد و موفقیت‌شان را حماسی دانست.
سادیو مانه که دیروز رسما به النصر پیوست دقایقی پیش برای اولین بار با این تیم تمرین کرد و با استقبال بازیکنان این تیم عربستانی مواجه شد.
اولین مربی میسون مونت، ستاره جدید منچستریونایتد، از این بازیکن حمایت کرده است و گفته او ‌می‌تواند در حد بازیکنانی چون دیوید بکام، اریک کانتونا و کریستیانو رونالدو باشد.
داریوش شجاعیان یکی از اولین بازیکنانی است که استقلال برای استخدامش زیر بار رضایت‌‌نامه میلیاردی رفت.
لیونل مسی برای اولین بار با تیم جدیدش اینترمیامی تمرین کرد. او در کنار هم‌تیمی سابقش سرخیو بوسکتس در مجموعه تمرینی اینترمیامی حضور یافت و تمرینی شاد و سرزنده را پشت سر گذاشت.
تیم پرسپولیس امروز اولین جلسه تمرینی پیش فصل خود را با 14 بازیکن برگزار کرد.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
امشب بازیکنان تیم ملی برزیل برای اولین بار در تاریخ، پیراهنی یکدست مشکی را برابر گینه بر تن خواهند کرد.
ویکتور سانچس از اولین بازیکنانی بود که با پپ گواردیولا به تیم اول بارسلونا رسید و البته نتوانست زیر نظر او به ترکیب ثابت برسد. با توصیه پپ او از بارسا جدا شد.
رئال مادرید برای کمک به تنفس بازیکنانش در جریان مسابقات از ابتکاری استفاده می‌کند که اولین بار بیش از 20 سال پیش پاتریک ویرا در آرسنال از آن استفاده کرده بود.
عبدالله ویسی به شایعه شرط‌بندی کاپیتان صنعت نفت واکنش نشان داد و اعلام کرد این حواشی تمرکز بازیکنان این تیم را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.
دیوگو دالوت، ستاره پرتغالی یونایتد، برای اولین بار درباره جدایی هموطنش کریستیانو رونالدو از شیاطین سرخ صبحت کرد.
درخواست دکلان رایس پس از بازی برابر آرسنال از مارتین اودگارد سوالات زیادی را ایجاد کرده است اما این اولین بار نیست که از پیراهن امضا شده بازیکنان حریف را به یادگار می‌گیرد.
برای نخستین بار در انگلیس، دیدارهای لیگ برتر در زمان غروب آفتاب و برای افطار بازیکنان مسلمان متوقف می‌شود.
چهره‌های ناراحت و نگران بازیکنان چلسی که امروز برای اولین بار بعد از اخراج گراهام پاتر در مجموعه تمرینی چلسی حاضر شدند خبرساز شده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا پس از شکست تیمش برابر ایران در دیداری تدارکاتی گفت: خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار بود که دور هم جمع شده بودند.
در شرایطی که هنوز به طور رسمی فهرستی از سوی سرمربی جدید تیم ملی اعلام نشده است، از چهار ملی پوش استقلال رونمایی شده است!
فرانسه که از پیش صعودش قطعی بود با تیم دوم خود وارد میدان شد و از دقیقه 60 بازیکنانی مثل امباپه را وارد میدان کرد ولی در زدن گل ناکام ماند و به تونس باخت. استرالیا که در شب اول ۴تایی شده بود، از گروه بالا آمد
یحیی گل‌محمدی در نفت تهران برای اولین بار از مرتضی پورعلی‌گنجی که هافبک دفاعی به حساب می‌آمد در قلب دفاع استفاده کرد و این جابه‌جایی منجر به خوشبختی بازیکن بابلی شد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران پیوند خاصی با بازیکنانش در تیم ملی دارد.
میلاد سرلک از جمله بازیکنانی است که اولین روزهای کار کردن زیر نظر کارلوس کی‌روش را تجربه می‌کند.
این اولین بار در تاریخ لیگ برتر است که دو تیم با بازیکنان تاجیکستانی در مقابل هم قرار می‌گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ