رود فن نیستلروی پس از یک فصل تقریبا موفق، از هدایت پی اس وی آیندهوون کناره گیری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضایی با اشاره به رعایت ۹۹ درصدی افراد با تذکر لسانی ماموران و گشت‌های امنیت اخلاقی در حوزه هنجار‌های اجتماعی و عفاف و حجاب گفت: تنها یک درصد افراد در برابر قانون جری بوده که برابر قانون با آنان به صورت جدی برخورد خواهد شد و فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است و ملاک تنها کسب رضایت مردم و خدای متعال است.
تنها چند روز پس از ورود نخستین زیردریایی هسته‌ای آمریکا به کره جنوبی، دومین زیردریایی هسته‌ای نیز از واشنگتن وارد سئول شد.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، پس از تنها یک فصل حضور در این باشگاه در آستانه جدایی قرار دارد.
کارلو آنچلوتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک مدافع راست و یک مهاجم گلزن در سطح کریم بنزما است؛ و دو بازیکن را برای این پست‌ها در نظر دارد.
لو گهریگ بازیکن مشهور بیسبال طی دهه‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ بود. وی به دلیل ابتلا به ALS مجبور شد به کار خود پایان دهد و تنها چند سال پس از تشخیص این بیماری درگذشت.
راکوف چستوخووا تنها 4 فصل پس از صعود به رقابت‌های سطح اول لهستان اولین بار در تاریخ خود قهرمان شد.
فاجعه در نخستین مرحله پرواز رخ داد، هواپیما پس از 40 دقیقه وارد منطقه ای توفانی با آذرخش و تلاطم شدید شد و دقایقی بعد به کوه خورد و ... .
رضا میرزایی پس از ورود به میدان و در یک دوئل تک به تک با سعید صادقی، به بازیکن مازندرانی پرسپولیس فن کمر زد.
احتمال دارد سباستین فتل، تنها چند ماه پس از پایان دوران حرفه‌ای خود، به دنیای فرمول یک بازگردد.
شهادت مأمور کلانتری به دست سارق/ تابلو‌ها و علایم راهنمایی و رانندگی در گونی دزدان!/ شکایت از ۴ همکلاسی در مرگ دختر دانش آموز/ ماجرای تباهی یک دختر/ افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال/ صحنه سازی خودکشی برای دفن جنایت!/ زن تنها، قربانی ۴۰ میلیون تومان شد
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعار‌های عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعار‌های عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعارهای عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
تنها خیابانی که از آغاز به نام یکی از پادشاهان پیشین ایران نامگذاری شده و پس از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ دچار تغییر نام نشد.
یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه و تنها چند روز پس از هجوم «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به مسجد الاقصی، عازم امارات می‌شود.
یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه و تنها چند روز پس از هجوم «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به مسجد الاقصی، عازم امارات می‌شود.
بانوان والیبالیست‌ طلایی‌پوش پس از کسب رکورد دوازده پیروزی سه بر صفر و تنها سه ست باخته به عنوان صدرنشین به جمع ۶ تیم صعود کردند.
فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان خبر کشف جسد یک شهروند ایرانشهری پس از ناپدید شدن در اعتراضات روز جمعه این شهرستان را تکذیب کرد. فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: این خبر تنها به منظور تشویش اذهان عمومی توسط افراد و شبکه‌های مغرض منتشر شده است.
متخصص حوزه پسماند ضمن اشاره به اینکه سایت دفع زباله آرادکوه، خود یک مسئله اساسی است، اما بروز چنین پدیده‌ای را تنها ناشی از آرادکوه ندانست و توضیح داد: سیستم جزیره‌های حرارتی، سیستم خاص گردش هوا در سطح و ارتفاع و تاسیسات موجود در جنوب تهران عمدتا یکی از محصولات جانبی تولید گاز متان هستند. به عبارتی انبوه کشتارگاه‌ها و دامداری‌هایی که در جنوب تهران هستند در یک مساحت بسیار بزرگ‌تر از آنچه که ما از آرادکوه مدنظر داریم باعث به وجود آوردن این توده گاز شده‌اند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از این که کمک داور ویدئویی گل دیرهنگام تیمش را مردود اعلام کرد به شدت عصبانی است.
ملاله یوسف‌زی ۱۰ سال قبل تنها ۱۵ سال داشت که به دلیل حمایت از تعلیم دختران هدف حمله طالبان قرار گرفت. پس از یک دهه دوری از وطن این زن جوان برای بازدید از مناطق سیل زده به پاکستان بازگشته است.
اگر سرخیو راموس در بازی بعدی پاری سن ژرمن برابر رنس در میدان باشد و پاریسی ها شکست نخورند، او به یک رکورد تاریخی در این باشگاه دست خواهد یافت.
رئیس باشگاه ناپولی در اظهاراتی جنجالی اعلام کرد از این پس بازیکنان آفریقایی را تنها در صورتی جذب خواهد کرد که قبول کنند در جام ملتهای آفریقا بازی نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ