عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
باشگاه لایپزیش به سیتی اعلام کرد تا اگر به خرید یوشکو گواردیول علاقه دارد هر چه سریع تر آن را باید نهایی کند.
عباسی با تاکید بر اینکه وزارت نفت با رعایت مصالح کشور و امنیت تجاری فروش نفت را پیش می‌برد، گفت: ما نیز به حرف وزیر استناد و تایید می‌کنیم که هم نفت خود را فروخته و هم توانسته‌ایم پول آن را بیاوریم و هم تهاتر کالا انجام دهیم. بنده نیز توصیه می‌کنم مسئولان دولتی جوگیر نشوند و اطلاعات در این زمینه را بیرون ندهند.
در حال حاضر احتمال جدایی هری کین از تاتنهام 50 درصد است، اما مدیران این باشگاه از همین حالا برای فروش احتمالی او برنامه‌ریزی کرده‌اند.
مدیران یوونتوس قیمت مدنظرشان برای فروش فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی، را مشخص کردند.
اینترمیلان قصد دارد در صورت قطعی شدن انتقال آندره اونانا به منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن یان زومر اقدام کند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دیپلماسی انرژی در دولت سیزدهم فعال شده و فروش نفت همراه با وارد کردن پول آن به کشور بوده است.
مدیرعامل باشگاه رئال مادرید از مبلغ منتشر شده در خصوص توافق چلسی و آرسنال بر سر فروش هاورتز متعجب شده است.
جاده های تازه، پارک های عمومی و بازسازی گسترده در لیبی در ماه های اخیر ناشی از هجوم نقدینگی حاصل از فروش نفت آن کشور بوده است. این وضعیت مردم محلی لیبی را نسبت به آینده امیدوارتر ساخته است. با این وجود، پیشرفت های اقتصادی اخیر یک جنبه تاریک نیز دارد.
یونان اگر می توانست براحتی ایران پول چاپ کند جزیره نمی فروخت. یونان بدهی خارجی اش را پرداخت کرد و نهاد بانک مرکزی اروپا ناظر سرسخت و سختگیر عملکرد بانکهایش بود تا بدون ضابطه اقدامی نکند.
رشد سنگین پایه پولی یا همان چاپ پول در سالی که گذشت، با تبعات تورمی همراه بوده است. این در شرایطی است که با توجه به شعار سال مبنی بر مهار تورم، کلیددار ساختمان شیشه ای میرداماد برای برخی از بانک ها خط و نشان کشیده است که اگر اصلاح نشوید، به سمت انحلال می رویم!
تمام برداشت‌های باشگاه پرسپولیس از محل درآمد حاصله از عرضه و فروش سهام باشگاه با مجوز و تصویب کمیته مصارف بوده است.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به مصوبه مولد سازی کم لطفی شد، این طرح، ربطی به خصوصی سازی ندارد؛ پول حاصل از فروش اموال مولد سازی به خزانه می رود و در بودجه هزینه می شود.
تراکتور درآمد چندانی از محل فروش بلیت مسابقات خود ندارد و اغلب صندلی‌های بازی‌های با تماشاگر این تیم، به طور رایگان برگزار شده، اما حالا با این جریمه‌ها گویا تراکتور برای داشتن تماشاگر باید پول هم بدهد!
استاندار سابق ایلام گفت: دوره من دوره خوبی بود، به این معنی که در دور اول آقای روحانی وضع مالی مناسب بود، فروش نفت هم بد نبود و برجام نیز راهگشا بود، اما بعد از سال ۹۷ دیگر پول نبود و بودجه‌گیری سخت شد. به‌تازگی هم از دوستان پرسیدم گفتند که همچنان وضع خوب نیست و تخصیص اعتبارات عمرانی که شاخص‌ترین آن است خیلی کم است و در حدود ۲۰ درصد است.
این روزها خبر بررسی قانون مالیات بر عایدی سرمایه داغ است، این قانون در زمان دولت حسن روحانی زمانی که امیدها از احیای برجام به خاطر فشارهای ترامپ رنگ باخته بود در حال بررسی بود ولی پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری و کاهش سخت گیری ها برای فروش نفت در آن زمان بررسی این قانون را به حاشیه برد.
باشگاه النصر قصد دارد پول به دست آمده از فروش بلیط مراسم رونمایی از کریستیانو رونالدو را صرف امور خیریه کند.
سخنگوی دولت گفت: پول فروش نفت جایگزین خلق سرسام‌آور نقدینگی می‌شود.
کانادا در نظر دارد تا با فروش اوراق قرضه برای اوکراین پول جمع آوری کند.
شقاقی اظهار داشت: اقتصاد ۸۵ میلیون نفری ایران که حدود ۴۰ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و ۴۵ میلیارد دلار واردات را تجربه کرده، با اندک افزایش فروش نفت، رشد اقتصادی دو و سه درصدی را همانگونه که صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده، رقم زده، این در حالیست که برای سال ۲۰۲۳ نیز اگر شرایط به همین منوال باشد و تحریم‌ها اضافه نشود، رشد اقتصادی یکی دو درصدی و تورم ۴۰ درصدی نیز برای اقتصاد ایران قابل تصور است، اما این تنها یک سناریوی موجود برای اقتصاد ایران در سال آینده است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
نماینده مردم کرمان در مجلس گغت: تیم مذاکره‌کننده خطوط قرمز نظام از جمله راستی‌آزمایی در رفع تحریم‌ها، فروش آزادانه نفت و دریافت آزادانه پول آن و اخذ ضمانت‌ها را مورد توجه قرار دهد.
به تازگی دست‌کم دو میلیارد دلار پول سعودی به بنیاد مالی «جارد کوشنر» مشاور ارشد و داماد ترامپ، انتقال یافته‌است. آیا این پوششی برای خرید اسرار هسته‌ای از ترامپ است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ