بازیگر رادیو از تجربه گزارش طنز بازی ایران و انگلیس گفت که علی‌رغم اینکه تیم ایران گل خورده بود اما گزارش طنز او با اقبال مواجه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورایس که با شکست بدموقع به تراکتور در مسیر از دست دادن صدرنشینی قدم گذاشت، حالا برای ادعای قهرمانی در لیگ ۲۳ باید گام محکمی مقابل این تیم بردارد.
غضنفرآبادی در خصوص برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن، گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.
ویدئویی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان منتشر شده که در یک کافه مشغول نوشیدن چای بود و انبوهی از مردم برای گرفتن عکس کنار او آمدند. رونالدو مدام با همه کسانی که برای گرفتن عکس در کنارش می‌آمدند شوخی می‌کرد و گفت: ممکن است تعجب کنند که آیا من در همه موارد اینقدر مهربانم؟ رونالدو از خانم‌های فروشنده عطر پرسید که آیا عطر خودش (کریستیانو رونالدو) را دارند یا خیر و آن‌ها پاسخ دادند: نه؛ و به شوخی گفت که باید با عرضه‌کنندگان صحبت کند. رونالدو بعد از اینکه با همه عکس گرفت تصمیم به رفتن گرفت.
صدیقی: من به آقای قرائتی عزیز ارادت دارم و ایشان نیز به بنده محبت دارند؛ ایشان شوخی کردند و من همیشه ایشان را دعا می‌کنم.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که باید آمار‌ها را به روز و اعلام می‌کرد وضعیت ناشی از این شرایط چگونه است کم کاری کرده است، این وزارتخانه سال گذشته اعلام کرد که ما شاهد ۸ درصد مرده زایی ناشی از آلودگی هوا هستیم. این رقم تکان دهنده و بسیار خطرناک است. بعد از ۲ دهه که آمار تلفات آلودگی هوا ۳۰ هزار نفر اعلام می‌شد، سال گذشته برای اولین بار، ۴۵ هزار نفر اعلام شد.
موسی غنی نژاد، اقتصاددان در مناظره با علی علیزاده: لیبرالیسم به معنای بی بند و باری نیست / لیبرالیسم در ایران شوخی است؛ چطور می‌گویید لیبرالیسم ایران را بدبخت کرده؟ / لیبرالیسم یعنی دولت به همه دستور ندهد، یعنی حکومت قانون؛ در این مملکت قانون کجاست؟ حتی فرهنگ ماهم دستوری است / زبان ایدئولوژیک یعنی به شب می‌گویید روز و هیچ ابایی ندارید / اسم آزادی مانند جن و بسم‌الله است؛ وقتی از آزادی صحبت می‌شود می‌گویند بحث سیاسی شد، از اقتصاد حرف بزنید / آن‌هایی که به کانادا رفتند سرمایه‌دار نبودند رانت‌خوار بودند / دولت پول نفت را به جای مالیات خرج می‌کند؛ پولی که برای مردم است
مشاور سیاسی و رسانه رییس مجلس در واکنش به صحبت های اخیر معاون اول دولت روحانی گفت: ۸ سال آقای جهانگیری با مردم شوخی کرد روحانی خندید، یکبار هم با صدور حکم دادگاه، ما با او شوخی می‌کنیم، مردم می خندند.
شبکه خبر حین استیضاح وزیر صمت زیرنویس کرده که: مردم از نابسامانی‌ها به سطوح آمده‌اند. کاربری به شوخی نوشت: نه که ما موش خرما هستیم و در لایه‌های زیرین زمین زندگی می‌کنیم، نابسامانی‌ها باعث شده که به سطح زمین بیایم!! البته یجورایی هم بخوای حساب کنی درسته‌ها!!
بانک‌ها اعتبارسنجی را شوخی گرفته اند؛ این جدیدترین موضع گیری وزیر اقتصاد در خصوص یکی از مهم ترین اولویت های اقتصادی دولت در راستای تسهیل دسترسی مردم به دریافت وام از شبکه بانکی است، اما به نظر می رسد مشکل اصلی، در اتاق مدیریت این بانک هاست که قرار نیست همراهی کنند.
عکسی از شوخی عجیب سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل منتشر شده است.
شوخی یک فرد با اسب بی اعصاب که باعث پرتاب شدن فرد شد را مشاهده کنید.
کاشمر ـ مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان کاشمر همزمان با سراسر کشور از پیر و جوان با شوری خاص و در هوای زمستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
کاشمر ـ مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان کاشمر همزمان با سراسر کشور از پیر و جوان با شوری خاص و در هوای زمستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
اعمال سقف ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی برای تسهیلات خرد نظیر وام ازدواج، فرزندآوری و اشتغال، با توجه به برآورد میزان تسهیلات اعطایی بانک‌ها برای سال ۱۴۰۲، بیانگر این است که سازمان برنامه و بودجه در مسیر اعطای تسهیلات خرد مردمی سنگ‌اندازی جدی کرده‌ است.
اعمال سقف ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی برای تسهیلات خرد نظیر وام ازدواج، فرزندآوری و اشتغال، با توجه به برآورد میزان تسهیلات اعطایی بانک‌ها برای سال ۱۴۰۲، بیانگر این است که سازمان برنامه و بودجه در مسیر اعطای تسهیلات خرد مردمی سنگ‌اندازی جدی کرده‌ است.
روابط عمومی صداوسیما خطاب به مجلس نوشت: «صداوسیما: مجلس انقلابی با تصویب بودجه ما پاسخ محکمی به دشمنان بدهد. دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. به بودجه ما حمله می‌شود، چون می‌دانند باطل‌السحر نقشه‌های شوم هستیم.» این درخواست یادآور این ضرب المثل عامیانه است که «گفتی باور کردم، قسم خوردی شک کردم»
دبیر کل حزب مردم سالاری در برنامه شیوه گفت: رقابت احزاب در اروپا جدی است؛ شوخی نیست. او در ادامه به برخی تصمیمات هم ایراد گرفت و در کنایه گفت: «پدر این مقطع حساس بسوزد که همیشه هست!»
پرویز امینی، جامعه شناس اصولگرا در شبکه افق سیما گفت: اگر استدلال منطقی برای عموم نیاوریم ناممان جمهوری اسلامی است، اما مردم را برای اجرای سیاست‌هایمان همراه نداریم.
صحبت از انضباط مالی و کنترل نقدینگی و جلوگیری از رشد چاپ پول به میان می‌آید که باید اثرش را در کنترل تورم نشان دهد، اما همچنان شاهد افسارگسیختگی تورم و کوچک‌شدن سفره‌های مردم هستیم. نرخ بیکاری هم که اسباب شوخی جماعت است با اینهمه جوان در آرزوی کار و تحصیلکرده بیکار…
مسی: بی‌صبرانه منتظرم تا به آرژانتین برسم و ببینم مردم با چه شور و شوقی منتظر استقبال از تیم با این جام هستند. بله، هدف من این بود که پیش از پایان فوتبالم این جام را به دست بیاورم. دیگر هیچ چیز نمی‌خواهم.
میم ها یا ترول ها یکی از بامزه ترین نوع شوخی ها هستند که در مورد جام جهانی قطر هم مورد توجه هواداران فوتبال قرار داشته اند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه 227 نفر تذکراتی دادند.
مسئولان بدانند که گفته‌ها شان شلیک در خلا نیست. شاید آنان بر" سبیل مطایبه"، شوخی، شوخی حرفی بزنند، اما مردم جدی، جدی می‌گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ