امشب بازیکنان تیم ملی برزیل برای اولین بار در تاریخ، پیراهنی یکدست مشکی را برابر گینه بر تن خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تشدید فعالیت‌های دیپلماتیک صهیونیست‌ها برای ایجاد جای پا در اریتره و اتیوپی نشان دهنده برنامه‌ریزی تل‌آویو برای حضور در مسیرهای تجارت دریایی و گسترش دامنه رقابت با جمهوری اسلامی ایران است.
سید محمد نبی موسوی فرد گفت : وجود مقدس امام حسین (ع) و اهل بیت، به زنجیرزنی، سینه زنی و اشک ریختن نیازی ندارند البته هرسال باید پرشور تر از سال‌های قبل برگزار شود و به جای اشک، خون گریه کرد اما هدف عمده آیین‌های عزاداری، الگو گرفتن از رفتار و اخلاق اهل بیت عصمت و طهارت، جاری شدن عدالت به معنای واقعی است.
پاریسی‌ها باید بازیکن بفروشند تا برای خریدهای جدیدی که در روزهای اخیر انجام شده، جای خالی فراهم شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان این که تحلیل اشتباه سران مختلف کشور‌های غربی در حوادث پارسال کشور ما یک رسوایی برای آن‌ها بود گفت: اگر جای مسؤولان اروپا و آمریکا بودم پژوهشکده‌هایی که تحلیل اشتباه و غلط ارائه دادند را با بولدوزر صاف می‌کردم.
بدن یک مار رینگال سیاه یا خاکستری تیره است که دو یا سه نوار سفید روی سینه‌اش می‌چرخند. سایر مار‌های رینگال ترکیبی از رنگ مشکی با نوار‌های زرد دارند. رنگ این الاپید بسته به جایی که در آفریقای جنوبی زندگی می‌کند کمی متفاوت است. فلس‌های مار رینگال به جای صاف بودن، برآمدگی دارد.
ارکیده تقریبا در همه جای سیاره زمین، از استوا گرفته تا قطب شمال، یافت می‌شود. به گفته کارشناسان باغ‌های سلطنتی بریتانیا «کیو»، تقریباً سه برابر بیشتر از گونه‌های پرندگان موجود در جهان، گونه‌های ارکیده وجود دارد. اما این فراوانی باعث ارزانی آن نشده است. ارکیده‌ها همیشه در فهرست گران‌ترین گل‌ها دیده می‌شوند.
این بزهای کوهی آن قدر به امن بودن جای خودشون مطمئن هستند که حتی وقتی سگ‌های وحشی تا فاصله یک‌ متری‌ شان می آیند اصلا هیچ خیالشان نیست!
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئی از مردم است و در دل مردم جای دارد.
کشیدن چند خط روی هم به جای یک خط چشم، راهی سریع برای رسیدن به ظاهری متفاوت است. اگر جزو آن دسته افرادی به شمار می‌روید که هیچ وقت نتوانسته‌اند یک خط چشم سیاه به نازکی تار مو پشت پلک خود بکشند، خبر خوبی برای شما داریم: خط چشم‌های ضخیم رنگی، جاذبه اصلی آرایش چشم امسال خواهند بود.
ستاره‌های کوتوله قرمز احتمالا سیاره‌هایی در اطراف‌شان می‌چرخند که سرشار از آب هستند، بنابراین جستجوی جهان‌هایی به اندازه زمین در اطراف این ستاره‌ها مکانی منطقی برای شروع جستجوی حیات در جای دیگری در کهکشان است.
به اعتقاد صبح صادق، ریشه آنچه او «مشکل» خوانده این است که «منافع ملی نزد مردان سیاست هنوز منزلت خویش را پیدا نکرده» است. نویسنده معتقد است که بابت همین موضوع، در زمان «بحران‌ها و مشکلات» به جای آنکه به دنبال «وحدت نظر، هم‌افزایی، همکاری و تعامل» باشند، «غالبا به حفظ جایگاه و شأنیت خویش می‌اندیشند.» این بخش را می‌توان کنایه‌ای دانست به گروهی که «خواص» خوانده می‌شوند و در اعتراضات اخیر سکوت یا مواضع غیرهمسوی آن‌ها باعث انتقاداتی شده بود.
به اعتقاد صبح صادق، ریشه آنچه او «مشکل» خوانده این است که «منافع ملی نزد مردان سیاست هنوز منزلت خویش را پیدا نکرده» است. نویسنده معتقد است که بابت همین موضوع، در زمان «بحران‌ها و مشکلات» به جای آنکه به دنبال «وحدت نظر، هم‌افزایی، همکاری و تعامل» باشند، «غالبا به حفظ جایگاه و شأنیت خویش می‌اندیشند.» این بخش را می‌توان کنایه‌ای دانست به گروهی که «خواص» خوانده می‌شوند و در اعتراضات اخیر سکوت یا مواضع غیرهمسوی آن‌ها باعث انتقاداتی شده بود.
در سال ۲۰۲۲ و در سایه تصمیم اروپا برای کاهش واردات نفت از روسیه، پالایشگاه‌های اروپایی با واردات بیش‌تر از نروژ، آمریکا، گویان و آذربایجان کمبود نفت روسیه را جبران کرده‌اند.
پرویز امینی پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی، در تحلیل خود چه از نسبت شخصیت سردار قاسم سلیمانی به‌عنوان چهره‌ای ایدئولوژیک با جامعه متکثر امروز ایران، چه از نوع ارتباط فرمانده شهید سپاه قدس به‌عنوان نماد قدرت نظام حاکم با اقشار مختلف اجتماعی و جریان‌های متفاوت سیاسی و چه از شیوه مواجهه گفتاری و کرداری او با مسائل داخلی و حتی در روابط خارجی، به دو ویژگی فردی وی ارجاع می‌دهد؛ منعطف‌بودن و توان شهید سلیمانی در نمایندگی از عموم. تحلیلی که شاید محوری‌ترین معنایش در این جمله امینی نمایان باشد: «اگر امروز سردار سلیمانی بود خیلی از مسائلی که منجر به حوداث اخیر شد اصلاً شکل نمی‌گرفت؛ او شخصیتی قدرتمند برای ایجاد وفاق، تعدیل تعارضات، فهم شرایط اجتماعی و مشورت‌دهی به ساختار حکمرانی بود تا جایی بایستد که التهاب را آرام کند.»
پخت فسنجان از زمان‌های دور بین ایرانیان باب بود. فسنجان به ویژه در زمان قاجار غذایی اعیانی و شاهانه به حساب می‌آمد و بیشتر بر سفره درباریان و خانواده‌های متمول این غذا جای داشت.
رییس گروه پستانداران سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این توله خرس زمانی که از قاچاقچیان کشف شد دو ماهه بود و الان نزدیک به ۶ ماه دارد، حالش خوب و در شرایط مناسبی به سر می‌برد، اما مساله این است که پردیسان نمی‌تواند جای مناسبی برای ادامه زندگی این حیوان باشد بنابراین در حال بررسی مکان‌های دیگر در استان‌هایی که شرایط پذیرش این توله را دارند هستیم، در نظر داریم مکانی باشد که نقش آموزشی هم برای حیوان داشته باشد، چون امکان رها سازی آن در طبیعت وجود ندارد، بنابراین شاید جایی مانند باغ وحش آنهم در شرایط خوب مکان مناسبی باشد، چون گونه ارزشمندی است و می‌توانیم به عنوان ذخیره ژنتیک از آن بهره ببریم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: اگر امروز برخی از جوانان و نوجوانان ما فریب می‌خورند به خاطر این است که جهاد تبیین توسط نخبگان و خواص کشور صورت نگرفته است.
شما می‌توانید با انجام چند ترفند ساده مقدار قابل توجهی از کالری را از میزان روزانه خود حذف کنید. برای مثال، در مورد قهوه به جای قهوه‌های شیری مانند لاته و قهوه‌های سفید با خوردن قهوه سیاه با مقداری شیر حدود ۱۰۰ کالری صرفه جویی کنید.
دییِنگ در شبی که مندی مصدوم بود درون دروازه سنگال ایستاد ولی به نظر نمی رسد که در گرفتن جای گلر چلسی موفق بوده باشد.
با تنظیم «حالت تاریک» گوشی هوشمند به جای مشاهده متن سیاه و سفید سنتی در پس‌زمینه‌ای با رنگ روشن، این امکان طرح‌بندی را معکوس و آن را با متن سفید روی پس‌زمینه تیره جایگزین می‌کند.
شاخص کل بورس شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۹۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۸ هزار و ۵۰۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
دبیر کل حزب کارگزاران درباره رایزنی اصلاح طلبان با شورای نگهبان برای حل و فصل مساله رد صلاحیت ها گفت: شورای نگهبان کاره‌ای نیست و تصمیم در جای دیگری گرفته می شود. رایزنی با شورای نگهبان بی فایده است چرا که شورای نگهبان تصمیم گیری نمی کند.
حضرت رسول (ص) هنگام دیدار با او، دست دخترش را می بوسید و به او خوشامد می گفت و او را در جای مخصوص خودش می نشاند. فاطمه زهرا(ع) نیز همین ادب را در مورد پدرش داشت و هنگام ملاقات با پدر، دست او را می بوسید. بارها پیامبر خدا خطاب به این دختر شایسته و والاقدر خود، گفته بود: پدرش به فدایش!
یکی از خطوط قرمز حضرت علی (ع) انسجام و وحدت مسلمین بود و در همین چهارچوب فکری مولا علی، بارها از حق خویش به نفع حقوق مسلمین صرف نظر کرد و یا حتی با دشمنانش تا جای ممکن و پیش از آنکه آنان شمشیر بکشند، به مماشات پرداخت؛ رویکردی که همواره باید سرمشق مسلمین باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ