در روزهای اخیر، نامه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شده است که در این نامه خطاب به حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای، ریاست محترم قوه قضائیه خواسته شده است تا پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود که خانه ملت ماهیت این نامه را از اساس جعلی و دروغ دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف با بیان اینکه مدیریت در مجلس کار سختی بوده و مشابه هیچ کجای دیگر نیست، گفت: من نیز به عنوان نماینده یک رأی دارم و در مجلس نماینده‌ای از دیگری نماینده‌تر نیست. من صرفاً سخنگوی سایر نمایندگان هستم و قدمی از آیین نامه عبور نمی‌کنم.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اخیراً واردکنندگان برنج خارجی به معاون اول رئیس جمهور برای واردات یک میلیون تن برنج نامه زده‌اند که مخبر هم با آن موافقت کرده است.
جلیل رحیمی جهان آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع آوری بیش از ۸۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور، گفت: وزیر کشور از یک معاون سیاسی که کار اشتباهی می‌کند، دفاع می‌کند؛ هیأت رئیسه مجلس بر اساس آیین نامه داخلی باید از کیان مجلس دفاع کند؛ استیضاح به شما تحویل داده شده، چرا این استیضاح اعلام وصول نمی‌شود.
علیرضابیگی گفت: نامه اولیه درباره واگذاری خودرو‌ها توسط شرکت مورد بحث که نام این شرکت توسط آقای درویشیان هم اعلام شد، مربوط به سال ١٤٠٠ بوده، اما دستور تخصیص خودرو‌ها جهت واگذاری از سوی آن خودروساز، به خرداد ۱۴۰۱ مربوط می‌شود و صراحتا دستور عدم درج در سوابق نیز روی نامه مذکور مشخص است. چگونه ممکن است یک شرکت قراردادی برای دریافت خودرو در این مقیاس ببندد، اما اعضای هیات‌مدیره شرکت از موضوع خبر نداشته باشند؟
تیم والیبال «دای نام یونیورسیتی» ویتنام با شکست حریف تایلندی، عنوان قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۳ را به دست آورد تا برای نخستین بار یک تیم ویتنامی بر روی سکوی این مسابقات قرار گیرد.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: یک جامعه قدرتمند از واحدهای اجتماعی مستحکمی قدرت می‌گیرد که خانواده نام دارد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق در نامه خود به نخست وزیر این کشور بر ضرورت تسریع پایان دادن به فعالیت یک شرکت انگلیسی تاکید کرد.
وزیر ارتباطات امروز در واکنش به نامه‌ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری مبنی بر «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» منتشر شده، گفت که این نامه قبل از اینکه به ما برسد، در رسانه‌ها منتشر شده است.
وزیر ارتباطات امروز در واکنش به نامه‌ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری مبنی‌ بر «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» منتشر شده، گفت که این نامه قبل از اینکه به ما برسد، در رسانه‌ها منتشر شده است
نیمکتی که قرار است تنها نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هدایت کند نه از نظر فنی در شرایطی بالایی قرار دارد و نه رفتارهایش مناسب به نام بزرگ افراد روی آن است.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم ارجاع طرح‌های نمایندگان برای استیضاح وزرا از سوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: ۵۸ نفر در سامانه خواستار استیضاح وزیر بهداشت هستند؛ جراید، مطبوعات و نمایندگان بدانند که کلمه «اعلام وصول» برای استیضاح در آیین نامه نیامده و هیئت رئیسه موظف است بلافاصله درخواست استیضاح را ارجاع دهند و مابقی موضوع را به صحن بسپارد.
حجت الاسلام حسین جلالی درباره نامه نمایندگان مجلس به قوه قضائیه می‌گوید: بنده یک نامه‌ای را امضا کردم، اما شنیدم نامه دومی نوشته و امضا شده است و آن نامه‌ای که مطرح شده به امضای نمایندگان و غیرنمایندگان رسیده و بیرون از مجلس شورای اسلامی منتشر شده جعلی است.
نماینده مجلس گفت: کاش سازمان نظام پزشکی به جای تجمع در زمانی که دشمن دارد کشور را به آشوب می‌کشد، با یک نامه رسمی به رئیس مجلس مطالبه می‌کردند که این طرح در دستورکار قرار گیرد.
رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل نوشت: از موضع‌گیری شما و نهادهای سازمان ملل درباره مرگ خانم مهسا امینی مطلع شدم و از اینکه قضاوت زودهنگام و غیرعادلانه‌ای درباره کشورم شده است، متاسفم.
خوشه طلایی ساوه با زدن یک گل در نیمه اول نماینده مشهد را شکست داد.
باشگاه پرسپولیس نامه مربوط به رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را آپدیت کرد تا مشخص شود ادعای مطرح شده در مورد رقم بازیکنان خارجی تازه‌وارد این باشگاه درست نیست. البته از ابتدا هم مشخص بود نماینده باشگاه سپاهان بر اساس رقم اعلام شده در سایت ترانسفر مارکت که یک گمانه‌زنی و عدد تخمینی است این توئیت را مطرح کرده است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: طبق آئین نامه داخلی مجلس باید رئیس جمهور و وزرا گزارش یک ساله خود را به مجلس ارائه کنند.
اواخر خرداد ماه حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار با استعفا از کابینه سیزدهم کنار رفت. او دلیل این استعفا را همگرایی بیشتر در تیم اقتصادی دولت دانست. هر چند که پیش از استعفا نیز زمزمه‌هایی درباره برکناری عبدالملکی مطرح شده بود.
با وجود تایید صلاحیت نصیرزاده و قرار گرفتن نام او روی سایت کمیته ملی المپیک، به یک باره تصمیم مدیران این کمیته تغییر کرد!
یک عضو ارشد کنگره آمریکا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور از او بابت عدم ارائه اطلاعات کافی به نهاد قانونگذار درباره مذاکرات رفع تحریم‌های ایران انتقاد کرده است.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.
دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ