میلاد سرلک از جمله بازیکنانی است که اولین روزهای کار کردن زیر نظر کارلوس کی‌روش را تجربه می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتقال لیونل مسی به اینترمیامی حتی روی نتایج موتور جست و جوی گوگل نیز تاثیر گذاشته است.
این مادر بیمار هموفیلی با اشاره به قیمت بالای داروی هموفیلی فرزندش، افزود: روزانه هزینه داروی فرزندم حدود ۴۵ میلیون تومان است که ماهانه بیش از یک میلیارد تومان هزینه دارد؛ البته دولت دارو را تهیه کرده و هزینه آن را می‌پردازد اما درخواست ما این است که اجازه دهند این داروی با کیفیت خارجی وارد کشور شود.
مدیرعامل پرسپولیس بعد از ظهر دیروز به حراست باشگاه ماموریت داد هرچه سریع تر فرد یا افرادی که مدارک باشگاه را به رسانه ها می دهند را پیدا کند
پیش بینی می‌شود با رونمایی و راه اندازی رسمی سامانه جست و جوی شغل و ارتقا این سامانه، رصد آمار اشتغال و بیکاری با شفافیت بیشتر انجام شود.
سید صولت مرتضوی در آئین رونمایی از سامانه جست و جوی شغل با هدف کاهش هزینه های جست وجوی شغلی گفت: بالغ بر ۷۲۰ هزار فرصت شغلی در بازه زمانی یکساله از تابستان پارسال تا امسال ایجاد شده است.
دختر جوان که در جست و جوی پدرش بود می‌گوید: مقدمات قانونی نبش قبر و انجام آزمایش دی ان‌ای مدتی طول کشید. جواب آزمایش مثل پتکی بود که بر سر رؤیا‌های تمام این سال‌ها کوبیده شد. جسد دفن شده متعلق به پدرم بود. او چند ماه بعد از خروج از خانه در حاشیه شهر فوت کرده بود و جسدش را به عنوان یک بی‌هویت دفن کرده بودند.
قوهای انزلی در جستجوی اولین سه امتیاز بعد از ده هفته بدون پیروزی، روی هواداران در ورزشگاه خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند
توافق تهران و ریاض جنب و جوش تازه‌ای در منطقه ایجاد کرده است. بدیهی است که ایران نیز امیدوار است بتواند از این دستاورد دیپلماتیک، منافع امنیتی و اقتصادی مدنظرش را به‌دست آورد. این توافق می‌تواند موجب شود که روابط میان ایران و کشور‌های عربی نظیر مصر، بحرین و امارت متحده عربی بهبود یابد.
پروفسور گاراو گوپتا، استادیار مدرسه کسب و کار NEOMA، می‌گوید: «ChatGPT به افراد امکان می‌دهد به شیوه‌ای طبیعی‌تر و گفتگو‌محور با ماشین‌ها ارتباط برقرار کنند. به این ترتیب می‌توانند به اطلاعاتی دسترسی داشته باشند که قبلا فقط محدود به کسانی بود که به صورت تخصصی به دنبال اطلاعات بودند. به عنوان مثال، حالا افرادی که مهارت‌های زبانی محدود دارند و در جست وجوی اینترنتی چندان ماهر نیستند، می‌توانند هر اطلاعاتی را که بخواهند جست وجو و پیدا کنند.»
گروهی از ستاره‌شناسان از روش جدیدی برای کشف یکی از بزرگترین سیاه‌چاله‌های تاکنون کشف‌شده، استفاده کرده‌اند.
شروع مرگبار چهارشنبه‌سوری/ ۴ مصدوم بر اثر انفجار در معدن طزره/ شرخر‌ها در جست وجوی قمارباز!/ پایان  آدم ربایی ۱۰ میلیاردی/ محاکمه مرد معتاد به اتهام قتل همسر/ سلاخی سیار گوسفند‌های سرقتی!/ افشای راز قتل پدر خوانده بعد از ۴۰ روز
شرخرها در جست وجوی قمارباز!
سازمان Spamhaus که متخصص در ردیابی ایمیل‌های اسپم و فعالیت‌های مرتبط با "هرزنامه" است، اعلام کرده که افزایش قابل توجهی در میزان برنامه‌های مخربی که از طریق نتایج جست و جوی گوگل ظاهر می‌شوند در روز‌های گذشته ثبت شده است.
دکتر کلمنتس در این مطالعه خود این سوال را مطرح می‌کند که حیات چیست و چگونه می‌توانیم برای کشف حیات در کیهان جستجو کنیم در حالی که تمرکز خاص او در این زمینه روی سیاره ونوس قرار دارد. او در مقاله خود از ونوس که دومین سیاره منظومه شمسی از لحاظ فاصله با خورشید به شمار می‌رود به عنوان «یک نامزد نامحتمل برای اخترزیست‌شناسی» یاد می‌کند.
حوه سرچ عکس در گوگل با آیفون و اندروید در این روش یکسان است. برنامه را باز کنید و در صفحه اول روی آیکون دوربین در کادر جست و جو کلیک کنید. سپس به برنامه اجازه دسترسی به حافظه را بدهید.
مهاجم مس در پی این است گلزنی به استقلال را این بار با پیراهن نارنجی رفسنجان تجربه کند.
پایان جام جهانی و نیمکت‌های لرزان؛ اسپانیا یکی از سریعترین تغییرات را انجام داد، درحالیکه وضعیت سرمربی ایران و حتی قهرمان جهان نامشخص است.
متهم گفت:رحمان از دوستانم بود و از آنجایی که کارش رمالی بود مشتری‌های زیادی هم داشت مطمئن بودم که پول زیادی دارد. به همین خاطر از دوستانم به نام‌های کریم و اکبر خواستم تا با همکاری هم از خانه او سرقت کنیم. چون می‌دانستم که فلج است و نمی‌تواند از خودش دفاع کند با خیال راحت با طرح نقشه‌ای بعد از نیمه شب وارد خانه‌اش شدیم. با دوستانم دهانش را بستیم تا سر و صدا نکند بعد جست و جوی پول‌ها را آغاز کردیم، اما فقط به یک میلیون تومان رسیدیم و وقتی می‌خواستیم از خانه خارج شویم دیدیم او نفس نمی‌کشد و از ترس مان به سرعت آنجا را ترک کردیم.
کرملین از تغییر ساختار موتور جستجوی روسی "یاندکس" (Yandex) برای افزایش کنترل خود بر اخباری که شهروندان روس به صورت آنلاین مشاهده می کنند استفاده می کند.
آغاز جست و جوی اوکراین برای جایگزین‌های استارلینک
کارلوس کی‌روش سخت‌ و فشرده‌ترین برنامه آماده‌سازی تیم ملی را برای حضور در جام جهانی قطر در نظر گرفته است.
«امیر» با دیدن پیامک‌ها سخت برآشفت و در جست وجوی فردی برآمد که پیامک‌های مزاحمت گونه را برای خواهرش ارسال کرده بود. خشم و عصبانیت در چهره اش موج می‌زد و به هر شیوه‌ای برای پیداکردن مالک شماره تلفن متوسل می‌شد تا این که به نزد یکی از دوستانش رفت و شماره تلفن فرد مزاحم را در گوشی او ثبت کرد، اما ناگهان چشمانش از تعجب گرد شد و چشم به نامی دوخت که بر صفحه گوشی تلفن دوستش نمایان شده بود. او را می‌شناخت!
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای امدادی به بیش از ۸۴ هزار نفر در سیلاب مردادماه امدادرسانی کردند و همچنان در جست و جوی ۶ نفر مفقود این سیلاب‌ها هستیم.
سرویس داون دتکتور که قطعی و اختلال سرویس‌ها و وب سایت‌ها را رصد می‌کند، از حدود ساعت ۹ بعدازظهر دوشنبه به وقت نیویورک، گزارش کاربران درباره مشکل دسترسی به موتور جست و جوی گوگل را دریافت کرد و این گزارش‌ها یک ساعت بعد به بیش از ۴۰ هزار مورد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ