اکنون هر روز سرزمین ما رنگین می‌شود، جوانی که آرزو‌ها و آمالی دست نیافتنی را پیش رویش می‌بیند و دیگر جوانی که او هم موظف به اجرای ماموریتش است؛ خونش بر کف زمین می‌ریزد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالله ویسی می‌گوید شیرازه صنعت نفت پس از دریافت گل اول از استقلال از هم پاشید و در ادامه بازیکنان او نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.
بستانچی نوشت: ای کاش به‌خاطر زنده‌ماندن صنعت و کسب و کارها، مسئولین تصمیم گیری را ۲ ماه تعطیل کنند و به تعطیلات بروند. این‌طور بیشتر دعایشان می‌کنیم.
"مهاجم یعنی اینکه در بین اسامی که برای گل زدن در یک بازی به ذهنت می‌آید، نظر اول لیست باشد"، آقای گل سرخ‌ها با این تفسیر سراغ مشکل پرسپولیس در خط حمله می‌رود.
بازی دادن ساکت الهامی به محمد رضا خالدآبادی در ترکیب تیم هوادار موجب ظهور یک دروازه بان جدید در فوتبال باشگاهی و ملی شد.
هادی شکوری معتقد است با توجه به پتانسیل بازیکنان استقلال، تفکرات جواد نکونام هم در این تیم دچار تغییر خواهد شد.
گل آریا برزگر در ثانیه‌های پایانی دیدار برابر فلسطین از آن دست گل‌های بود، که تا همیشه در ذهن این بازیکن و اهالی فوتبال به یاد می‌ماند.
مس کرمان روز گذشته ساعات تلخی را تجربه و در نهایت به لیگ یک سقوط کرد.
علیرضا بیرانوند با یک شادی جنجالی بخشی از علاقمندان به فوتبال را ناراحت کرده است.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه بازی با اسپورتینگ در لیگ اروپا گفت پیروزی در این مسابقه بسیار مهم است هر چند یک چشم یووه به حکم دادگاه درباره کسر 15 امتیاز خواهد بود.
رحمت الله بیگدلی؛ فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان و مشاور رئیسی درباره استقلال مالی زنان پاسخ داد و نوشت: ای کاش تاریخ اسلام را می خواندی!
گلر تیم ملی ایران معتقد است وقت سپردن هدایت تیم ملی به یک مربی ایرانی رسیده است.
امیر غفور بازیکن تیم والیبال شهداب یزد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم پلی‌آف لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.
قطعاً برای آماده‌سازی این بنر‌ها در سطح وسایل نقلیه‌ی عمومی، هزینه‌های زیادی صرف می‌شود. اما کاش برای پاسداری از زبان فارسی و ویراسته‌تر شدن این نوشته‌ها کاری کرد. درست است که پویابودن زبان مزایای زیادی دارد؛ اما به‌دور از معایب هم نیست. هر لحظه امکان متزلزل‌شدن زبان وجود دارد؛ پس چه بهتر از همین قدم‌های کوچک شروع کنیم و مراقب باشیم زبانمان به‌سادگی در آستانه‌ی سقوط قرار نگیرد.
ژول کنده، مدافع فرانسه، در آستانه بازی تیمش با مراکش می‌گوید رویایش این است مثل مدافعان بزرگ تاریخ فرانسه در یک بازی بزرگ گلزنی کند.
محسن بنگر می گوید مسئولان باشگاه منحل شده امید وحدت خراسان اتفاقات عجیبی را در ابتدای فصل لیگ یک رقم زدند.
پزشک لیونل مسی می‌گوید آنقدر نگران ستاره آرژانتینی است که دوست دارد آلبی‌سلسته هر چه زودتر حذف شود تا مسی از احتمال یک مصدومیت شدید رهایی یابد.
پزشک لیونل مسی می‌گوید آنقدر نگران ستاره آرژانتینی است که دوست دارد آلبی‌سلسته هر چه زودتر حذف شود تا مسی از احتمال یک مصدومیت شدید رهایی یابد.
جمهوری اسلامی نوشت: اکنون هر روز سرزمین ما رنگین می‌شود، جوانی که آرزو‌ها و آمالی دست نیافتنی را پیش رویش می‌بیند و دیگر جوانی که او هم موظف به اجرای ماموریتش است؛ خونش بر کف زمین می‌ریزد.
فرزاد جعفری می‌گوید هوادار برای کسب سه امتیاز وارد بازی با استقلال شده بود اما روی بدشانسی نتیجه بازی را واگذار کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: آقایانی که در برخی از مسائل صریح موضع گرفتند، چرا برای شهادت آرتین، آرشام، راستین و شهید آرمان علی‌وردی که آن طور شکنجه شد، سکوت کرده‌اند؟
فرناندو کارو، رییس باشگاه بایرلورکوزن، ابراز امیدواری کرد که در لیگ قهرمانان با رئال مادرید در یک گروه قرار بگیرند.
علی قلهکی فعال رسانه ای اصولگرا نستب به عملکرد رسانه دولت به سفر استاندار اسبق خوزستان انتقاد کرد و نوشت: انتشار خبر سفر فرارگونه و بدون بازگشت استاندار سابق خوزستان چه فایده ای داشت؟!/ ای کاش دوستان پاستور نشین درک کنند که اعتمادی که به آنها شده، قابلیت تجدیدنظر دارد.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: ای کاش اسراییل جرئت کرده و یک غلطی بکند و بهانه ای به دست ما بدهد تا ما او را از روی زمین محو کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ