سراوان- در سومین روز سفر هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان این جمع با همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان وارد شهرستان سراوان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این درگیری استوار دوم حسن قورزایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تسلیت شهادت مرزبانان حادثه سراوان به فرمانده فراجا نوشت: انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر را از آمران و عاملان جنایت گرفته خواهد شد.
متاسفانه پس از سفر آقای علی اکبری به استان، دیگر ابتکار عملی صورت نگرفته است. هر چند استاندار تغییر یافته، اما هنوز ابتکار عملی که بتواند زخم‌ها را مرهم نهد، امید ایجاد کند و فضا را به تدریج آرام کند، رخ نداده است. این روند باعث نوعی از التهاب و عصبانیت در منطقه شده که نتیجه این التهابات به نفع بدخواهان کشور خواهد بود. از سوی دیگر برخی احکام اعدام صادره علیه قاچاقچیان موادمخدر و ... که سال‌ها در نوبت قرار داشتند در این بازه زمانی اجرا شدند که شاید بهتر بود به وقت مناسب‌تری موکول می‌شدند.
مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: تعداد شهدای حادثه برجک «مزه‌سر» هنگ مرزی سراوان به ۶ نفر افزایش یافت.
سراوان- با شهادت یک مجروح حادثه مرز سراوان، تعداد شهدای این واقعه به ۶ نفر افزایش پیدا کرد.
مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: تعداد شهدای حادثه برجک «مزه‌سر» هنگ مرزی سراوان به ۶ نفر افزایش یافت.
۶ تن از مأموران مرزبانی سراوان شب گذشته در درگیری با یک گروهک تروریستی به شهادت رسیدند.
۶ تن از مأموران مرزبانی سراوان شب گذشته در درگیری با یک گروهک تروریستی به شهادت رسیدند.
پنج نفر از مرزبان در سراوان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.
۵ تن از مأموران مرزبانی سراوان شب گذشته در درگیری با گروهک معاندکوردل به شهادت رسیدند.
تجلیلی فرماندار سراوان گفت: سرگرد علیرضا شهرکی رییس پلیس آگاهی سراوان بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به شهادت رسید.
فرماندار سراوان اظهارداشت: صبح امروز سرگرد علیرضا شهرکی در چهار راه ناهوک و بهشتی سراوان مورد هدف تیراندازی از سوی یک دستگاه پژو پارس قرار گرفت. در این تیراندازی سرگرد شهرکی به شهادت رسید و همسر وی نیز زخمی شده است.
سراوان- رئیس پلیس آگاهی سراوان در پی تیرانداری به خودروی وی، به شهادت رسید.
رشت- استاندار گیلان با تاکید بر اینکه نمایشگاهی از درخت هیرکانی باید در منطقه بهسازی شده سراوان ایجاد شود، گفت: بانیان وضع موجود زباله سراوان باید شناسایی و به دادگاه باید معرفی شوند.
رشت- بهسازی حدود ۳۰ درصدی زباله سراوان حرکت امیدبخشی از سوی مسئولان است که البته باید با سرعت و دقت بیشتری پیگیری شود تا رویای بازگشت و احیای سراوان به طبیعت به واقعیت تبدیل شود.
فرماندار سراوان ضمن تکذیب شایعه متواری شدن شهردار سراوان، گفت: وی از سمت خود استعفا داده است.
جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۱۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به مسئله پسماند سراوان و شیرابه‌های زباله سایت سراوان اضافه کرد: شیرابه‌های زباله سراوان آسیب جدی به محیط زیست گیلان وارد کرده است.
رشت- رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه فناوری هسته ای پیشران در توسعه است، گفت: معضل زیست محیطی زباله سراوان استان گیلان با بهره گیری از این فناوری حل می شود.
سراوان- رئیس هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان از انتقال مطالبات مردم سراوان به رهبر انقلاب خبر داد و تاکید کرد که در تأمین امنیت داخلی زیست قانونی مهم است.
تجلیلی اظهارداشت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرو یی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
فرماندار سراوان گفت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرو یی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
یکی از مأموران پلیس راهور در حین انجام وظیفه توسط تروریست های مسلح در شهرستان سراوان به شهادت رسید.
روند اجرای فعالیت ساماندهی پسماند در سراوان صدای مسئولان را در آورده و تخلف در مناقصه و تحمیل ضرر ۵ میلیاردی به شهرداری رشت نیز مدیریت پسماند در این‌کلانشهر را به تاخیر انداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ