ایران و امریکا از ساعت ۲۲:۳۰ امروز در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. گزارش زنده این بازی و حواشی قبل و بعد آن را اینجا دنبال کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بلینکن گفت: «ما هنوز بر این باوریم که دیپلماسی به طور کلی بهترین راه اطمینان‌یابی پایدار، قابل راستی‌آزمایی و موثر از این است که ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نکند. بنابراین، ما پذیرای دیپلماسی هستیم و (دیپلماسی) به وضوح، بهترین مسیر است.» همزمان با این تحولات، سی‌وپنج قانون گذار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رهبران کشور‌های انگلیس، فرانسه و آلمان (تروئیکای اروپا)، سه عضو اروپایی توافق هسته‌ای (برجام) خواستند مکانیسم ماشه را ذیل برجام علیه ایران فعال کنند.
داور بازی ایران و آمریکا خداحافظی کرد
پخش بازی ایران و آمریکا در سینما‌های کشور، ۶۱۰ میلیون تومان عایدی داشت.
تماشای بازی ایران و آمریکا در اراک
تماشای بازی تیم ایران و آمریکا در قم
تماشای دسته جمعی بازی ایران و آمریکا در اراک
ایران و امریکا از ساعت ۲۲:۳۰ امروز در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. گزارش زنده این بازی و حواشی قبل و بعد آن را اینجا دنبال کنید.
مسابقه فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در محل باغ هنر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برای عموم پخش خواهد شد.
وزیر خارجه آمریکا می‌گوید که بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا جنبه ژئوپلیتکی خاصی ندارد.
وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی گفت که بازی امشب تیم ملی آمریکا و ایران در جام جهانی قطر یک مسابقه ورزشی است و جنبه سیاسی ندارد.
همه نگاه‌ها به دیدار ایران و آمریکا در سومین دوره رقابت‌های گروه دو جام جهانی ۲۰۲۲ دوخته شده است.
تحلیلگر عراقی در آستانه بازی حساس و سرنوشت ساز ایران و آمریکا از آن به مثابه نبرد حق و باطل نام برد.
فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار بخش‌هایی از فیلم بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 1998 فرانسه، به استقبال بازی امروز دو تیم رفت.
مراسم پخش زنده بازی ایران و آمریکا امروز سه‌شنبه ۸ آذر از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.
دو تیم ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال امشب (سه شنبه) به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی ایران در دو بازی قبل یک شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تجربه کرد و یک پیروزی دراماتیک ۲ بر صفر برابر ولز کسب کرد. ایران اکنون با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه B یکی از شانس های اصلی صعود از مرحله گروهی جام جهانی است.
مراسم پخش زنده بازی ایران و آمریکا امروز سه‌شنبه در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.
استادیوم الثمامه با ظرفیت ۴۰۰۰۰ نفر امشب از ساعت ۲۲:۳۰ میزبان بازی ایران - آمریکا است. طراحی این استادیوم به شکل کلاه قطری است
مشهد _ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: براساس تصمیم سازمان سینمایی مبنی بر پخش زنده فوتبال تیم های ایران و آمریکا در سینماها، سالنهای سینماهای استان آماده پخش این بازی هستند.
دیدار بین تیم‌های ایران و امریکا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود که جواد خیابانی این بازی را در شبکه سه گزارش خواهد کرد.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آمریکا در روز پایانی مرحله مقدماتی گروه دوم جهام جهانی، جدال یوزها با عقاب‌هاست.
محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران قیمت درنظر گرفته شده برای فروش بلیت سانس‌های اکران بازی تیم ملی ایران و آمریکا در تمامی سینماهای کشور را ۴۵ هزار تومان اعلام کرد.
با تصمیم سازمان سینمایی بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا در قالب بازی‌های جام‌جهانی در سینماهای کشور اکران می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم پاداش ویژه‌ای برای فوتبالیست‌ها در بازی با آمریکا درنظر گرفته شود.
گزارش بازی ایران و آمریکا به خیابانی رسید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ