سخنگوی دولت گفت: فروش نفت ما در مقایسه با ابتدای دولت، حدوداً ۲,۵ برابر شده است و این درحالی است که دشمنان وعده تحریم فلج کننده ایران را می‌دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت به همراه فرزندش در جشن عید غدیر در میدان انقلاب اسلامی حضور یافت.
سخنگوی دولت گفت: در جلسه هیئت دولت، لایحه پیشنهادی دو فوریتی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی و موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
سخنگوی دولت با اشاره به تکمیل مسیر ریلی شمال - جنوب، گفت: مسیر کوتاه‌تر و ارزان‌تر ترانزیتی برای فعالان اقتصادی آسیا و اروپا، ایران را به چهارراه تجارت منطقه تبدیل می‌کند.
سخنگوی دولت گفت: امروز در همه جای کشور، پروانه کسب بدون کاغذبازی و غیرحضوری ۳ تا ۷ روزه صادر می‌شود.
مقداد مهقانی و میلاد حیدری دو تن از مستشاران نظامی ایرانی بودند که در روزهای اخیر در سوریه به شهادت رسیدند.
سخنگوی دولت: مطابق ساعت کار کلیه ادارات به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح، با مسئولیت و هماهنگی مدیران مجموعه‌ها و به نحوی که خدمت‌رسانی به عموم مراجعین و مردم با خللی مواجه نشود، مشخص می‌شود؛ البته واحد‌های عملیاتی خدمت‌رسان مانند مراکز بهداشتی از این امر مستثنا هستند.
سخنگوی دولت از نمایشگاه روایت میدان که از سوی وزارت اطلاعات در خیابان حجاب تهران برپا شده است بازدید کرد.
سخنگوی دولت در مورد توجه دولت به تشکل های مردم نهاد گفت: بنده در حوزه تشکل‌های مردم نهاد فعالیت کردم و خودم را نماینده سمن‌ها در دولت می‌دانم.
بهادری جهرمی گفت: با اجرای بسته جدید، هر گونه نیاز واقعی ارزی در مسیر قانونی و مشخص پاسخ می‌گیرد و خرید و فروش خارج از مرکز مبادله و یا بانک‌ها و کارگزاری‌های رسمی در حکم قاچاق ارز و طلا بوده و با آن برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی دولت دقایقی پیش در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت.
بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز دولت به سوال درباره تغییر تیم اقتصادی دولت پاسخ داد.
بهادری جهرمی تصریح کرد: همان زمان رئیس وقت بانک مرکزی در مورد آثار برجام صراحتاً گفت «تقریباً هیچ» ولی امروز آمارهای اقتصادی نشان می دهد این وضعیت در سایر بخش‌ها نیز وجود داشته و در طول یک دهه اخیر نه تنها پیشرفت نداشتیم بلکه پسرفت نیز کردیم؛ زیرا رقبای ما هم‌زمان در حال پیشرفت بودند و اگر با خلق پول، تورم ایجاد نمی‌شد، سفره مردم کوچک نمی‌شد.
سخنگوی دولت گفت: بازی‌های سیاسی، دولت آلمان را از جرایمی که علیه مردم ایران انجام داد، مبرا نخواهد کرد.
سخنگوی دولت گفت: گروه‌های تروریستی با جنگ ترکیبی و شناختی و شیوه‌هایی که روشن نیست اقدام می‌کنند، ولی وقتی ناامید می‌شوند راهی جز اقدام شفاف ندارند و دیگر نگران ریخته شدن خون کودکان و زنان نخواهند بود. آن‌ها شعار آزادی و حمایت از حقوق زنان سر می‌دهند، ولی وقتی ناامید می‌شوند، ماهیت ضد آزادی و زن شان نمایان می‌شود.
سخنگوی دولت با بیان اینکه نان رسانه‌های معاند در وارونه‌نمایی است، اظهار کرد: آن‌ها مدام با عملیات، برعکس منظور گوینده تیتر می‌زنند و مخابره می‌کنند.
دانشجویی در دانشگاه فردوسی مشهد خطاب به سخنگوی دولت گفت: من نه بیماری زمینه ای دارم و نه میل به خودکشی. بهادری جهرمی در واکنش به این اظهارات گفت: من هم همینطور، ولی اگر رفتم بیرون و مرا زدند دیگر ....! منبع: دانشجو
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت نوجوان هروئین فروش/ اختلاف ملکی با جنایت پایان یافت‌/ می‌خواستم گوشی تلفن بخرم، اما اسلحه دادند/ قتل فجیع دختر ۳ ساله تهرانی/ انکار خانم روانشناس در قتل شوهرش/ سلاخی مسافرزن در لانه شیطانی!/ داستان غم انگیز خواهر و برادری که ربوده شدند
سخنگوی دولت در مراسم گرامیداشت شهید آرمان علی وردی در شهرک اکباتان شرکت کرد.
اوراق اختیار فروش تبعی برگه بهاداری است که خریداران آن، سهام مورد نظر خود را در یک قیمت مشخص بیمه می‌کنند. رضا عیوض‌لو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس از آمادگی کمیته انتشار برای ارائه مجوز به ناشران «اوراق اختیار فروش تبعی» (بیمه سهام) در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد
سخنگوی دولت از مجروحان و آسیب دیدگان اغتشاشات اخیر عیادت کرد.
سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود درگذشت مهسا امینی را تسلیت گفت.
سخنگوی دولت گفت: تاپیش از دولت سیزدهم، فقط ۱۹ میلیون دوز واکسن وارد شد، دولت سیزدهم در ۵ ماه بیش از ۱۳۱ میلیون دوز وارد کرد.
سخنگوی دولت گفت: تاپیش از دولت سیزدهم، فقط ۱۹ میلیون دوز واکسن وارد شد، دولت سیزدهم در ۵ ماه بیش از ۱۳۱ میلیون دوز وارد کرد.
سخنگوی دولت با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره خیام گفت: فضا در تسخیر دانش ایرانی است، این ماهواره با دقت تصویربرداری یک متر با همکاری روسیه به فضا پرتاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ