رسانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش دادند که اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیروز در انتخابات اخیر کنست را رسما مامور تشکیل کابینه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که مخالفان نتانیاهو در صدد برگزاری تظاهراتی گسترده علیه وی هستند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره احتمال لغو اصلاحات قضایی از سوی دیوان عالی این رژیم اظهارنظر کرد.
اصلاحات قضایی نتانیاهو در نهایت با وجود اعتراضات گسترده محافل داخلی و حتی عدم رضایت‌ برخی طرف‌های بین‌المللی از سوی کنست به تصویب رسید، امری که پیش‌بینی وقایع آتی را بسیار دشوار ساخته است.
رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به امان، سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به چین را اشتباهی راهبردی خواند.
تعلیق طرح اصلاحات قضایی از سوی نتانیاهو با مخالفت لیوین (وزیر دادگستری) و اسموتریچ (وزیر دارایی) روبه‌رو شد.
اقلیت یهودیان فرانسه با توجه به سیاست‌های افراط گرایانه وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، وی در سفر به این کشور تحریم کردند.
رسانه‌های عبری‌زبان، اخباری را مبنی بر تعلیق یک‌ساله اصلاحات قضایی نتانیاهو منتشر کرده‌اند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این گمانه‌زنی‌ها را تکذیب کرده است.
منابع عبری فاش کردند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی مورد باج گیری گسترده از سوی تعدادی از وزرای کابینه خود قرار گرفته است.
منابع عبری از تشدید تنش‌ها میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر امنیت داخلی کابینه‌اش خبر می‌دهند، امری که نگاه‌ها را به سوی شکننده شدن اتئلاف نتانیاهو معطوف داشته است.
نتایج یک نظرسنجی که از سوی روزنامه عبری زبان معاریو منتشر شده از کاهش شدید محبوبیت نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی حکایت دارد.
اعلام آمار اقتصادی ضعیف رژیم صهیونیستی از سوی یک موسسه خدمات مالی آمریکایی، نخست وزیر این رژیم را برای سرپوش نهادن بر آمار رکود اقتصادی به تکاپو انداخت.
منابع خبری از تظاهرات بیش از ۱۵۰ هزار نفر در تل‌آویو علیه طرح اصلاحات سیستم قضایی مطرح شده از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تصمیم امارات مبنی بر تعلیق قراردادهای تسلیحاتی با این رژیم واکنش نشان داد.
یک منبع آمریکایی از بایکوت کامل سفر وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به واشنگتن از سوی مقامات دولت آمریکا خبر داد.
مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در جریان تظاهرات گسترده خود، به شدت از سوی پلیس رژیم صهیونیستی سرکوب شدند.
وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد شدید از سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، تاکید کرد: نتانیاهو، اسرائیل را وارد هرج و مرج کامل کرده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تهدید به قتلش از سوی ژنرال بازنشسته صهیونیست واکنش نشان داد.
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که از وزرای افراط گرای کابینه نتانیاهو محسوب می شود، به طور جدی بر لزوم مصادره منازل مجریان عملیات تاکید کرد.
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که از وزرای افراط گرای کابینه نتانیاهو محسوب می شود، به طور جدی بر لزوم مصادره منازل مجریان عملیات تاکید کرد.
بن‌گویر به منظور نشان دادن اقتدار خود در مقام وزیر امنیت داخلی اسرائیل از یک‌سو و تحریک گروه‌های مسلح فلسطینی به‌خصوص حماس از سوی دیگر، از مسجدالاقصی دیدار کرده است. او خواهان آن است که حماس در واکنش به این حادثه، از نوار غزه به سمت اسرائیل راکت پرتاب کند تا زمینه برای جنگ تازه‌ای بین دو طرف فراهم شود؛ جنگی که بن‌گویر و همفکرانش، شدت عمل بی‌سابقه در برابر آن و «پیروزی نهایی» را وعده می‌دهند.
نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی امروز وزرای جنگ و خارجه این رژیم را تعیین کرد.
همزمان با اعلام تشکیل کابینه جدید از سوی نتانیاهو در شرایطی که هنوز اسامی وزرای وی مشخص نشده، اعتراضات در جامعه صهیونیستی علیه نتانیاهو بار دیگر آغاز شد.
آویگدور لیبرمن وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که در روزهای آینده در صورت تشکیل کابینه جدید از سوی بنیامین نتانیاهو باید از این پست خداحافظی کند، درباره اهداف مدنظر وی هشدار داد.
نتانیاهو پس از اینکه رسما از سوی اسحاق هرتسوگ رژیم صهیونیستی مامور تشکیل کابینه این رژیم شد به یاوه گویی علیه ایران پرداخت.
رسانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش دادند که اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیروز در انتخابات اخیر کنست را رسما مامور تشکیل کابینه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ