گزارش اتاق ایران از شامخ مهرماه نشان می دهد که در این ماه باز هم رکورد بالاترین و پایین‌ترین شامخ به صنایع فلزی و پوشاک و چرم رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر شناور آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
وزیر نیرو از شکسته شدن رکورد افزایش ظرفیت نیروگاهی از نیمه سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۷ هزار و ۵۴ مگاوات ظرفیت جدید وارد مدار بهره برداری شد.
جزئیات زرد رنگی در سراسر رولزرویس ریث به چشم می‌خورد. این رنگ زرد به دلیل الهام گرفتن از تاندربولت دهه ۳۰ میلادی است که رکوردار سرعت زمینی بود. تاندربولت توانست رکورد سرعت ۵۷۵.۳ کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند. به دلیل دشواری بدنه آلومینیومی پولیش خورده در دریاچه نمک، رنگ زردی روی جا‌های مختلف بدنه آن رسم شد.
نزدیک شدن به بازار شب عید باعث شد شاخص مدیران خرید در بهمن‌ با جهش ۹.۴۶ واحدی به بالای عدد ۵۰ برسد و وارد منطقه رونق شود. بررسی وضعیت صنایع نشان می‌دهد صنعت نساجی بهترین وضعیت را داشته است.
بهادری جهرمی در ادامه درباره سامانه و جزئیات کامل اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: سامانه مولدسازی در راستای شفافیت رونمایی شده و تمامی جزئیات مولدسازی اموال دولتی در سامانه قابل دسترسی است. همه طرح‌ها جهت اطلاع عموم در سامانه قرار گرفته و حتی طرح‌هایی که اجرایی نشده است نیز قابل مشاهده است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل پسر کارگر به خاطر حسادت/ گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی/ جزئیات دستگیری عامل قتل‌های سریالی شیراز/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ کریستال کشی زیر رگبار گلوله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ مردی همسرش را از مقابل دفتر طلاق ربود!/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
گالیوان فقط یک رکورد جهانی را ثبت نکرده است. بلکه معادلاتی را بدست آورد که یک تکه کاغذ را چند بار می‌توان در یک جهت یا چند جهت از وسط تا کرد. او در کتاب خود با نام «چگونه یک کاغذ را ۱۲ بار از وسط تا بزنیم» جزئیات این معادلات را آورده است.
امروز مطالبی همچون وضعیت بورس فردا چگونه خواهد بود؟، بورس فردا تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی خواهد بود؟، جزییات سومین عرضه لاماری در بورس کالا، نماد‌هایی که از صف فروش به صف خرید نشستند!، تحلیل تکنیکال تکشا و دحاوی ۲۰ آذر ۱۴۰۱، تحلیل گشان امروز ۲۰ آذر ۱۴۰۱ | همچنان صعودی می‌ماند؟، بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به ۵هزار دلار برسد، ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فینال جام‌جهانی کشتی آزاد بامداد فردا (۲۱ آذر ماه) از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.
امروز مطالبی همچون با بهترین‌های بورس امروز آشنا شوید!، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۱۷ آبان ماه | این رکورد در بورس ۱۴۰۱ شکسته شد، بازار سکه تحت تاثیر دلار ۳۶ هزار تومانی، قیمت دلار آزاد در کانال ۳۶ هزار تومان قد کشید/ از بازار توافقی چه خبر؟، مجمع پالایشی یکم و دارایکم ۱۴۰۱ کی برگزار می‌شود؟، جزییات عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، قیمت سکه با دلار ۳۳ هزار تومانی رکورد زد، پیش بینی بورس فردا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | آیا صعود ادامه دارد؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، ده خبر مهم برای بورس فردا، بری مهم برای این نماد خودرویی، پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب، خبر‌های خوب مجید عشقی برای سهامداران | پیشنهادات سازمان برای بودجه ۱۴۰۲ چیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فرابورس دیروز میزبان پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار تأمین سرمایه کیمیا با نماد «تکیمیا» بود که در نخستین روز از پذیره‌نویسی شاهد به فروش رفتن ۸ میلیارد سهم این شرکت و پایان پذیره نویسی بودیم. جزییات این پذیره نویسی را در این مطلب می خوانیم.
شستا با اتمام سال مالی منتهی به خرداد، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد و علاوه بر برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به مجمع فوق العاده نیز می رود. همچنین زمان واریز سود سهامداران نیز مشخص گردید. به جزییات این خبر در این مطلب می پردازیم.
امروز مطالبی همچون همه پرسش‌ها درباره عرضه املاک در بورس کالا، جزئیات کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، افت نسبی نرخ دلار و یورو در بازار توافقی، خبری مهم برای سهامداران اخابر، جزییات جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تحلیل حپترو | سقف قبلی را لمس می‌کند؟، رکود بازار رمزارز ها، فرصتی برای تقویت وب نسل سوم، تحلیل تکنیکال بایننس کوین + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته سوم مرداد حاکی از ثبات قیمت کالاها نسبت به هفته گذشته دارد با این حال کالاها بسیار گران است و بازار در رکود به سر می برد.
در روزهای اخیر روزنامه‌های آبولا و رکورد پرتغال از جدایی محبی به مقصد استقلال خبر دادند و حالا وب سایت زیرو زیرو دیگر رسانه معتبر پرتغالی با ذکر جزئیات دقیق این انتقال، پیوستن محبی به آبی‌های پایتخت را قطعی می‌داند.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ