رئیس سرویس امنیت داخلی شین بت رژیم صهیونیستی نسبت به تمدید توافق هسته‌ای ایران هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می‌بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می‌بیند که ساکنان به او سلام می‌کنند که گویی او را می‌شناسند و از خیابان می‌بیند که او وارد آپارتمانی می‌شود تا با زن دیگری ملاقات کند.
بر اساس خلاصه داستان فیلم، وقتی فرزانه (ترانه علیدوستی) مردی را در اتوبوس شهری می بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال (نوید محمدزاده) دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا، او می بیند که ساکنان به او سلام می کنند که گویی او را می شناسند و از خیابان تماشا می کند که او وارد آپارتمانی می شود تا با زن دیگری ملاقات کند.
بازیکن سابق تیم ملی بعد از چهار سال حضور در فولاد خوزستان از این باشگاه خداحافظی کرد.
باتری‌های آیفون این روز‌ها نسبت به گذشته دوام زیادی دارند، اما انجام دادن برخی کار‌ها باعث می‌شود باتری خیلی سریع‌تر از زمان استاندارد تخلیه شود.
قانون برنامه توسعه یک نوع آینده نگاهی و آینده نگری دولت‌ها را نشان می‌دهد. قانون برنامه توسعه هم باید یک چشم‌انداز داشته باشد و هم باید از یک مدل توسعه تبعیت کند. ما اکنون نمی‌دانیم که چه مدلی از توسعه مدنظر نویسندگان برنامه هفتم توسعه بوده و استنادات آن به آن مدل توسعه چیست؟ عجیب این است که مقامات مصاحبه‌های زیادی می‌کنند و در آن از انواع مدل‌ها صحبت می‌کنند. اما گویا مدل مطرح شده در برنامه توسعه موجود جنبه محرمانگی دارد و گویی نباید افشا شود!
مهدی تاج می گوید، بخشنامه سقف قرارداد که به باشگاه ها ابلاغ شده تنها برای کاهش هزینه ها نیست و موردهای زیادی در لایه های پنهان آن وجود دارد.
با تلاش زیادی که صورت گرفت، مدیرکل با قرار وثیقه موقتا آزاد و مدیر «حافظیه» دو شب است در بازداشت به سر می‌برد. رییس نهاد ریاست‌جمهوری، وزیران میراث و دادگستری و… دو روز است همه تلاش می‌کنیم، اما این بانوی مومنه و متخصص ـ مدیر حافظیه ـ در بازداشت و پدر و مادر سالخورده‌اش چشم‌انتظار و نگران هستند! اما گویا اراده‌ای برای حل مساله نیست؟! به‌راستی به کجا چنین شتابان؟! با این رفتار‌ها و احکام قضایی به دنبال اثبات چه چیزی هستیم؟!
رئیس پلیس مشهد گفت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند که ۳ تن از آنان بعد از تحمل ۹ سال زندان آزاد شده بودند، بیش از ۲۵ گرم طلا، ۲۵ سیم کارت، ۲۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، تعداد زیادی لوازم خانگی، یخچال، تلویزیون‌های ال سی دی، ماشین لباس شویی، تعدادی ضبط و پخش خودرو، ۶ قبضه خنجر و قمه، ۵ قوطی افشانه فلفل و ... کشف شد.
احسان علوان زاده می‌ گوید مسئولین استانی هوای ملاثانی را ندارند و‌ این تیم دچار مشکل شده است.
نایب رییس فدراسیون وزنه برداری می گوید به دلیل کمبود وقت برای کادرفنی جدید، نباید انتظار زیادی از تیم ملی در مسابقات آسیایی داشت.
پیشکسوت استقلال می گوید هر تیمی دربی را ببازد تا شش ماه تحت تاثیر قرار می گیرد.
مدافع ذوب که در پرتاب اوت متخصص است می گوید خیلی روی این موضوع تمرین نمی‌کنند.
گوشی آینده پوکو شباهت زیادی به گوشی‌های سری ردمی K ۶۰ دارد؛ محصولاتی که در ژانویه امسال روانه بازار چین شدند. روی پنل پشتی گوشی پوکو یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل بزرگ به‌چشم می‌خورد که از سه دوربین میزبانی می‌کند.
مقدار موهای بدن هر کس بر حسب عوامل مختلفی از جمله نژاد و ویژگی‌های ژنتیکی او با بقیه متفاوت است. با این حال، یک مرد چینی هست که بیشتر بدن او پوشیده از مقادیر زیادی مو است.
مدافع استقلال می گوید نمی دانند باید یقه چه کسی را در مشکلات پیش آمده برای این باشگاه بگیرند.
سیدحسن خمینی یادآور شد: به واقع از یک سال سخت تلخ عبور می‌کنیم و ان شاء الله به سالی شیرین، امید آفرین و خوب وارد می‌شویم. این لحظات مثل همه لحظات دیگر عزیز هستند؛ چون دل‌های بسیاری متوجه خدا است. بسیاری از لحظات هست که ما آن‌ها را عزیز می‌کنیم؛ چون دل‌های زیادی در این لحظات به خدا معطوف می‌شود. این لحظات جامعه ما آرامش پیدا می‌کند و گویی تمام کشور متوجه به خدا می‌شوند.
هافبک ملوان می گوید نباید با این ذهنیت که دیگر سقوط نمی کنند ادامه دهند و‌ باید تا آخرین لحظه تلاش کنند.
با وجود اینکه اطلاعات زیادی درباره مشخصات گوشی کوکاکولا فاش نشده است، اما به احتمال زیاد هدف این شرکت هدف قرار دادن بخش‌های اقتصادی و میان رده بازار خواهد بود. چرا که کوکاکولا یک برند شناخته شده و قابل اعتماد به ویژه در کشور هند است، اما ممکن است جذابیت زیادی برای خریداران گوشی‌های هوشمند رده بالا نداشته باشد.
حمید عزیز زاده می گوید خودش را مدیون تیم ها شهرش نمی داند و‌ فقط هوادار آن‌ها است.
سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید برخی باشگاه ها با ارائه پیشنهاد به سامان فلاح تمرکز او را برهم زده اند.
بازیکن فولاد می گوید تاثیر بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ اماراتی، در دیدار با نفت مسجدسلیمان خودش را نشان می‌دهد.
جود بلینگهام می گوید که به دلیل افزایش آدرنالین پس از گلزنی برابر ایران، تا صبح بیدار بوده است.
حسن روحانی به ویژه بعد از سال ۹۶ از نبود اختیارات لازم دولت شکوه می‌کرد. با طرح این شکواییه‌ها، افرادی همچون عباس عبدی و سعید حجاریان خواستار استعفای رئیس دولت شدند. سیاسیون اما پیشنهاد عبدی را چنان تقبیح کردند که گویی گناهی کبیره است. ترکان آن را پیشنهاد «تندرو‌ها و کارشناسان دوروزه» دانست. عبدالله رمضان زاده، استعفای روحانی را همراهی با «اقتدارگرایان» خواند. حتی مهدی محمدی، تحلیلگر اصولگرا نوشت: «استعفا در این زمان، بخشی از عملیات براندازی است و بی عقوبت نمی‌ماند.»
قائم مقام باشگاه پیکان می گوید سعی خواهد کرد درپست جدید خود به کارگران و کارمندان گروه صنعتی ایرانخودرو خدمت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ