اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آریگو ساکی، سرمربی سابق ایتالیا، از تصمیم روبرتو مانچینی برای استعفای ناگهانی خود از سرمربیگری آتزوری انتقاد کرد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که تمام کارکنان و نیروهای نظامی یک اداره پلیس در ایالت مینه‌سوتا استعفا کردند.
طی چندروز گذشته حدود ۱۰ هزارنفر در این شهر و روستا‌های اطراف، آب ندارند. با این که اکنون شبکه آب این شهر را شهرداری تعویض می‌کند، اما باز هم مردم، ما را ناتوان می‌خوانند. وقتی دیدیم که مسئولان به حرف مان گوش نمی‌دهند تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفتیم.
قهرمان سابق دوومیدانی ایران که انتخابش به عنوان وزیر موجی از امیدواری را بین اهالی ورزش ایجاد کرده بود، با عملکردی ضعیف امیدها را به یاس تبدیل کرد و در بدترین زمان ممکن رفتنش را علنی کرد.
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: بر اساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس، مقامات مصرّح در قانون و مشاغل هم‌تراز آن‌ها که قصد داوطلبی برای نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس دارند، باید حداقل ۶ ماه قبل از ثبت‌نام از سمت خود استعفاء نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی با قبول استعفای هاشم صیامی برگزار شد.
جهید زفیزف، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر، پس از شکست در‌ انتخابات دفتر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آفریقا از سمت خود استعفا داد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از سمت خود در فدراسیون فوتبال استعفا کرد.
علی خطیر از مسئولیتی که در فدراسیون فوتبال داشت، کناره گیری کرد.
وزارت ورزش و جوانان شایعه استعفای سید حمید سجادی را رد کرد.
وزارت ورزش مطالب منتشر شده در مورد استعفای وزیر ورزش را تکذیب کرد.
استعفای مربی پرسپولیسی از تیم ملی امید
سیروس پورموسوی قراردادش را با این تیم تا پایان فصل تمدید کرد.
رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که مولوی عبدالکبیر به فرمان ملا هیبت‌الله آخوندزاده، به‌عنوان نخست‌وزیر طالبان انتخاب شد و ملا محمد حسن آخوند، به‌دلیل بیماری از نخست‌وزیری کناره‌گیری کرد.
دستیار «کمال قلیچدار اوغلو»، رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه از مقام خود در این حزب کناره‌گیری کرد. جزئیات بیشتری درباره چرایی استعفای این این چهره نزدیک به قلیچدار اوغلو منتشر نشده، اما کناره‌گیری او همزمان با کشیده شدن رقابت‌های حساس میان قلیچدار اوغلو و رجب طیب اردوغان صورت می‌گیرد.
دستیار «کمال قلیچدار اوغلو»، رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه از مقام خود در این حزب کناره‌گیری کرد. جزئیات بیشتری درباره چرایی استعفای این این چهره نزدیک به قلیچدار اوغلو منتشر نشده، اما کناره‌گیری او همزمان با کشیده شدن رقابت‌های حساس میان قلیچدار اوغلو و رجب طیب اردوغان صورت می‌گیرد.
دستیار «کمال قلیچدار اوغلو»، رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه استعفا داد.
رئیس باشگاه اتحاد کلباء به صورت غیرمنتظره از سمتش استعفا کرد.
سوزان رایس مشاور سیاست داخلی بایدن به طور ناگهانی استعفای خود از همکاری با دولت بایدن را اعلام کرد.
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از سمت خود کناره گیری می کند.
سرمربی فولاد بعد از راهیابی تیمش به جمع هشت تیم برتر آسیا در اقدامی شوکه کننده از سمت خود استعفا کرد و اکنون سؤال این است که چرا وی چنین کاری کرده است.
درحالی‌که فولادی‌ها از برد مقابل نماینده سعودی خوشحال بودند، جواد نکونام در اعتراض به مشکلات زیادِ باشگاه از سمتش استعفا کرد.
ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!
تا هفته پیش اسکوچیچ به عنوان یک مربی گمنام در جهان ، جزو ارزان ترین مربیان جام جهانی ۲۰۲۲ تصور می‌شد، ناگهان انتشار لیستی در یک رسانه معتبر اروپایی نشان داده که اسکو حدود ۶۵۰ هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران می‌گیرد که برای او رقم بسیار بالایی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ