اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه ایران نوشت: آقایان اگر مدعی هستند دانشگاه آزاد خصوصی است بهتر است از عضویت هیأت علمی در دانشگاه دولتی استعفا دهند و مأموریت خود را از دانشگاه‌های دولتی لغو کنند و به عضویت هیأت علمی دانشگاه درآیند؛ نمی‌شود از دولت حقوق بگیریم و یک مؤسسه خصوصی را اداره کنیم و عضو شورا‌ها و نهاد‌های حاکمیتی باشیم.
محمود افشاردوست با انتشار یک استوری از پایان کارش در تیم ملی والیبال خبر داد.
داور فوتبال ایران گفت: فردی که رئیس هیئت فوتبال یک استان بود به من پیشنهاد سکه داد و مجبور به استعفایش کردند اما الان او مدیرعامل باشگاه استان خود است.
علی خطیر از مسئولیتی که در فدراسیون فوتبال داشت، کناره گیری کرد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از سمت خود کناره‌گیری کرد.
رود فن نیستلروی پس از یک فصل تقریبا موفق، از هدایت پی اس وی آیندهوون کناره گیری کرد.
استعفای حسین‌خانی بعداز سقوط مس کرمان به لیگ یک
رئیس فدراسیون فوتبال امارات یک روز پس از قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا از سمت خود استعفا داد.
علی فتح الله زاده پس از استعفا از مدیرعاملی باشگاه استقلال از وزیر ورزش و جوانان خواست مدیر بعدی را به سرعت معرفی کند!
خودنگاه با اشاره به شایعه وجود دشمنی علیه او در فدراسیون و رشته قوی‌ترین مردان، تاکید کرد: روزی خودم از فدراسیون استعفاء دادم و دشمنی یا جریانی مثل این‌ها وجود نداشت، زیرا من تنها به خدا تکیه می‌کنم و فقط خودش باید جایگاه آدم را مشخص کند. قوی‌ترین مردان مثل بچه من می‌ماند و خودم آن را بزرگ کردم. از سال ۷۷ تا سال ۹۷ برنامه‌های قوی‌ترین مردان را ساختم، درحالی که کار من ساخت و ساز ملک بود و باید همه چیز را در یک برهه زمانی برای این برنامه رها می‌کردم.
ترک اردوی فولاد از سوی جواد نکونام، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی بود که می‌شد در فردای بازی پر سر و صدای لیورپول - رئال در آنفیلد انتظار داشت.
یک رسانه اسپانیایی دلیل استعفای جواد نکونام از هدایت تیم فولاد خوزستان را احتمال حضور این مربی در تیم ملی ایران عنوان کرد.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعار‌های عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعار‌های عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعارهای عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
مدیر روستا، عضو سابق کمیته فنی به انتقاد از عملکرد تیم ملی می‌پردازد و معتقد است ولز آن روز تیم منسجنی نبوده و به همین علت ایران یک بازی را برنده شده است.
سومین وزیر دولت ژاپن به علت رسوایی‌های مالی استعفا داد؛ استعفایی که نخست‌وزیر این کشور را در موقعیت متزلزلی قرار داده است.
اکنون هر روز سرزمین ما رنگین می‌شود، جوانی که آرزو‌ها و آمالی دست نیافتنی را پیش رویش می‌بیند و دیگر جوانی که او هم موظف به اجرای ماموریتش است؛ خونش بر کف زمین می‌ریزد.
جمهوری اسلامی نوشت: اکنون هر روز سرزمین ما رنگین می‌شود، جوانی که آرزو‌ها و آمالی دست نیافتنی را پیش رویش می‌بیند و دیگر جوانی که او هم موظف به اجرای ماموریتش است؛ خونش بر کف زمین می‌ریزد.
احتمال دارد یکی از علت‌های استعفا، عدم وجود هماهنگی با معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم که به تازگی ایجاد شده است، باشد.
پس از رسانه‌ای شدن خبر مهاجرت پسر انیسه خزعلی به کانادا، او در یک رشته توئیتی موضوع را توضیح داد و نوشت: «درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز میگردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است، ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته اند.»
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که از هدایت این تیم استعفا کرده بود، بعد از صحبت با رئیس جدید فدراسیون فوتبال، به کار خود بازگشت و ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا هدایت می‌کند.
ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!
تا هفته پیش اسکوچیچ به عنوان یک مربی گمنام در جهان ، جزو ارزان ترین مربیان جام جهانی ۲۰۲۲ تصور می‌شد، ناگهان انتشار لیستی در یک رسانه معتبر اروپایی نشان داده که اسکو حدود ۶۵۰ هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران می‌گیرد که برای او رقم بسیار بالایی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ