سخنگوی دولت روسیه ضمن رد ادعاها درباره دست‌داشتن این کشور در انفجار سد کاخوفکا تأکید کرد که ارتش اوکراین به دلیل شکست‌های اخیر این خرابکاری را انجام داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت روسیه به پیشنهاد مسئول دفتر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره شرط پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، پاسخ داد.
مقامات عالیرتبه بسیاری از کشورهای اروپایی و روسای سازمان‌های بین‌المللی به انفجار سد «کاخوفکا» در جنوب اوکراین واکنش نشان داده و روسیه را مسئول و آن را «جنایت جنگی» توصیف کرده‌اند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر بر ضرورت ادامه کمک‌های نظامی به اوکراین تاکید کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تداوم ارسال کمک نظامی به اوکراین در بحبوحه جنگ این کشور و روسیه خبر داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که اوکراین به مهمات بیشتری برای مقابله با روسیه نیاز دارد.
رئیس پارلمان کوبا با انتقاد از تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه روسیه می‌گوید واشنگتن مسئول اصلی دامن‌زدن درگیری‌ها و جنگ در اوکراین است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید سفر اخیر رئیس‌جمهور چین به روسیه باعث شده تا از تبدیل جنگ اوکراین به یک جنگ هسته‌ای جلوگیری شود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید اروپا قصد ندارد با حمایت از اوکراین، در روسیه تغییر سیاسی صورت دهد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید حفظ وحدت میان کشورهای اروپایی در موضوع بحران اوکراین کار آسانی نبوده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در واکنش به آتش‌بس پیشنهادی روسیه در اوکراین اعلام کرد: اعلام کرملین مبنی بر برقراری آتش‌بس در اوکراین فاقد اعتبار است!
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در مجمع وزارتی «سازمان امنیت و همکاری اروپا» در لهستان گفت: ۳۰۰ میلیارد دلار از منابع مالی بانک مرکزی روسیه باید در بازسازی اوکراین استفاده شود.
یک مسئول در اتحادیه اروپا اعلام کرد: ما از این گزارشات مبنی بر اینکه ایران می‌خواهد موشک‌های بالستیک به روسیه بدهد تا در جنگ اوکراین استفاده کند اطلاع داریم و تلاش داریم اطلاعاتی جمع‌آوری کنیم که این مساله را اثبات کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد که آفریقا از جنگ در اوکراین رنج زیادی می‌کشد، زیرا روسیه جلوی (صادرات) غذا را می‌گیرد و زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشاورزی را از بین می‌برد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز بی اشاره به اقدامات خصمانه کی یف در قبال مسکو، خواستار پایبندی روسیه به توافق انتقال غلات اوکراین از طریق تنگه‌های ترکیه شد.
اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیرامون واکنش به استفاده احتمالی از سلاح هسته ای در اوکراین با انتقاد «مارین لوپن» رهبر جناح راست افراطی فرانسه مواجه شد.
«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: «هرگونه حمله اتمی علیه اوکراین نه یک پاسخ اتمی، بلکه چنان پاسخ قدرتمند نظامی در پی دارد که ارتش روسیه نابود خواهد شد.»
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به حمله روسیه به پایتخت اوکراین واکنش نشان داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، با اشاره به نگران‌کننده بودن تهدیدهای اتمی روسیه، خواستار حفظ و تداوم کمک به اوکراین شد؛ به ادعای وی، آینده اروپا در اوکراین رقم می‌خورد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و رئیس شورای اروپا همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به روسیه را محکوم کردند و نتایج آن را ساختگی و غیرقابل قبول خواندند.
جوزپ بورل، مسئول گفت: ما به حمایت‌های نظامی خود از اوکراین و ارسال تسلیحات ادامه می‌دهیم و آن را افزایش خواهیم داد. همچنین، چگونگی اعمال اقدامات محدودکننده جدید علیه روسیه را بررسی خواهیم کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه به دلیل برنامه ریزی برای برگزاری همه پرسی در دونباس شد.
جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: با افزایش قیمت ها و ضربه اقتصادی به اروپایی ها، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شرط می بندد که این اتحادیه در جنگ اوکراین شکست خواهد خورد.
رئیس کمیته قانون اساسی شورای فدراسیون روسیه بر غیر نظامی کردن مناطق مشرف به نیروگاه اتمی زاپروژیا تاکید کرد.
یک مسئول در وزارت خارجه روسیه به موضع گیری درباره شرایط دو نیروگاه هسته ای اوکراین پرداخت و  از تمایل شدید مسکو برای حفاظت از نیروگاههای هسته ای در اوکراین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ