عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان روز یکشنبه در جریان سفر حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان با ایشان دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوترابی فرد گفت: رهبر در فروردین ماه سال جاری در دیدار با مسوولان نظام راهبرد نظام در انتخابات مجلس را تبیین کردند و بر چند اصل محوری تاکید کردند. یک رابطه قدرت و مردم‌سالاری. ایشان تاکید داشتند که «قدرت برآمده از خواسته مردم است.»، «انتخابات قوت و قدرت ملت، دولت و کشور را به نمایش می‌گذارد.» و «انتخابات بر چهار راهبرد محوری مشارکت، امنیت انتخابات، سلامت و رقابت استوار است.»
امیرعبداللهیان در توییتی نوشت: روز جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ در جریان دیدار رسمی از کشور دوست و برادر پاکستان، در کراچی - مهمترین مرکز اقتصادی پاکستان- بلواری مهم در این شهر به نام «امام خمینی» مزین و پرده‌برداری شد. زنده باد پاکستان، پاینده باد ایران
جمعی از خانواده‌های معظم شهدا صبح امروز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در آستانه سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و نیز سالگرد ولادت حضرت امام خمینی، جمعی از مداحان اهل‌بیت با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.
در آستانه سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و نیز سالگرد ولادت حضرت امام خمینی، جمعی از مداحان اهل‌بیت با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه خودرسازی سایپا گفت: مهمترین دلیل موفقیت گروه خودروسازی سایپا مدیریت صحیح، انقلابی و جهادی است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و اعضای هیات مدیره ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گزارشی از عملکرد این گروه خودروساز و اقدامات انجام شده ارائه داد.
رهبر انقلاب سال گذشته در دیدار مداحان اهل بیت علیهم السلام با اشاره به درخواست جمعی از بانوان محترم برای برگزاری یک دیدار در ایام ولادت حضرت زهرا (س) فرمودند: «بانوان محترم از ما گلایه میکنند که این روز را باید به بانوان اختصاص میدادیم؛ حق هم با آن‌ها است، منتها این جلسه، جلسه‌ی ریشه‌دار و سابقه‌داری است و نمیشود این جلسه را دست کم گرفت؛ باید یک روزی را برای دیدار خانم‌ها هم ان‌شاءالله معیّن کنیم.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
در آستانه ۱۶ آذر و روز دانشجو، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با حضور در سلف و خوابگاه دانشجویی با دانشجویان در تبریز دیدار و گفتگو کرد.
جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
چابهار- نماینده اعزامی رهبر انقلاب و امام جمعه اهل سنت چابهار با هم دیدار کردند.
امام جمعه مسجد مکی درباره واقعه ۸ مهرماه زاهدان، گفت: هیچ کس از ما نمی‌دانست و آمادگی هم نداشت که حادثه و اتفاقی پیش می‌آید ما نماز خواندیم و صحبت‌های ما هم در آرامش انجام شد و بعد از اتمام نماز معمولا اینجا اهل سنت نوافلی می‌خوانند و برخی در چهار رکعت اول بوده و برخی چهار رکعت را تمام کرده بودند که صدای تیراندازی به صورت مسلسل شنیده شد و ادامه پیدا کرد و مردم سراسیمه شده بودند.
زاهدان- امام جمعه اهل سنت زاهدان و نماینده رهبری دیدار و گفتگو کردند.
زاهدان- امام جمعه اهل سنت زاهدان و نماینده رهبری دیدار و گفتگو کردند.
زاهدان- امام جمعه اهل سنت زاهدان و نماینده رهبری دیدار و گفتگو کردند.
امام جمعه مشهد با انتقاد از وزیر ورزش گفت: آقای عزیز شما وزیر کدام دولت هستید؟
امام جمعه مشهد با اشاره به دیدار وزیر ورزش با الناز رکابی، گفت: بانوان ورزشکار بسیاری در مسابقات همزمان و در رشته‌های مختلف مدال آوردند، چرا وزیر ورزش با این قهرمانان دیدار نکرد؟ شما وزیر کدام دولت هستید؟
سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح جمعه (۲۲ مهر ۱۴۰۱) همزمان با میلاد باسعادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق (ع) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار کردند.
تربت جام ـ همزمان با هفته وحدت جمعی از بانوان فرهیخته تربت جامی با مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت این شهرستان دیدار کردند.
در نامه ائمه جمعه آمده است: خاطره بی‌نظیر این دیدار شیرین را همچون سرمایه‌ای مانا و پایدار در دل و جانمان محفوظ نگه خواهیم داشت و بر خود فرض می‌دانیم؛ نه در قول، بلکه در فعل، ضمن بررسی و مداقه آسیب‌شناسانه، اتخاذ تدابیر لازم در ارتباط با تذکرات و منویات امام مسلمین را در دستور کار تشکیلاتی و جمعی قرار دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ