رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دوست دلسوز دولت است و اعتماد و حمایت از مدیران اجرایی و رفع درخواست‌ها و نیازهای قانونی دولت را در کنار نظارت بر آن وظیفه خود می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک‌سوم سال ۱۴۰۲ گذشته اما همچنان دسترسی به جزئیات بودجه امسال ناممکن است. مجلس اعلام کرده بودجه و پیوست‌های آن را به دولت ابلاغ کرده اما سازمان برنامه و بودجه می‌گوید در حال استخراج جزئیات و تغییرات صورت‌گرفته در آن است تا بتواند آن را منتشر کند.
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
آن وقت با صدایی بغض‌آلود با لحنی که تاثر و اندوه در میان آن موج می‌زد ادامه داد: همسرم که از جانم بیشتر او را دوست داشتم درگذشت و با مرگ او، من هم از خدمت ارتش استعفا کردم. آخر بعد از «زهرا» زندگی برایم پوچ شده بود و بعد از او دیگر ازدواج نکردم. مردی که مجلس را به توپ بسته بود، سربازی که سر میرزا کوچک خان جنگلی را به دست خویش بریده بود، در اینجا بار دیگر سکوت کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: فاطمی امین در شخصیت حقیقی انسان بسیار خوب و دوست داشتنی و سلامتی هستند منتهی در بحث حقوقی و وزارتی قوی عمل نکرده‌اند، قبلا به ایشان فرصت داده شده، ولی چون خودشان تصمیم گیرنده نیستند نمی‌توانند موفق باشند
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «اَللّهُمَّ وَفِّقْنی فیهِ لِمُوافَقَةِ الاْبْرارِ» می‌گوید: خدایا کاری کن که من با افراد خوب موافقت کنم. مثلاً اگر در جایی رأی‌گیری است. اگر شخصی خوب است با او موافقت کنم و اگر بد است، به او رأی ندهم و در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس به افراد خوب رأی بدهم.
نماینده مجلس گفت: وقتی از یک خانومی که خودش هم اعتقاد راسخی به حجاب ندارد، سوال می‌کنیم که دوست دارید همسرتان در یک اتاق در کنار یک خانوم کار کند یا در کنار یک مرد؟ می‌گوید نه من تمایل دارم شوهرم در کنار یک مرد کار کند. او نگران آینده خانواده‌اش است و می‌ترسد که شوهرش را از او بربایند. خود ربودن شوهر برای این زن یک ارزش محسوب می‌شود.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با بیان اینکه ما در دلسوزی رئیس مجلس هیچ شکی نداریم، گفت: ما خواستار این هستیم که رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت به جد پای کار بیایند و درباره برخی مسائل در مجلس توضیح دهیم چرا که با روش فعلی مشکلات زیاد خواهد شد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر سیاست نه شرقی نه غربی ایران، گفت: اظهارات اخیر برخی کشورهای دوست رفتاری مبتنی بر شتاب‌زدگی و تحت تأثیر فضایی بوده که در آن قرار داشتند.
مسئولین فکر می‌کنند نفوذی‌های داخل سیستم که گا‌ه ضربات حاصل از همکاری آن‌ها با دشمن را تجربه کرده ایم چه کسانی هستند و چگونه همکار دشمن می‌شوند؟ باید تاکید کرد که اصراری بر جلوگیری از تحصیل فرزندان و زندگی خانواده آن‌ها در خارج نیست، ولی باید اصراری هم بر دادن پست مدیریتی به این قبیل افراد نباشد.
مسئولین فکر می کنند نفوذی های داخل سیستم که گاها ضربات حاصل از همکاری آنها با دشمن را تجربه کرده ایم چه کسانی هستند و چگونه همکار دشمن می شوند؟باید تاکید کرد که اصراری بر جلو گیری از تحصیل فرزندان و زندگی خانواده آنها در خارج نیست ولی باید اصراری هم بر دادن پست مدیریتی به این قبیل افراد نباشد.
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: حرف‌های آمریکاپسند نزنید، ما دوست و دلسوز شما و کشورهای مسلمان مستقل هستیم، صف خود را از ما جدا نکنید و با طناب پوسیده آمریکا و اسراییل در چاه نروید.
قالیباف گفت: مجلس دوست دلسوز دولت است و اعتماد و حمایت از مدیران اجرایی و رفع نیاز‌های قانونی دولت را در مسیر خدمت وظیفه خود می‌داند و در کنار آن خود را ملزم می‌داند که موانعی که بر سر راه کار دولت به وجود آید را برطرف سازد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس، دوست دلسوز دولت است و اعتماد و حمایت از مدیران اجرایی و رفع درخواست ها و نیازهای قانونی دولت را وظیفه خود می‌داند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دوست دلسوز دولت است و اعتماد و حمایت از مدیران اجرایی و رفع درخواست‌ها و نیازهای قانونی دولت را در کنار نظارت بر آن وظیفه خود می‌داند.
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و مجلس، دولت را دوست دارند اما گزارش‌ها و عملکردها نشان می‌دهد برخی وزرای هیئت دولت قابلیت کار کردن ندارند.
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: مرتضوی دوست درجه یک من است، در دولت احمدی‌نژاد هردو استاندار بودیم، او را کامل می‌شناسم، اما این مسئولیت برای او سنگین است و نمی‌تواند از پس این کار برآید.
هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: فرزندان ۵۴۰۰ نفر از مسئولان دولت در خارج از کشور هستند. مسئولان ما حقوق و درآمد جمهوری اسلامی را دوست دارند ولی تابعیت کشورهای خارجی را می‌خواهند؛ اگر آمریکا دشمن است فرزندان مسئولین آنجا چه می‌کنند؟ آقای رئیسی گفتید اگر وزیری فرزندش تابعیت خارجی داشت خودش هم باید برود مامنتظر اجرا هستیم.
هاجر چنارانی، نماینده نیشابور در مجلس گفت: فرزندان ۵۴۰۰ نفر از مسئولان دولت در خارج از کشور هستند. مسئولان ما حقوق و درآمد جمهوری اسلامی را دوست دارند، ولی تابعیت کشور‌های خارجی را می‌خواهند
«یحیی الراعی» با بیان اینکه رژه های نظامی اخیر در یمن دشمنان را شوکه کرد، گفت: عربستان هیچگاه دوست ملت یمن نبوده است.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جانشینی مقام معظم رهبری تداوم انقلاب است که برخی دوست داشتند، این صراط مستقیم باقی نماند تصریح کرد: به دروغ می‌گویند جمهوریت پس از امام (ره) کم رنگ شد در حالی که جمهوریت، حضور مردم در سرنوشت خود است و در این چهل و سه سال، مردم پای صندوق رای آمدند و اکثر انتخابات پس از ارتحال امام خمینی (ره) بوده است.
در هفته ای که پشت سر گذاشتیم شاخص کل بورس توانست کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را حفظ کند. همچنین خبرهای خوبی از مذاکرات برجامی مخابره نشد. سهام دلاری بخریم یا ریالی؟
علائم هشداردهنده دست‌ها را نادیده نگیرید
نتایج اخیر تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و مصاف تدارکاتی با الجزایر، مدیران فدراسیون، وزارت ورزش و مجلس را نگران نتایج تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا کرده است. سیاسیون دوست ندارند این دو مصاف حساس را به کشور‌های متخاصم در حوزه سیاست واگذار کنیم.
همه باید در مجلس، دولت و قوه قضائیه بدانیم که در دوران بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای تحول در کشور قرار داریم و دوست و دشمن توجه شان به ایران است، بنابراین باید این تفکر در همه به‌وجود بیاید که در کنار هم بتوانیم گام های مهمی برای حل مشکلات مردم و توسعه کشور برداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ