در شرایطی که هنوز به طور رسمی فهرستی از سوی سرمربی جدید تیم ملی اعلام نشده است، از چهار ملی پوش استقلال رونمایی شده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد چندده میلیاردی خود را دریافت کرده‌اند، برخی‌های‌شان حواله واردات خودرو با ۸۰میلیارد سود را گرفته‌اند و هنوز می‌نالند! فوتبالیست هم مثل کارگران و معلمان و بازنشستگان اعتصاب و اعتراض می‌کند؛ اولی برای چند میلیارد آپشن و دومی برای حقوق معوقه و یارانه و یک میلیون افزایش حقوق!
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیشرفت برخی بازیکنان زیر نظر او گفت: کار خاصی انجام نمی‌دهیم و کار جادویی انجام ندادیم. کیفیت و واقعیت فوتبال این بازیکنان همین است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت در اولین دیدار لیگ جدید گفت: بازیکنانم بدون چشمداشت پیروز شدند و باید سرتاپای آنها را طلا گرفت.
استقلال با حضور مربی بدنساز اسپانیایی برای هرچه آماده‌تر شدن بدن‌های بازیکنان تمریناتش را دنبال می‌کند.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال در فاصله یک هفته مانده به اولین بازی خود در لیگ تمریناتشان را از سر گرفتند.
ستاره تازه خریداری شده استقلال در تمرین امروز این تیم حضور یافت و با لباس استقلال همراه سایر بازیکنان مراحل آماده‌سازی اش را استارت زد
اولین جلسه تمرینی آبی‌ها با حضور بازیکنان تحت قرارداد باشگاه برگزار شد.
جواد نکونام می گوید که استقلال باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشد و این تیم بهترین بازیکنان را جذب کند.
باشگاه استقلال روز نخست نقل و انتقالاتی خود را با جذب 2 بازیکن جوان و البته 2 تمدیدی آغاز کرده است.
جواد نکونام بلافاصله بعد از انتخاب به عنوان سرمربی تیم استقلال تماس با بازیکنان مد نظر را آغاز کرده است.
جواد نکونام پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال، برابر دوربین ورزش سه، از اهدافش برای کسب قهرمانی سخن گفت.
بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال در دقایق ابتدایی بازی با پرسپولیس به تصمیم داور معترض شدند.
هوادار در شرایطی که تعداد زیادی از بازیکنان و کادرفنی‌اش سابقه حضور در استقلال را دارند در این بازی حساس مقابل آبی‌ها صف‌آرایی خواهد کرد.
سرمربی استقلال در نقش یک روانشناس هرروز با بازیکنان خود درباره شرایط تیم صحبت می‌کند.
اینکه بازیکنان دو تیم در یکی، دو ماه اخیر، بار‌ها از یکدیگر حمایت کرده و دیگر خبری از کُری‌های مرسوم و معمول نبوده است. اوج این موضوع را می‌توان در قهرمانی استقلال در سوپرجام دید که آن‌ها حاضر به خوشحالی‌کردن نشده و این موضوع با حمایت بازیکنان باشگاه پرسپولیس همراه شد. ضمن اینکه بعد‌ها در ماجرای بازداشت یکی، دو بازیکن از هر دو تیم، این حمایت‌ها ادامه پیدا کرد. حالا مشخص نیست که رویکرد بازیکنان در زمین مسابقه چه خواهد بود؛ هرچند به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت جدولی، بازی دست‌کم از لحاظ فنی جدی پیگیری شود.
سه بازیکن مصدوم استقلال، تمرینات اولیه خود را برای بازگشت به میادین آغاز کردند.
در اولین تمرین استقلال بعد از بازی با ذوب آهن بازیکنان این تیم در دقایق زیادی به فوتبال گل کوچک یا همان فوتبال خیابانی پرداختند.
بازیکنان استقلال نگران این موضوع هستند که مبادا در شرایط تغییر مدیریت وعده‌های مدیرعامل پیشین به فراموشی سپرده شود.
امید حامدی‌فر یکی از بازیکنان جوان استقلال که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع آبی‌پوشان اضافه شده بود احتمالا در نیم‌فصل به تیم سابقش برخواهد گشت.
اولین لیست کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان شاغل در لیگ ایران در شرایطی اعلام شد که این مربی روی نام یک هافبک پرسپولیس و یک مدافع استقلال خط قرمز کشیده است.
هواداران استقلال در پایان بازی علیه بازیکنان این تیم شعار دادند.
کاوه رضایی که دیرتر از سایر بازیکنان به تیم اضافه شده، ممکن است برای دیدار با سپاهان فرصت حضور در زمین را پیدا نکند.
چرایی اولویت مبحث مهریه در کمیسیون قضایی مجلس، جایگاه کنونی مهریه در منازعات خانوادگی،‌ اهمیت شروط ضمن عقد و نقش آن در کاهش منازعات،‌ نگاه فقه به مهریه و سقف و میزان و نحوه پرداخت آن، توجه به مصالح عالی خانواده و نه حقوق زن و مرد از جمله مباحث مهمی بود که در نشست تخصصی "بررسی اصلاح مواردی از قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی و برخی از احکام راجع به مهریه" مطرح شد.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از شروع تمرین امروز (شنبه) در جلسه‌ای صمیمانه با بازیکنان و اعضای کادر فنی شرکت و دقایقی با آنها صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ