در شبی که پورتو برابر حریف خود با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید مهدی طارمی ۷۹ دقیقه بازی کرد و یک پاس گل داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ایرانی به نظر گزینه اصلی خط حمله فینالیست لیگ قهرمانان اروپا است.
تغییری بزرگ در قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایتالیا بار دیگر درهای میلان را به روی مهدی طارمی باز کرده است.
شرح یک همنشینی کوتاه با ستاره فوتبال ایران در دفتر کارش. جایی که او برای اولین بار به سئوالات و شایعات پاسخ می‌دهد.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
مهدی طارمی توانست برای دومین بار در لباس تیم ملی هت تریک کند.
مهدی طارمی به جایزه انفرادی ارزشمندی در پرتغال رسید و برای اولین بار به عنوان آقای گلی این لیگ معرف شد.
پورتو یک بار دیگر در موقعیت تکراری، مسابقه‌ای با موقعیت‌های گل بسیار بدون آنکه توپ از خط دروازه عبور کند.
گل‌زنی مقابل اینتر که روحیه خوبی دارد، کار چندان ساده‌ای نیست؛ ولی طارمی از زمانی که به پورتو پیوسته، نشان داده مرد روز‌های سخت است. او تا به الان در همین لیگ قهرمانان اروپا، دروازه تیم‌های قدرتمندی را گشوده و اینتر هم می‌تواند به همان فهرست اضافه شود. چه‌بسا طارمی امشب بتواند صدمین گل فصل پورتو را هم بزند و با عملکردی خاص، تصویرش را برای چندمین بار روی جلد رسانه‌های مطرح پرتغالی ببرد
با آغاز بازی‌های حذفی در این دوره، حالا نگاه بسیاری متوجه مهدی طارمی است تا ببینند این مهاجم ایرانی این بار در تقابل با اینتر، یکی دیگر از غول‌های مدعی اروپا چه می‌کند. طارمی فعلا به‌طور میانگین در ۸۲ درصد بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان به میدان رفته و نکته قابل توجه اینکه به تنهایی روی ۵۸ درصد گل‌هایی که تیمش در این تورنمنت زده، تأثیر گذاشته است.
سون بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن آسیا شد اما شگفتی بزرگ، پیشی طارمی از ستاره‌های ژاپنی است که باوجود درخشش در جام جهانی، پایین‌تر مهاجم تیم‌ملی قرار گرفتند.
یکی از بازیکنان خوب و با کیفیت خارجی که به تازگی وارد لیگ برتر ایران شده، تورس مهاجم سابق اوساسونا بوده که به تیم فولاد ملحق شده است.
ملی پوش ایرانی پورتو یک بار دیگر نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت و توانست دو پاس گل در جریان پیروزی مقابل آروکا بدهد.
طارمی دو بار دروازه لورکوزن را از روی نقطه پنالتی گشود، ولی برای شادی مرسوم و همیشگی‌اش یک سبک جدید پیدا کرد: او هر بار دست راستش را همان دستی که مچ‌بند مشکی روی آن بسته بود، به هوا بلند کرد.
مهدی طارمی که در بازی رفت با 2 پاس گل زمینه‌ساز پیروزی پورتو شده بود، در بای‌آره‌نا نیز 2 بار دروازه لورکوزن را باز کرد.
مهدی طارمی بعد از یک هفته غیبت در چمپیونزلیگ بار دیگر نشان داد حمایت دائمی سرمربی و مدیران باشگاه پورتو از او به چه دلیلی است.
شهردار پورتو یک بار دیگر در دفاع از مهدی طارمی اعلام کرد سوال گزارشگر شبکه پرتغالی، خارج از چارچوب بود.
شهردار پورتو یک بار دیگر در دفاع از مهدی طارمی اعلام کرد سوال گزارشگر شبکه پرتغالی، خارج از چارچوب بود.
مهدی طارمی بار دیگر برای پورتو گلزنی کرد تا هواداران را به وجد بیاورد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از زمان حضورش در این تیم چهار بار با کارت قرمز از زمین اخراج شده است که تازه‌ترین اخراج او در بازی با اتلتیکو مادرید رخ داد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از زمان حضورش در این تیم چهار بار با کارت قرمز از زمین اخراج شده است که تازه‌ترین اخراج او در بازی با اتلتیکو مادرید رخ داد.
این سومین فصل حضور طارمی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن پورتو است. او در این لیگ هنر گل‌زنی‌اش را چندین بار با گشودن دروازه تیم‌هایی از قبیل چلسی، لیورپول و یوونتوس به رخ کشیده و گلی که به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا زده هنوز هم یکی از زیباترین گل‌های این لیگ محسوب می‌شود.
نام مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه پورتو پرتغال بار دیگر در کنار ستاره‌های مطرح فوتبال دنیا قرار گرفت.
نام مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه پورتو پرتغال بار دیگر در کنار ستاره‌های مطرح فوتبال دنیا قرار گرفت.
باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال که فصل گذشته مقاله‌ای توهین آمیز علیه مهدی طارمی منتشر کرده بود، بار دیگر نام مهاجم ایرانی پورتو را برای تحت فشار گذاشتن داوران به میان آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ