وبگاه آمریکایی آنتی‌وار از عدم تمایل کشورهایی که در مدار ژئوپلتیک واشنگتن قرار ندارند، برای پیوستن به کمپین تحریم‌ها علیه مسکو خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت کانادا دور تازه‌ای از تحریم‌ها را علیه افراد و نهادهای روسی وضع کرد.
اتحادیه اروپا در راستای رویکرد ضد روسی خود، تحریم‌های جدید علیه این کشور وضع کرد.
رئیس‌جمهور اوکراین در فرمان جدیدی تحریم‌های جدیدی علیه اتباع روس وضع کرد.
دولت سوئیس در نظر دارد تا دور تازه‌ای از تحریم‌ها را علیه روسیه وضع کند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا چند نهاد مرتبط با گروه شبه‌نظامی واگنر روسیه را در چند کشور تحریم کرد.
کشورهای اروپایی درباره وضع تحریم‌های جدید علیه روسیه به توافق نرسیدند و بررسی دوباره آن را به ۱۴ ژوئن موکول کردند.
سخنگوی ارشد اتحادیه اروپا در توجیه تازه‌ترین بسته تحریمی علیه ایران که دوشنبه گذشته به بهانه مسائل حقوق بشری وضع شد ادعا کرد: تحریم‌ها سیاست و هدف اقدامات ما نیست، بلکه یکی از ابزارهای موجود برای واکنش به تحولاتی است که بر خلاف منافع اتحادیه اروپا به شمار می‌رود.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد تحریم‌هایی را علیه بخش حمل و نقل دریایی ایران وروسیه وضع کرده است.
کاخ‌سفید امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه شرکت‌کنندگان در همکاری‌های نظامی- فنی میان روسیه و ایران در روزهای آتی خبر داد.
رئیس‌جمهور اوکراین از وضع دور تازه‌ای از تحریم‌ها علیه نهادها و افراد روس خبر داد.
رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید تحریم‌های تازه‌ای را علیه نهادها و شهروندان برخی کشورها وضع کرده است.
وزارت خارجه کانادا امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه ۱۴ شخص حقیقی و ۳۴ نهاد حقوقی روسیه خبر داد.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست روز دوشنبه خود در بروکسل در خصوص این تحریم‌ها رأی‌گیری می‌کنند و احتمال می‌رود که این تحریم‌ها تصویب شود.
تحلیلگران به شبکه سی‌ ان بی‌ سی گفتند تحریم‌هایی که علیه نفت روسیه وضع شده اند، تاکنون کاملا شکست خورده اند و مکانیزم های جدید سقف قیمت که قرار است اجرا شوند نیز احتمالا تاثیر چندانی نخواهند داشت.
جزئیات تحریم‌ها هنوز توسط اتحادیه اروپا منتشر نشده است. برخی رسانه‌ها از افزودن نام ۳۷ شخص و نهاد به فهرست جدید تحریم‌ها خبر می‌دهند. ساعاتی پیش وزیر امور خارجه لوکزامبورگ ادعا کرد که ۵۰ نام در فهرست‌جدید قرار دارند.
سخنگوی اتحادیه اروپا با تکرار ادعاها درباره مشارکت ایران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است، مدعی شد که درصورت ادامه حمایت ادعایی تسلیحاتی ایران از روسیه، تحریم‌های بیشتری علیه تهران وضع خواهد شد.
اتحادیه اروپا روز دوشنبه تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای مشارکت ایران با روسیه در جنگ اوکراین وضع کرد.
کانادا امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه واهی ارائه پهپاد به روسیه و موضوعات حقوق بشری خبر داد.
وزارت خزانه داری آمریکا امروز از وضع تحریم های جدیدی علیه مسکو خبر داد.
معاون نخست وزیر روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: همکاری تجاری و اقتصادی میان روسیه و ایران علیرغم وضع تحریم‌ ها علیه تهران و مسکو در حال افزایش است.
تحریم‌های نیوزیلند علیه "الکساندر آبراموف" میلیارد روسی و خانواده‌اش و همچنین کمپانی "اوراز" وضع شده که او یکی از سهامدارانش به شمار می‌رود.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در حوزه هسته‌ای با اتهامات ناروا و بهانه‌های واهی، تحریم‌های ظالمانه‌ای را علیه کشور وضع کرده‌اند و مستمر بر طبل تحریم‌ها هم می‌کوبند.
آمریکا قصد دارد تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرده و در این تحریم‌ها، صادرات نفتی ایران را هدف قرار دهد.
رییس جمهور تاتارستان، با بیان این‌که در شرایط فعلی و با وجود تحریم‌هایی که علیه روسیه وضع شده است، تامین خودروی سواری با قیمت رقابتی از موضوعات مهم و حساس است، گفت: محصولات ایران خودرو می‌تواند پاسخ‌گوی نیازمندی ما در بازار خودرو باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ