اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی خواست که به خشونت‌ها و اجبار فلسطینیان به ترک خانه‌هایشان پایان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام روس به موضع‌گیری درباره فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پرداخت.
یک مقام روس به موضع‌گیری درباره فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پرداخت.
وزیر دادگستری لبنان اعلام کرد که که رئیس بانک مرکزی این کشور را به دادگاه اروپا تحویل نخواهد داد.
در پی موضع گیری مداخله جویانه سوئیس در امور داخلی کشورمان و همچنین استفاده نامتعارف و غیرحرفه ای سفارت این کشور در تهران در بازنشر تصویری با یک پرچم جعلی، امروز خانم «نادین لوزانو» سفیر کنفدراسیون سوئیس در تهران توسط مدیر کل غرب اروپای وزارت امور خارجه احضار شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در قبال تحولات اخیر در سودان واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان امروز به تشریح موضع‌گیری خصمانه اتحادیه اروپا در ارتباط با احتمال وضع دور ششم تحریم های ضدایرانی پرداخت.
وزیر خارجه روسیه از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای موضع گیری علیه رسانه های این کشور انتقاد کرد.
رئیس کمیسیون اروپا در حاشیه نشست داووس به موضع گیری مداخله‌جویانه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پرداخت.
رئیس کمیسیون اروپا در حاشیه نشست داووس به موضع گیری مداخله‌جویانه علیه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران پرداخت.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که اروپا تحریم‌ های بلاروس و ایران را به بهانه حمایت از روسیه گسترش می‌ دهد.
اتحادیه اروپا و ناتو با توجه به شرایط اوکراین و با هدف موضع گیری علیه چین، همکاری نظامی خود را گسترش می دهند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل خواستار توقف اعمال احکام دادگاه ها علیه قاتلان در اغتشاشات پراکنده اخیر در ایران شد!
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به نوع موضع گیری برخی از مقامات غربی در مورد اعتراضات در داخل ایران و نوع مواجهه آن‌ها با اعتراض کنندگان در داخل کشور‌های خودشان گفت: سران این رژیم‌ها پس از تقسیم تروریسم به خوب و بد، از اغتشاش و اعتراض نیز تعریف دلخواه خود را ارائه می‌کنند.
کمیسیون اروپا امروز اعلام کرد که از موضع گیری رئیس این نهاد درباره تعداد نظامیان کشته شده اوکراین در جریان درگیری ها عذرخواهی نمی‌کند.
کمیسیون اروپا امروز اعلام کرد که از موضع گیری رئیس این نهاد درباره تعداد نظامیان کشته شده اوکراین در جریان درگیری ها عذرخواهی نمی‌کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز به موضع گیری درباره ایران پرداخت.
رئیس کمیسیون اروپا امروز با نقض قوانین بین المللی در خصوص لزوم عدم دخالت در امور داخلی کشورهای مستقل، با حمایت از اغتشاشات پراکنده اخیر در ایران گفت: باید با هم روی تحریم‌ ها کار کنیم!
برخی تحلیلگران معتقدند اگرچه آمریکایی‌ها ممکن است موفقیت احزاب راست افراطی را یک تغییر ناگهانی بدانند واقعیت این گونه نیست و مواضع احزاب راست افراطی در ایتالیا در سالیان اخیر عادی شده است. در نتیجه، از دید آنان تغییر رادیکالی در سیاست ایتالیا رخ نداده و ادامه روندی است که از چندین سال پیش آغاز شده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از موضع گیری یک مقام لهستانی در قبال بروز نشتی های مشکوک در خطوط لوله گازی این کشور به اروپا انتقاد کرد.
نخست وزیر انگلیس گفت: پیروزی پوتین به منزله پیام های رعب آور برای اروپا و دیگر نظام های استبدادی در جهان است.
وزیر امور اتحادیه اروپا جمهوری چک از احتمال جدایی مجارستان از اتحادیه اروپا به دلیل همراهی نکردن با موضع گیری های ضد روسی  بروکسل گفت.
توانایی محدودِ ایران جهت نیاز‌های گازی غرب در بحبوحه اوج گیری تحریم‌ها علیه روسیه و بحران گازی اروپا، عدم اراده جدی دولت بایدن جهت دستیابی به یک توافق با تهران و در نهایت، تلاش‌های گسترده دولت آمریکا جهت حراست از برخی از واژگان و ساختار‌های مبهم در متن توافق اتمی با ایران جهت استفاده از آن‌ها در آینده علیه کشورمان، سه گزاره مهم و اساسی هستند که طرفِ ایرانی در روند مذاکرات و تعاملات دیپلماتیک جاری با محوریت دستیابی به یک توافق اتمی با موضوع احیای برجام باید مد نظر قرار دهد.
اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که مانع تراشی در روند فعالیت نهادهای مهم و حساس حکومت عراق به دلیل تداوم اعتراضات در بغداد، امری نگران کننده است.
مقامات پنج کشور اروپایی به موضع گیری درباره روسیه پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ