بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته سوم مرداد حاکی از ثبات قیمت کالاها نسبت به هفته گذشته دارد با این حال کالاها بسیار گران است و بازار در رکود به سر می برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، سهامداران بانک آینده بخوانند، چند خبر مهم برای بورس فردا ۱۹ تیرماه ، مجمع خمحور ۱۴۰۲ | دو خبر خوب برای سهامداران، بیشترین رشد قیمت در این سه نماد، ریزش ۱۰۰ میلیاردی ارزش سهام شرکت‌ها در راه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رشد ۱۳ درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه پارسال،تکذیب افزایش قیمت بنزین، میعانات گازی ذخیره شده روی آب به صفر رسید و جزئیات ذخیره سازی گازایران از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
قیمت نهایی ۱۷ خودروی مونتاژی با احتساب سود ۱۷ درصد اعلام شد.
جلسه هماهنگی دیدار استقلال و پرسپولیس که با حضور تعداد زیادی از مسئولان جم و مدیران دو تیم برگزار شد، با تصویب موضوعات مهمی به پایان رسید.
سخنگوی وزارت صمت گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه تخصیص خودرو از ۱۶ اردیبهشت شروع می‌شود که متقاضیان باید ۱۰۰ میلیون تومان در حساب خود به نام سازمان حمایت مسدود کنند.
افزایش بهای بلیت مترو و اتوبوس و کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.
جزئیات قیمت جدید خودروهای دو شرکت ایران خودرو و سایپا اعلام شد؛ بر این اساس حداکثر افزایش قیمتی ۴۲ درصد و کمترین آن ۱۰ درصد است.
پیرو تشکیل کارگروه تخصصی خودرو با راهبری شورای رقابت و تعامل انجام شده بین کارشناسان این شورا با وزارت صمت و خودروسازان، قیمت‌های جدید تولیدات ایران‌خودرو و سایپا اعلام شد.
در حالی که روز گذشته قرار بود، قیمت‌های جدید خودرو‌های تولید داخلی از سوی شورای رقابت اعلام شود، با یک روز وقفه، به صورت ناقص و در حد درصد تغییر قیمت‌ها از سوی یک مقام مسئول در این شورا رسانه‌ای شد.
تورهای تهران گردی روزانه و شبانه در نوروز برای شهروندان و میهمانان نوروزی شهر تهران در ماه مبارک رمضان و نوروز در جاذبه‌های گردشگری، موزه‌ها، باغ موزه‌ها و خانه موزه‌های تهران برگزار می شود.
مرکز آمار ایران متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور طی دی‌ماه امسال را منتشر کرد که بر اساس آن قیمت گوشت گوسفندی ۱۵.۳ درصد افزایش یافته است.
مرکز آمار ایران متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور طی دی‌ماه امسال را منتشر کرد که بر اساس آن قیمت گوشت گوسفندی ۱۵.۳ درصد افزایش یافته است.
در طرح کالابرگ الکترونیکی قیمت کالا بر مبنای شهریور۱۴۰۰ ملاک عمل قرار میگیرد و در صورت افزایش احتمالی قیمت کالاها، سهم پرداختی مردم ثابت می‌ماند.
مدیرکل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی: تغییر فصل و بارندگی‌ها موجب افزایش هزینه تولید و قیمت پیاز شده است. صادرات هم یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت پیاز بود که این موضوع مدیریت شد.
واردات لوازم خانگی فعلاً آزاد نمی‌شود، جزئیات قیمت خودروهای اقتصادی، واردات ۱۰۰ هزار خودرو تا پایان سال و ۶ توافق وزارت صمت و بورس کالا از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه محموله اولیه خودروهای وارداتی قیمت بالاتری نسبت به انتظار مشتری دارند، گفت: قیمت ها در ۳ ماه اول ۱۴۰۲ به تعادل می رسد.
آخرین قیمت طلا و سکه برای امروز ۱۵ آبان ماه اعلام شد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، قیمت سکه با دلار ۳۳ هزار تومانی رکورد زد، پیش بینی بورس فردا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | آیا صعود ادامه دارد؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، ده خبر مهم برای بورس فردا، بری مهم برای این نماد خودرویی، پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب، خبر‌های خوب مجید عشقی برای سهامداران | پیشنهادات سازمان برای بودجه ۱۴۰۲ چیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، بهای بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد؟، بیشترین حجم معاملات بازار از آن این نماد، کدام بازار سود بیشتری داده است؟، ارزش شرکت‌های سهام عدالت چقدر است؟، جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی، خبری مهم برای سهامداران ذوب، تحلیل وتوس | سیگنال صعود صادر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، با رشد شاخص ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، رسوب سود سهامداران در جیب این غول‌های بورسی، جو بایدن قول داد عربستان مجازات خواهد شد؛ احتمالات چه خواهد بود؟!، کدام دارایی‌ها بعنوان پوشش تورمی در آمریکا عمل کردند؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران آخرین جزئیات از قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره بار را اعلام کرد.
ادامه روند کاهشی قیمت مرغ، معاف شدن عرضه‌کنندگان گوشت از پرداخت مالیات و آخرین وضعیت صادرات دام زنده از کشور از مهم‌ترین اخبار کشاوزی در هفته جاری بود.
جزئیات سفر ارزان قیمت به کربلا اعلام شد
آبله میمونی در کشور مشاهده نشده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ