اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو طرف (ایران و آمریکا) تعهد دارند اقداماتی براساس این قطع‌نامه و همچنین متن برجام صورت دهند. از جمله اینکه ایران پروتکل الحاقی را که تاکنون به صورت داوطلبانه و موقت اجرا می‌کند، در مجلس تصویب کند و در طرف دیگر کنگره آمریکا بخشی از تحریم‌هایی را که در این کنگره تصویب شده و تاکنون «تعلیق» شده بود، «لغو» کند؛ بنابراین فرصت دو ماهه آینده و همکاری ایران با آژانس از این جهت بسیار حائز اهمیت‌تر خواهد بود. برای آمریکا و اروپا هنوز یک کارت بازی باقی مانده که نام آن «اسنپ‌بک» است.
در یک بازی فوتبال در لیگ دو فوتبال ایران داور با نشان دادن کارت قرمز به دو بازیکن باعث درگیری و دعوا شد به طوری که تماشاچیان هم وارد زمین بازی شدند.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس واشنگتن از تعمیق روابط تهران - مسکو در واکنش به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال، از تعمیق روابط این دو کشور باز هم ابراز نگرانی کرد.
تیم ملی ایران امیدوار است با هدایت سرمربی جدید و نامدارش، اولین بازی سال ۱۴۰۲ را موفقیت پشت سر بگذارد.
از دقایقی پیش بازی سپاهان و پرسپولیس آغاز شده و دو تیم مدعی فوتبال ایران برای صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی می‌جنگند.
ذوب آهن و تراکتور اولین بازی امروز لیگ برتر ایران را در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهند کرد.
اصغر فرزین از اعضای جدای شده سازمان مجاهدین خلق با اشاره به خاطره‌ای از بازی ایران آمریکا در جام جهانی ۹۸بیان کرد: یکی از خاطرات من به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باز می‌گرد. در اشرف بودیم آن روز‌ها مسابقات گرم بود و من قاچاقی از رادیوی ماشین نتایج مسابقات را دنبال می‌کردم قرار بر این بود که فقط فینال و نیمه نهایی را نشان دهند. توی آسایشگاه جدولی را درست کردم و نمونه آن را نیز در اتاق کار زدم. آقا بد نبینید پس از چند روز دیدم جدول نتایج من برداشته شده و گفتند: «چرا کار غیر تشکیلاتی انجام می‌دهی؟» گفتم: «چی شده؟» گفتند: «نتایج فوتبال. تا به حال رسم نبوده، از کی تا حالا.
بازیگر رادیو از تجربه گزارش طنز بازی ایران و انگلیس گفت که علی‌رغم اینکه تیم ایران گل خورده بود اما گزارش طنز او با اقبال مواجه شد.
ملی‌پوشان فوتبال ایران به دنبال کسب پیروزی مقابل آمریکا و صعود به مرحله حذفی جام جهانی هستند.
گزارش تصویری خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر از حال و هوای طرفداران تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با تیم ملی فوتبال آمریکا را مشاهده می‌کنید.
ایران و امریکا از ساعت ۲۲:۳۰ امروز در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. گزارش زنده این بازی و حواشی قبل و بعد آن را اینجا دنبال کنید.
ایران و امریکا از ساعت ۲۲:۳۰ امروز در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. گزارش زنده این بازی و حواشی قبل و بعد آن را اینجا دنبال کنید.
ایران و امریکا از ساعت ۲۲:۳۰ امروز در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. گزارش زنده این بازی و حواشی قبل و بعد آن را اینجا دنبال کنید.
دیدار ایران- آمریکا امشب (هشتم آذرماه) ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه خواهد پخش خواهد شد. گزارش این دیدار توسط جواد خیابانی قطعی شده است.
نشریه وال‌استریت ژورنال در آستانه دیدار تیم آمریکا و تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران، در گزارشی به حضور نظامی آمریکا در پایگاه قطر و تاثیر احتمالی آن بر نتیجه بازی پرداخته است!
دیدار بین تیم‌های ایران و امریکا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود که جواد خیابانی این بازی را در شبکه سه گزارش خواهد کرد.
این بازخوانی یک نمایش نامه دراماتیک از نویسنده‌ای به نام پیمان یوسفی است که به صورت بداهه لحظه‌ای حماسی را روایت می‌کند...
دو تیم ایران و ولز در چارچوب رقابت‌های جام جهانی به مصاف هم رفتند. این دو تیم در گروه B رقابت‌های جام جهانی قرار دارند و دومین بازی خود در جام را برگزاری می‌کنند.
تیم ملی فوتبال کشورمان امروز جمعه ۴ آذر ماه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم ملی ولز می‌رود. گزارش لحظه به لحظه این بازی را می‌توانید اینجا دنبال کنید.
بعد از گزارش محمدرضا احمدی در اولین بازی تیم ملی ایران مقابل تیم انگلیس، پیمان یوسفی دومین گزارشگر بازی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ شد.
گزارش اختصاصی فرارو از وزرشگاه خلیفه قطر قبل از بازی ایران و انگلیس.
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی از گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه الخلیفه دوحه با هم دیدار می‌کنند. شما می‌توانید گزارش لحظه به لحظه این بازی و حواشی آن را در این خبر پیگیری کنید.
محمدرضا احمدی دیدار حساس ایران و انگلیس را از دوحه گزارش خواهد کرد. جواد خیابانی گزارشگر دیدار فوق العاده حساس ایران و آمریکا خواهد بود و از بین پیمان یوسفی و فرشاد محمدی مرام یکی بازی ایران و ولز را گزارش خواهد کرد.
سایت «الکوره» در گزارشی با تیتر آمریکا بعد از ۲۴ سال سیلی ایران را تلافی می‌کند؟ به این بازی حساس پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ