یحیی گل‌محمدی در نفت تهران برای اولین بار از مرتضی پورعلی‌گنجی که هافبک دفاعی به حساب می‌آمد در قلب دفاع استفاده کرد و این جابه‌جایی منجر به خوشبختی بازیکن بابلی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنی که از سوی کادر فنی استقلال کنار گذاشته شده بود، دوباره به جمع آبی پوشان برگشت.
فلورنتینو پرز در رئال 88 بازیکن خریده اما فقط سه تای آن‌ها بالای 30 سال داشته‌اند. در این بین، خوسلو پیرترین بازیکنی است که پرز در دوره ریاستش بر مادرید خریده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست خرید بازیکنان خود برای فصل آینده را تغییر داد و خواستار جذب بازیکنی شد که چند سال پیش با جدایی‌اش از جمع سرخپوشان جنجالی و خبرساز شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست خرید بازیکنان خود برای فصل آینده را تغییر داد و خواستار جذب بازیکنی شد که چند سال پیش با جدایی‌اش از جمع سرخپوشان جنجالی و خبرساز شد.
مربی تیم ملی والیبال گفت: شاید در سال المپیک تیم‌ها کمتر دست به جوانگرایی می‌زنند، اما سوال من این است کدام بازیکن باتجربه دیگری بود که می‌توانست در پست‌هایی که ما ضعف داشتیم به تیم کمک کند؟
برانکو ایوانکوویچ از پیشنهادی پرده برداشته که اگر با موافقت طارمی همراه می‌شد، مسیر فوتبالی او را تغییر می‌داد.
استقلال با ترکیبی مشابه با بازی های قبل، به مصاف نساجی می رود تا سه امتیاز خارج از خانه را کسب کند.
پورعلی‌گنجی می‌گوید هر سرمربی‌ای که برای تیم ملی انتخاب می‌شود باید زیرساخت‌های فوتبال ایران را درست کند.
مصدومیت بازیکن ثابت پرسپولیس بار دیگر موجب تغییر در ترکیب امروز این تیم برای دیدار برابر گل‌گهر شد.
ترکیب استقلال در بازی با صنعت نفت چند تغییر جالب است که این تغییرات نشانگر این موضوع بود که برای ریکاردو ساپینتو هیچ بازیکنی در حاشیه امنیت نیست.
ترکیب استقلال در بازی با صنعت نفت چند تغییر جالب است که این تغییرات نشانگر این موضوع بود که برای ریکاردو ساپینتو هیچ بازیکنی در حاشیه امنیت نیست.
تیم ملی تنیس روی میز با حداکثر ظرفیت ممکن و ترکیبی متشکل از پنج بازیکن در مسابقات انتخابی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت می@کند.
آرمان رمضانی که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر، بازی های زیادی را در هفته های سپری شده از دست داد بار دیگر به تمرینات استقلال برگشته است.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، احتمال تغییرات در فهرست 26 نفره نهایی تیمش قبل از بازی برابر عربستان را رد نکرد.
با توجه به تعویضی‌ها و انتخاب کاپیتان در پرسپوليس، در دیدارهای این تیم همچنان شاهد تغییر کاپیتانی در زمین هستیم.
حضور عزیزبک آمانوف در دقایق آخر بازی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان، باعث شد تا نگاه کادر فنی آبی‌ها نسبت به این بازیکن تغییر کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از هرگونه امضای متمم قرارداد اعضای تیم منع است و نمی تواند در قراردادها تغییری ایجاد کند.
علی قلی زاده یکی از چهار بازیکنی بود که در بیست دقیقه پایانی مسابقه وارد زمین شد و جریان مسابقه با ورود آنها تغییر کرد.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود لوکادیا با اخذ تابعیت ایرانی قصد دارد برای تیم ملی ایران بازی کند، بیان کرد: نه، این بازیکن هم اعلام کرد که نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.
در شروع فصل جدید نیز اوضاع برای ادن هازارد تغییر نکرده و همچنان کسی روی این بازیکن حساب باز نمی کند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال معرفی دوازده بازیکن تیمش برای دیدار با ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام‌جهانی را به تعویق انداخت تا با ارزیابی بیشتر از وضعیت بازیکنان اقدام به این مهم کند.
با اضافه شدن محمد محبی، استقلال در خط حمله با ترافیک بازیکن روبرو شده، بطوریکه ممکن است این حضور پیش از پایان نقل و انتقال منجر به خروج یکی دو بازیکن از ترکیب تیم آبی شود.
قتل به خاطر مزاحمت برای همسر
درست نیست که بازیکن، عضو هیات رئیسه یا هر عضو دیگری در فدراسیون فوتبال در نقش دیگری دخالت کند. در خصوص تغییر سرمربی، عرف در دنیای فوتبال می‌گوید بازیکن عزل و نصب نمی‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ