نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با بیان اینکه ما در دلسوزی رئیس مجلس هیچ شکی نداریم، گفت: ما خواستار این هستیم که رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت به جد پای کار بیایند و درباره برخی مسائل در مجلس توضیح دهیم چرا که با روش فعلی مشکلات زیاد خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
میزان نوشت: درمانی حسین فریدون تا تاریخ ۴ مرداد ۱۴۰۲ به طول انجامیده و او تا این تاریخ در بیمارستان بستری بوده و در ادامه بنا به تشخیص پزشکی قانونی تا ۱۲ مرداد سال جاری به وی مرخصی استعلاجی پس از درمان داده شده است.
سرمربی تیم ملی بلغارستان تاکید کرد که این پیروزی مقابل ایران برای آنها بسیار حیاتی و مهم بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از اختصاص یک بیمارستان صحرایی در عرفات و حضور تیم‌های واکنش سریع در رمی جمره جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج خبر داد.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) با اشاره به ماجرای فوت دردناک نوزادی در یکی از بیمارستان‌های واقع در شهریار که گفته شده است بر اثر سهل‌انگاری کادر درمان بیمارستان صورت گرفته است، از مدعی‌العموم خواست با پیگیری مجدانه‌ این موضوع، هرگونه قصور یا تقصیر فردی و ساختاری را مورد تعقیب قرار داده و حقوق بزه‌دیدگان و جامعه را به شکل حداکثری تامین و تضمین کند.
سخنگوی وزارت بهداشت برکناری رییس بیمارستان امام سجاد (ع) را از اختیارات رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران خواند و گفت: این برکناری با حادثه بیمارستان امام سجاد (ع) مرتبط بوده، اما جنبه جزایی ندارد و از اختیارات رییس دانشگاه است.
مرمت بنای دو هزار ساله دژ رشکان مورد انتقاد جامعه باستان شناسی کشور قرار گرفته است. این جامعه از متولیان میراث فرهنگی خواست تا درباره این اتفاق پاسخگو باشند.
رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس یک بیمارستان خاص ندارد؛ نمایندگان هم مثل بقیه از بیمه‌های تکمیلی استفاده می‌کنند. آقای پزشکیان این موضوع را تکذیب کرد؛ اصلا در صحبت‌های پزشکیان اشاره‌ای به این موضوع نشده بود.
از ساعاتی قبل شایعه فوت پدر کیان پیر فلک، شهید خردسال حادثه ایذه منتشر شده است.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس، پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بیانیه سوم هم دو روز قبل منتشر شده که ضمن تقبیح اهانت به ساحت دانشگاه شریف و برهم خوردن آرامش روانی دانشجویان و استادان، در واکنش به ورود ضابطان قضایی به فضای یکی از بیمارستان‌های تهران برای انتقال یکی از پزشکان بد حال بستری در بخش مراقبت‌های وی‍ژه این بیمارستان نوشته و منتشر شده است.
گزارشگر دیدار پرسپولیس و تراکتور شایعه چند روز پیش درخصوص عارضه قلبی خود و بستری در بیمارستان را رد کرد.
در شرایطی که در روز‌های اخیر خبری درباره بستری شدن جواد خیابانی در بیمارستان منتشر شده بود، این گزارشگر پیش از شروع بازی پرسپولیس و تراکتور این شایعه را رد کرد.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
معصومه ابتکار در واکنش به درگذشت مهسا امینی می‌گوید: فیلمی که از لحظه مرگ منتشر شد، تقطیع شده بود لذا انتشار آن بیشتر سوال ایجاد کرد. بی‌اعتمادی و عدم پذیرش سخنان پلیس از سوی مردم واقعا ناراحت کننده است. مسائل زیادی هست که در فیلم مشخص نیست. مثلا تصاویر بیمارستان با تصاویری که منتشر شد، همخوانی ندارد.
مهسا امینی که از سنندج به تهران سفر کرده بود رای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شده و بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان انتقال و تحت درمان و مداوا قرار دارد، این اتفاق واکنش برخی فعالان سیاسی را در برداشت.
عکس العمل یک کارگر پمپ بنزین در صوفیه بلغارستان به جوانی که سیگارش رو خاموش نمی‌کند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
امروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
رئیس کل دادگستری استان یزد با تکذیب خبر ترور مرحوم ایوب انتظاری جوان نخبه یزدی که چند روز قبل به علت بیماری در بیمارستان درگذشت، گفت: این موضوع، یک خبر کاملا کذب و شیطنت رسانه‌ای بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ