در روزهای اخیر روزنامه‌های آبولا و رکورد پرتغال از جدایی محبی به مقصد استقلال خبر دادند و حالا وب سایت زیرو زیرو دیگر رسانه معتبر پرتغالی با ذکر جزئیات دقیق این انتقال، پیوستن محبی به آبی‌های پایتخت را قطعی می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام برای حضور روی نیمکت استقلال در هفته دوم لیگ برتر باید در ایفمارک حاضر شود.
انتظار می‌رود سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، هفته آینده از بیمارستان مرخص شود.
شرکت توسعه و تجهیز اعلام کرد استادیوم آزادی مشکلی برای میزبانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.
آخرین خبر از مصدومیت حسن یزدانی
هر چند باشگاه استقلال در آخرین روز خردادماه در مراسمی از عقد قرارداد با جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم خبر داد، اما منابع خبری به ایسنا گفته‌اند که نکونام قرارداد رسمی با استقلال ندارد.
خبیری، عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید روال خصوصی‌سازی سخت پیش می‌رود و تا الان ده درصد از سهام پرسپولیس به بخش خصوص واگذار شده است.
هیئت مدیره باشگاه استقلال امشب برای بررسی استعفای حجت کریمی و تأیید سرپرست پیشنهادی وزارت ورزش، تشکیل جلسه می دهد.
محمد محبی با انتشار یک استوری از آخرین وضعیت خود برای فصل بعد خبر داد.
یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال به ورزش سه خبر می‌دهد که استقلال با دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به توافق شفاهی دست یافته است.
قائم مقام باشگاه استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد شروط جدید را مطرح کرده است.
رییس سازمان خصوصی سازی آخرین وضعیت انتخاب اعضای جدید هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت تبعات پرونده سرمربی سابق این تیم توضیح داد.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از پیگیری امور اداری برای واگذاری دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس خبر داد.
در کمتر از ۲۴ ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یک‌طرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یک‌طرفه غیرقانونی تعیین کرده است.
ظرف کمتر از ۲۴ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یکطرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یکطرفه غیرقانونی تعیین کرده است
باشگاه استقلال به تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال پرداخت و اعلام کرد، مهدی قایدی مشکلی برای همراهی شاگردان ساپینتو ندارد.
استقلال بعد از ریکاوری بازی با پرسپولیس، استراحت نکرد، به این خاطر که بازی بعدی اش به فاصله 5 روز برگزار می شود.
سبحان خاقانی که در تمرین استقلال دچار پارگی رباط شده بود، بعد از عمل جراحی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت کار را در زمین را آغاز کرده است.
حسینی به دلیل گرفتگی عضله بعد از مصدومیت روی پای خود یخ گذاشت و تمرین را ادامه نداد، ولی مصدومیت این بازیکن به شکلی نیست که نتواند در بازی فردا به میدان برود.
حسینی به دلیل گرفتگی عضله بعد از مصدومیت روی پای خود یخ گذاشت و تمرین را ادامه نداد، ولی مصدومیت این بازیکن به شکلی نیست که نتواند در بازی فردا به میدان برود.
بابایی مشکلی برای حضور در بازی با گل گهر ندارد و با صلاحدید کادر فنی می‌تواند به میدان برود.
اعلام رای پرونده بازیکن اسبق استقلال به زمان دیگری موکول شد.
مهدی قایدی باید تکلیفش را با خودش روشن کند که می‌خواهد به استقلال بیاید یا خیر؛ استقلال کماکان از این بازیکن استقبال می‌کند چون او فرزند و اعتبار باشگاه استقلال است.
با این حال، مدیران استقلال آخرین شانس خود برای جذب محبی را یک بار دیگر آغاز کردند و اکنون اخباری که از سوی نزدیکان باشگاه مخابره می‌شود، حکایت از توافق اولیه طرفین برای این انتقال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ