آنچه از زبان مقامات ایرانی مطرح می‌شود، با عملکرد آنها‌ متفاوت است، همان‌گونه که مشابه این وضعیت در طرف آمریکایی هم دیده می‌شود. با‌این‌حال اگرچه نمی‌توان از شکست صددرصدی مذاکرات احتمالی پیش‌رو در وین و عدم احیای برجام گفت، اما به نظر می‌رسد وزنه مرگ کامل توافق هسته‌ای بر احیای آن می‌چربد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران لیدزیونایتد عدم تمایل ویلفرد نیونتو برای بازی در چمپیونشیپ را مورد تمسخر قرار داده‌اند.
قابل توجه‌ترین تمایز در یک سلول مغزی به نام الیگودندروسیت (oligodendrocyte) بود که گونه‌ای از سلول‌های گلیال است. این سلول به سلول‌های عصبی کمک می‌کند و نقش اساسی در تنظیم فعالیت مغز دارد. هنگامی که سلول در معرض استرس مزمن قرار گرفت، کل ساختار و بیان الیگودندروسیت در مردان تغییر کرد و بر تعامل آن با سلول‌های عصبی مجاور تاثیر گذاشت. در مقابل، الیگودندروسیت‌های ماده هیچ تغییر قابل‌توجهی نشان ندادند که نشان‌دهنده عدم حساسیت آن‌ها به استرس است.
موضوع عدم تمایل سامان قدوس به پیوستن به جمع ملی‌‌پوشان و ادامه دورانش با تیم ملی فوتبال ایران از زمان تشکیل اردوی جدید تیم ایران در فیفادی فروردین آشکار شد.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گزارش کمیسیون متبوعش درخصوص وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲ را قرائت کرد.
طبق اعلام سازمان توسعه تجارت، از تاریخ ۲۷ تیر ارز حاصل از صادرات باید به بانک ارائه شود تا رفع تعهد ارزی انجام پذیرد و در قبال صادرات، واردات نمی‌توان انجام داد.
معاون سخنگوی شورای فدراسیون روسیه می‌گوید که «فرمول صلح» رئیس جمهور اوکراین که تسلیم شدن کامل روسیه جزوی از آن است، بر عدم تمایل کی‌یف به مذاکرات دلالت دارد.
فنلاند به محرومیت از میزبانی مسابقات جهانی کشتی زیر 23 سال کشتی به دلیل عدم تمایل برای پذیرش ورزشکاران روسی واکنش نشان داد.
اروینگ لوزانو، ستاره مکزیکی ناپولی، به سرنوشتی مشابه کیلیان امباپه دچار شده و عدم تمایلش به تمدید قرارداد خشم باشگاه را به همراه داشته است.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: شرایط آموزشی باید به صورتی تسهیل شود که در هر مکان و با هر روشی بی سوادان را آموزش داد.
مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان از عدم تمایل «ووسلین» برای برگزاری بازی تدارکاتی پیش از شروع جام باشگاه های آسیا در ایران خبر داد.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات درخصوص ابهام عدم امنیت کاربران، بعد از متصل شدن چند پیام‌رسان می‌گوید: قوانین داخلی تمام پیام‌رسان‌های داخلی، با تاکید ویژه اعلام‌کرده، حافظ منافع تمام کاربران است. ضمن اینکه کاربر‌ها با تایید خودشان می‌توانند درخواست اتصال به سایر پیام‌رسان‌ها را تایید یا رد کنند. اگر یک کاربر تمایل نداشته باشد این اتصال برقرار شود، می‌تواند در پاسخ به این سوال در «ستینگ» پیام‌رسان داخلی، گزینه «خیر» را بزند تا این اتصال او با سایر کاربران در پیام‌رسان‌های داخلی، برقرار نشود.
نظرسنجی انجام شده از مراکز جذب نیرو در ارتش رژیم صهیونیستی نشان از عدم تمایل جوانان صهیونیست به خدمت در ارتش و فرار از آن دارد.
وبگاه آمریکایی آنتی‌وار از عدم تمایل کشورهایی که در مدار ژئوپلتیک واشنگتن قرار ندارند، برای پیوستن به کمپین تحریم‌ها علیه مسکو خبر داد.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید به اظهارات رئیس جمهور برزیل مبنی بر عدم تمایل غرب برای پایان دادن به جنگ اوکراین، واکنشی عصبی و شتابزده نشان داد!
نیروهای سازمان ملل در جنوب لبنان از عدم تمایل این کشور و رژیم‌صهیونیستی مبنی بر حرکت به سمت آغاز جنگ خبر داد.
عدم وجود اکسیژن در سلول‌های سرطانی و محیط اطراف آن، تمایز شناخته شده‌ای بین آنها و سلول‌های سالم بدن است. مطالعات گذشته نیز تایید کرده‌اند که هیپوکسی یا کمبود اکسیژن به پیشروی سلول‌های سرطانی کمک می‌کند.
رئال تصمیم دارد فصل بعد پیراهن شماره 7 را به وینیسیوس بدهد و این حرکت می تواند نشان دهنده عدم تمایل قطعی باشگاه مادریدی به جذب کیلیان امباپه باشد.
خبرگزاری‌های محلی هند ویدئویی را در حساب‌های توییتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد رهبر حزب DMK و وزیر توسعه لبنیات تامیل نادو هند، به سمت کارگران و اعضای حزبش به دلیل تأخیر آن‌ها در آوردن صندلی سنگ پرتاب می‌کند. او خم شد و پس از برداشتن یک سنگ آن را به سمت یک کارگر پرتاب کرد و گفت برو صندلی بیاور! اعضا و روسای احزاب، به ویژه حزب بهاراتیا جاناتا در همان ایالت، این وزیر را به دلیل عدم احترام وی به کارگران مورد انتقاد قرار دادند.
وزیر امور خارجه روسیه امروز در سخنانی با تأکید بر «عدم تمایل مسکو به برقراری روابط با غرب» اعلام کرد: آمریکا خبر داد که متخصصانش را برای مدیریت سامانه پاتریوت به کی‌یف نمی‌فرستد.
با عدم تمایل مجتبی حسینی برای هدایت تیم امید حالا محرم نویدکیا مربی پیشین تیم سپاهان تبدیل به گزینه اصلی کمیته جوانان و فنی شده است.
پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی در حالی بعد از جام جهانی آغاز می‌شود که گویا برخی فرنگی‌کاران عنوان‌دار بنا به دلایلی قید لیگ را زده اند!
نماینده جمهوری لوهانسک در مسکو می‌گوید که عدم تمایل اوکراین برای مذاکره با روسیه و آماده‌سازی این کشور برای درگیری نظامی با روسیه، تصمیمی کشورهای غربی بود و نه مقامات اوکراین.
منابع نزدیک به کاخ ریاست جمهوری لبنان تأیید کردند که میشل عون علاقه ای به ماندن در بعبدا پس از پایان دوره ریاست جمهوری خود ندارد.
اینگونه اعمال نفوذهای سیاسی برای لغو بازی دوستانه درحالی که خود باشگاه هم راضی به برگزاری بازی است، نشان از عدم تمایل طرف سعودی به کاهش تنش‌ها دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ