زاهدان- حجت الاسلام علی اکبری به عنوان نماینده رهبر انقلاب به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا گفت که رهبری ضعیف دولت بایدن و سفر رئیس جمهور ایران، به کوبا، ونزوئلا و نیکاراگوئه نشان دهنده شکست سیاست آمریکای لاتین دولت است.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس که رئیس جمهور را در سفر به آمریکای لاتین همراهی کرده بود، توضیحاتی درباره دستاوردهای آن سفر داد.
خبرگزاری فرانسه از سفر نماینده ویژه «ماکرون» به لبنان در روز چهارشنبه خبر داد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اقدامات انجام شده در استان خوزستان پس از هفت سفر رئیس‌جمهور به این استان را تشریح کرد.
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، صبح امروز یکشنبه ۲۸ اسفندماه و در ادامه پیگیری راهبرد دیپلماسی همسایگی، عازم بغداد پایتخت عراق شد.
دوجاریک تصریح کرد: نماینده سازمان ملل سفر خوب و مثبتی به ایران داشت. امیداریم این امر، فضای مناسبی را برای اطمینان از یک مسیر سیاسی به سوی صلح یمن ایجاد کند.
وزارت خارجه آمریکا از سفر نماینده ویژه «بایدن» به قطر برای رایزنی درباره زندانیان آمریکایی خبر داد.
رئیس دفتر رییس جمهور به نمایندگی از سید ابراهیم رئیسی به منظور بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده به شهرستان خوی سفر کرد.
رئیس دفتر رییس جمهور به نمایندگی از سید ابراهیم رئیسی به منظور بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده به شهرستان خوی سفر کرد.
ند پرایس تاکید کرد که رابرت مالی با مقامات عمانی مشورت می‌کند، اما علت مطرح شده توسط نماینده مجلس ایران برای سفر سلطان عمان را رد کرد.
شنیده می شود که تیم قعر جدولی لیگ برتر فوتسال قصد سفر به اصفهان برای بازی این هفته را ندارد.
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل هم پس از وزیر خزانه داری این کشور، قرار است به چند کشور آفریقایی سفر کند.
نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از سفرهای مسئولان به حوزه انتخابیه خود، بیان می‌کند که وقتی نیمه دوم سال فرا می‌رسد و هوا منطقه ما خوب می‌شود، آقایان مسئول چه در حوزه اجرا، چه در حوزه تقنین و چه در حوزه قضا یادشان می‌افتد یک چابهاری، سواحل مکرانی و مشکلاتی وجود دارد و هوس می‌کنند به اینجا بیایند. که این رفت و آمدها متاسفانه هیچ تاثیری در تدبیر چالش‌ها نداشته است. حالا که تشریف می‌آورند و اصرار بر آمدن دارند، دست‌کم محبت کنند و از این سفرها یک خروجی ملموس برای مردم هم داشته باشند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در جمع‌بندی سفر به استان سیستان و بلوچستان گفت: در مورد وقایع بسیار تلخی که در استان رخ داد، وعده رسیدگی و محاکمه خاطیان را دادیم. تاکنون هم فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان از مردم عذرخواهی کرده و هم افراد خاطی بازداشت شده‌اند و در مسیر قضائی قرار دارند.
سراوان- در سومین روز سفر هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان این جمع با همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان وارد شهرستان سراوان شدند.
خاش- شهرستان خاش مقصد دومین سفر شهرستانی هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان بود.
حجت‌الاسلام حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه با اقشار مختلف مردم از جمله علمای اهل تسنن و تشیع در زاهدان دیدار کرد. در تصاویر منتشر شده از این مراسم مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی حضور ندارد. محمدجواد حاج‌ علی‌اکبری به نمایندگی از طرف رهبر انقلاب به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است.
زاهدان- نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات برنامه‌های هیئت اعزامی به این استان از احتمال سفر به بعضی از شهرستان‌ها خبر داد.
زاهدان- نماینده مقام معظم رهبری در سفر به سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مأموریت ما شنیدن گلایه‌ها و مطالبات مردم است، تاکید کرد که جمع‌بندی موارد به رهبر انقلاب تقدیم می‌شود.
عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان روز یکشنبه در جریان سفر حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان با ایشان دیدار کرد.
نماینده کشورمان نزد سازمان ملل گفت: هیئت فنی ایران برای پاسخ به سوالات آژانس به وین سفر کرده است.
سفر دو نماینده پارادوچرخه سوار ایران به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه به دلیل عدم صدور مجوز از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان لغو شد.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: ترک فعل در پروژه آب‌رسانی به همدان از زمان احمدی‌نژاد صورت گرفته و مصوبات مقام معظم رهبری هم مربوط به آن سفر است که حدود ۱۴ سال قبل صورت گرفت.
نماینده آمریکا در امور یمن، به منظور رایزنی درباره آتش این کشور به کشورهای عمان، عربستان و امارات سفر می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ